سلام من هفته ۳۱ هستم و پزشک برای بلوغ ریه برام بتامتازون تجویز کرده ولی الان هیچ علامت زایمان زودرس ندارم و از اول بارداری همه سونو ها نرمال بوده فقط یکم مقاومت شریان رحمی راستم بالاتره و گاهی در حد چند ثانیه شکمم سفت میشه اما علامت دیگ ندارم.الان با توجه به کرونا برای زدن امپول بتامتازون نگرانم که سیستم ایمنی را ضعیف میکنه و منم در تماس با محیط بیرون هستم.و حالا که هیچ علامتی ندارم زدنش واقعا ضرورت داره؟
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



734
1400/01/31







