خانم ها من سونو رفتم نوشته بود دفرمه شده ، ولی خونریزی زیاد ندارم علائم سقط ندارم اون چیزی که شنیدم میگن خیلی درد داره، امروز دکتر بازم آزمایش بتا نوشت بالای ۱۵۰۰ بود کلافه شدم کسی این مدلی بوده ؟؟
0
1400/01/30
فاطمه ح
دفرمه چیه
0
1400/01/30
فاطیما احمدی
یعنی سقط فراموش شده
0
1400/01/30
فاطیما احمدی
عزیزم تا تو رحمته بتا پایین نمیره
0
1400/01/30
فاطیما احمدی
یا دارو گیاهی باید بخوری یا بری زایشگاه برات سقطش کنن
0
1400/01/30
فاطیما احمدی
انشالله جاش برات سبز بشه
0
1400/01/30
سوال کننده
سابقه سقط دارید کمک کنید سقط کنم نمیخوام کورتاژ بکنم
0
1400/01/30
فاطمه ح
در چ صورت این اتفاق میفته
0
1400/01/30
سوال کننده
با قرص یا آمپول هر چی که سقط کردید بگید
0
1400/01/30
سوال کننده
از کورتاژ مبترسم
0
1400/01/30
فاطمه ح
چندهفته
0
1400/01/30
سوال کننده
۶ هفته
0
1400/01/30
فاطیما احمدی
من با قرص سقط کردم 4 روز اول داروگیاهی خوردم چون زیاد شیاف گذاشته بودم جاش سفت شده بود رفتم زایشگاه با قرص سقط کردم
0
1400/01/30
سوال کننده
اسم قرص چی بود
0
1400/01/30
خدایا پناه همه مون باش ❤
کورتاژ نکن
0
1400/01/30
فاطیما احمدی
اگه بتونی بری اونجا راحت سقط میکنی
0
1400/01/30
خدایا پناه همه مون باش ❤
اب زرشک زیاد بخور
1
1400/01/30
خدایا پناه همه مون باش ❤
مخصوصا زعفرون غلیییییظ
1
1400/01/30
خدایا پناه همه مون باش ❤
من تا زعفرون نخوردم دفع نشد
0
1400/01/30
سوال کننده
گفتن به هفته صبر کن ببینم چی میشه بعد کورتاژ میکنن
1
1400/01/30
خدایا پناه همه مون باش ❤
دوسه بار تو روز غلیظ خوردم
0
1400/01/30
سوال کننده
منم ار کورتاژ میترسم
0
1400/01/30
فاطیما احمدی
نمیدونم 5 تا قرص بهم دادن گذاشتم زیر زبونم ولی بزور نیامد با یچی شبیه سیم چین جفتو دراوردن
0
1400/01/30
خدایا پناه همه مون باش ❤
فرداش دفع شد
0
1400/01/30
فاطیما احمدی
زعفرون نه نخور
0
1400/01/30
سوال کننده
باشه میخورم
0
1400/01/30
فاطیما احمدی
بجز زعفرون هرچی خواستی بخور
0
1400/01/30
خدایا پناه همه مون باش ❤
چرا نخوره
0
1400/01/30
سوال کننده
چند هفته بودی ؟؟
0
1400/01/30
خدایا پناه همه مون باش ❤
ماها همه سقط کردیم
0
1400/01/30
خدایا پناه همه مون باش ❤
تا زعفرون نخوری سقط نمیشه
0
1400/01/30
فاطمه ح
من خود ب خود سقط شد
0
1400/01/30
سوال کننده
خالص دم کنم بخورم ؟؟
0
1400/01/30
خدایا پناه همه مون باش ❤
اره
0
1400/01/30
خدایا پناه همه مون باش ❤
من خالص خوردم
0
1400/01/30
فاطیما احمدی
ببین من رفتم گفتم کورتاژ نمیخوام فقط قرص حتی برام دارو گیاهی داد اصلا نیافتاد دیگه رفتم زایشگاه گفت توخونه نمیتونی چون خیلی سخته
0
1400/01/30
فاطمه ح
من الان خونریزی دارم
0
1400/01/30
سوال کننده
به منم میگه نصفش سقط شده ولی من اصلا لخته یا چیزی ازم بیاد ندیدم
0
1400/01/30
خدایا پناه همه مون باش ❤
بچت داره سقط میشه؟
0
1400/01/30
فاطیما احمدی
من 3 ماهونیم بود ولی تو 6 هفته 6 روز مونده بود
0
1400/01/30
فاطمه ح
ولی دکترم میگ نگران نباش چون بدون درد
0
1400/01/30
فاطیما احمدی
کیسه بزرگ میشد فقط
0
1400/01/30
فاطمه ح
نه داخل سونوهمه چی خوب بود ولی خونریزی دارم
0
1400/01/30
فاطیما احمدی
من زعفرونم خیلی خوردم ولی اصلا اثر نکرد که دکتر بهم گفت زعفرون نخور سقط نمیشه بدتر سفت میشه
0
1400/01/30
خدایا پناه همه مون باش ❤
شیاف داده دکتر؟
0
1400/01/30
خانم گل .
ببخشید یعنی چی. نصفش. مگه چنین. نصف میشه موقع سقط؟
0
1400/01/30
فاطیما احمدی
حتما جفتی چیزی امده
0
1400/01/30
فاطمه ح
اره ولی اثر نمیکنه یهفته قهوه ای شده بود باز از دیروز خونه
0
1400/01/30
خانم گل .
اها
1
1400/01/30
خدایا پناه همه مون باش ❤
چجور سفت میشه وقتی یکی از داروهایی ک ب شدت سقط اوره زعفرونه
0
1400/01/30
❤مریم باانو❤ .
🤔🤔🤔
0
1400/01/30
فاطیما احمدی
تازه من بعد سقط چقدر ازم چیزای زیاد میامد
0
1400/01/30
فاطمه ح
میترسم باز برم سونو دکترم گفت سونو زیاد خوب نیس
0
1400/01/30
فاطیما احمدی
والا دکتر حتی ماماهم بهم گفتن زعفران نخور
2
1400/01/30
خدایا پناه همه مون باش ❤
چرت گفته
0
1400/01/30
خانم گل .
خب شیاف تاثیر نداره امپولی چیزی نداد؟
1
1400/01/30
خدایا پناه همه مون باش ❤
حتی هفته های بالاهم زعفرون ریسک داره خوردنش
0
1400/01/30
❤مریم باانو❤ .
نگران نباش تو بچه ات سقط نمیشه خواهرمن سربچه اش لخته میدید
0
1400/01/30
سوال کننده
والا چی بگم هفته پیش رفتم گفت ۵ هفته و ۳ روز دیروز رفتم گفت دفرمه شده داره سقط میشه بهش هم گفتم چیزی ازم نیومده اخه حس کنم به غیر از خونریزی که اونم سر بچه اولم هم داشتم دیگه کلافه شدم گفتم ببینم اینجا هم کسی مثل من بوده اخه این مدلی
0
1400/01/30
فاطیما احمدی
چون سقط اور نیس چیزی که دیدم حتی خواهر خودم نمیدونست حاملس انقدر چای زعفران غلیظ خورد بچش سقط نشد
0
1400/01/30
فاطمه ح
امپولم ۳ هفته زدم
0
1400/01/30
فاطیما احمدی
حتی یکی از اقوام دیگمون میخواست سقط کنه اونم از عمد انقدر زعفرون غلیظ دم کرد خورد ولی یه ذره هم تکون نخورد
0
1400/01/30
فاطمه ح
اخه این خون چیه دیونه شدم
0
1400/01/30
فاطمه ح

0
1400/01/30
خانم گل .
هماتوم نداشتی؟
0
1400/01/30
❤مریم باانو❤ .
لکه بینی داری باید استراحت کنی
0
1400/01/30
فاطمه ح
ببخشید خونریزیم اینجوریه
0
1400/01/30
فاطمه ح
نه هیچی
0
1400/01/30
خدایا پناه همه مون باش ❤
اون استثناعه عزیزم تا پیک بزن جدا بگو زعفرون بچه رو سفت میکنه تا دکتر جوابتو بده
0
1400/01/30
❤مریم باانو❤ .
همیشه داری یا یه وقتایی
0
1400/01/30
فاطیما احمدی
شاید هماتوم داری فاطمه
0
1400/01/30
فاطمه ح
۳ هفتس استراحتم کامل
0
1400/01/30
سوال کننده
مال من سیاه هس رنگ خونریزی ام هنوز قرمز روشن نشده
0
1400/01/30
❤مریم باانو❤ .
مگه قلبش تشکیل نشده
0
1400/01/30
فاطیما احمدی
سونورفتی برای قلبش
0
1400/01/30
فاطیما احمدی
اعظم جان بنظرم حتما برو زایشگاه و تاکید کن که نمیخوای کورتاژ کنی و با قرص میخوای سقط کنی
0
1400/01/30
فاطمه ح
تادیروز کم بود و بعضی وقتا اینجور بعضی وقتاقهوه ای دیروز امپول پرولوتون زدم اومدم اینجوری شد
0
1400/01/30
فاطمه ح
اره همه چی اوکی بود
0
1400/01/30
❤مریم باانو❤ .
خب طبیعیه اصلا نگران نباش
0
1400/01/30
سوال کننده
باشه ممنونم حتما میگم چون ار کورتاژ میترسم
0
1400/01/30
فاطیما احمدی
سقط انقدر درد داره که من اونجا هم داشت حالم بد میشد فشارم امد پایین ولی خب سرم زدن و اونجا خیلی رسیدگی میکنن
0
1400/01/30
❤مریم باانو❤ .
خب خداروشکر
0
1400/01/30
فاطیما احمدی
چون تا خودت نخوای یا شوهرت نخواد کورتاژت نمیکنن
0
1400/01/30
فاطمه ح
انشالله همینطور باشه
0
1400/01/30
فاطمه ح
فدات
0
1400/01/30
❤مریم باانو❤ .
خیلی ها اینجورین دخترعموم هم همینجوری بود تا پایین ۳ماهگی
0
1400/01/30
فاطیما احمدی
از دکترت نامه بگیر اول بهش بگو برات بنویسه با قرص سقط بشه
0
1400/01/30
❤مریم باانو❤ .
خواهش گلم ان شاءالله سالم بغل بگیریش
0
1400/01/30
سوال کننده
امروز یه خانم با من مطب بود اونم تقریبا ۷ هفته بود سقط میکرد اونقدر بی حال و درد داشت منم انگار پریود م هیچی ام نیس گفت تو سقط نمیکنی سقط کنی مثل من میمیری
0
1400/01/30
فاطمه ح
برا بچه اتفاقی نیفته ادم تحمل میکنه ولی همش نگران اون توهستم ک چیزی نشه
0
1400/01/30
فاطیما احمدی
انشالله جاش برات سبز بشه
0
1400/01/30
فاطمه ح
انشاللله
0
1400/01/30
فاطیما احمدی
سقط هم مثل زایمانه شاید از زایمان هم بدتر
0
1400/01/30
❤مریم باانو❤ .
برا همه اینطوری نیست ان شاءالله براتو راحت دفع میشه وجاش به زودی برات سبزبشه
0
1400/01/30
سوال کننده
انشالله
0
1400/01/30
❤مریم باانو❤ .
اصلا نگران نباش هیچی نمیشه
0
1400/01/30
فاطیما احمدی
اره خیلیا زیاد درد نمیکشن سعی کن فقط نفس بکشی هی بازدم بدی
0
1400/01/30
فاطمه ح
انشالله مرسی از دلگرمیت عزیزم
0
1400/01/30
فاطیما احمدی
مثل درد پریودیه نگران نباش
0
1400/01/30
فاطیما احمدی
فقط یه کوچلو از پریودی اونورتر
0
1400/01/30
❤مریم باانو❤ .
خواهش عزیزم 😘
0
1400/01/30
فاطیما احمدی
من فعلا
0
1400/01/30
سوال کننده
فعلا👋❤
0
1400/01/30
💞👪farzaneh👼 a
سلام من سقط بارداری پوچ داشتم
با قرص ، ان شاءالله با قرص رفع میشه
مثل درد شدید پریود بود ، بعد اینکه رفع میشه خونریزی و درد کم میشه
با قرص ، ان شاءالله با قرص رفع میشه
مثل درد شدید پریود بود ، بعد اینکه رفع میشه خونریزی و درد کم میشه
1
1400/01/30
soheila (مامانِ سپنتا)
عزیزم منم فقط زعفران غلیظ و کاچی خوردم و مرتب نزدیکی داشتم ،دکترم گفت هر روز نزدیکی داشته باش کمک می کنه به سقط.خودش هم بعد ده روز سقط شد.
0
1400/01/30
maria🫄🏻 💜
من هشت هفته بخاطر ایست قلبی سقط کردمش باخوردن داروگیاهی و ماساژ محکم زیر شکم و طناب زدن یک هفته طول کشید ولی افتاد چون شیاف میزدم جاش محکم بود
0
1400/01/30
🤪Zahra 🤪
عزیزم زعفران غلیظ دو روز پشت سرهم دم کن با نبات بخور عالیه منم اینجوری دفع کردم
0
1400/01/30
🤪Zahra 🤪
گل گاو زبون دم کن با نبات اگه بدت نمیاد یه زرده تخممرغم توش بزن بخور
اینم خیلی خوبه
اینم خیلی خوبه
0
1400/01/30
فاطیما احمدی
ببخشید بارداری بعدیتون خوب بود چن وقت بعد باردار شدی
0
1400/01/30
فاطمه قاسمی
ن عزیزم نگران نباش
منم دی ماه سقط کردم
اصلا هم درد نداشتم
هیچی هم نفهمیدم و خیلی هم راحت افتاد
یه روز کامل از صبح تند تند جوشانده آویشن و تخم زردک و عروس پشت پرده و شنبلیله خوردم
وقتی دیدم یه کوچولو خونریزیم بیشتر شده شروع کردم ب طناب زدن
چند دقیقه طناب زدم و بعدش استراحت کردم
نیم ساعت بعدم رفتم دسشویی افتاد
منم دی ماه سقط کردم
اصلا هم درد نداشتم
هیچی هم نفهمیدم و خیلی هم راحت افتاد
یه روز کامل از صبح تند تند جوشانده آویشن و تخم زردک و عروس پشت پرده و شنبلیله خوردم
وقتی دیدم یه کوچولو خونریزیم بیشتر شده شروع کردم ب طناب زدن
چند دقیقه طناب زدم و بعدش استراحت کردم
نیم ساعت بعدم رفتم دسشویی افتاد
0
1400/01/30
فاطمه قاسمی
دردم حتی از پریودی هم کمتر بود
0
1400/01/30
فاطیما احمدی
سلام فاطمه خوبی
0
1400/01/30
سوال کننده
انشالله مال منم راحت مبشه
0
1400/01/30
سوال کننده
نزدیکی رو نمیدونستم 👌
0
1400/01/30
سوال کننده
منم شیاف پروژسترون استفاده کردم ۸ روز
0
1400/01/30
سوال کننده
همه راهها رو امتحان میکنم فقط کورتاژ نشم
0
1400/01/30
سوال کننده
انشالله خیر میشه مال منم
1
1400/01/31
پزشک اوما
سلام بتا بتدریج کاهش می یابد اما بهتره قرص سقط مصرف بشه که سریعتر دفع بشه
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.
سوالات مشابه
- سلام ببخشید من تو شش هفته وشش روز سقط کردم به نظرتون دوباره کی میتونم باردار بشم.؟
- سقط خودخواسته با نظر پزشک قانونی در هفته ۱۹ بارداری
- بارداری و سقط جنین
- ترس از سقط جنین
- سقط با مواد ناخن کار
- سلام خانوما ترو خدا کمکم کنید یه مشکل بزرگ دارم به دادم برسید
- سقط درمنزل بعلت تشکیل نشدن قلب جنین
- پزشک اوما چرا نیستن به سوالات جواب بدن..... لطفا در مورد سقط بگید یگبا قرص سایتوتیک خطری برای رحم نداره
- کسی بوده که ۲۲ هقته سقط کنه؟
- آیا خون ریزی در دروان بارداری برابر سقط است؟؟



968

