زمانی ک اقدام میکنی نامنظم میشه اولش
سلام عزیزم بهرحال بهم خوردن پریود در اقدام عادیه و تخمک گداری هم ممکنه جابجا بشه
اگر عفونت نداری تخمک گذاریته تازه اقدامی عجله نکن صبورباش
ن عفونت ندارم ولی نمیدونم طبق دوره های ۳۰ روزه ام ۱۵ دوره تخمک گزاریم حساب میشه یا طبق این دوره های جدید حساب میشه و تخمک گزاریم میشه همین حدود ۱۸ و ۱۹
اینشو نمیدونم
بعضیا میگن میانگین بگیر بین هر سه طول دوره
یعنی دوره تو ۳۵ روزه حساب کن
این حرف درسته بنظرتون؟
نه تخمک گذاری به میانگین دوره های قبلی کاری نداره هرماه مختص خودشه
هرماه چهارده روز قبل از پریود میشه تخمک گذاری حالا ببین پریودت چند روزست همونو درنظر بگیر
ولی کلا اقدام کن به فکرتخمک گداری نباش
حب مشکلم اینه ک نمیدونم پریودم رو همون سی روز در نظر بگیرم یا ۳۷ روز یا ۳۸ روز
سلام عزیزم شما ۱۲ روز اول پاکیت هرروز نزدیکی کن بعدش بکن یکروز در میون کاری ب سیکلتم نداری
آهان
اگر این ماه خدا نخواست و باردار نشدم ماه بعد روش شما رو انجام میدم
تا ببینیم خاست خدا چیه
سلام کلا دردهای تخمدان بصورت گذرا و ملایم در اقدام به بارداری طبیعی است، ممکن هم هست بعلت تخمک گذاری باشه