آزمایش قبل بارداری
البته دوماه هست که اقدام کردم
ظاهرا همه چیز خوبه تا اونجا که من فهمیدم فقط تیروییدت
بری دکتر بهت قرص لووتیرکسین میده برا تیروییدت
آخه یک نفر بهم گفت بدنم در مقابل سرخچه ایمن نیست
آنتی بادیت پایین هست ولی چون من این آزمایشو اصلا دکتر ازم نخواسته نمی دونم اگه ایمنیت پایین باشه چیکار می کنن، شاید نهایت واکسن بزنه برات
کمی کم کاریه تیروئید دارین باید با تجویز پزشک لووکسین مصرف کنین با دوز کم
کم کاریه تیروئید باعث میشه تخمک گذاری درست انجام نگیره و روند بارداری رو با اشکال مواجه میکنه
منم همین مشکل رو داشتم دکترم گفت دو ماه دارو مصرف کن نرمال که شد بعد اقدام کن
سلام کم کاری تیروئید دارید ، اما در مورد سرخجه ایمنی ندارید اگر واکسن تزریق بشه خوبه