با سلام و خسته نباشید
من دیروز تو حیاط خیلی نشستم البته روی صندلی راحتی و بعضا هم پا میشدم و راه میرفتم ... تقریبا ۴ ساعت حیاط بودم ...از دیشب درد شکم دارم حتی امروزم درد دارم ...نگرانم ،،،از اول بارداری هم شیاف پروژسترون روزی یدونه دارم...لطفا راهنمایی کنید چیکار کنم ویا اینکه خطری داره؟
پرسش (1400/01/30):
درد شکم در ۷ ماهگی
417
16
1400/01/30
سوال کننده
0
1400/01/30
فرشته هاشمی
عزیرم منم درد پریودی دارم دکترم روزی دوتا شیاف بهم داده با هفته ای یکبا ر آمپولش و
0
1400/01/30
فرشته هاشمی
شما قبل ماه هفتم درد نداشتی
0
1400/01/30
سوال کننده
چرا داشتم ... امروز مداوم ه اذیت کننده ست
0
1400/01/30
💙Sahar🤰Maman Nikan 💙 👶
استراحت کن عزیزم
0
1400/01/30
سوال کننده
آره همینجوری به پهلو دراز کشیدم
0
1400/01/30
سوال کننده
بعضا از ناحیه ی مثانه هم درد میگیره ،،،ولی میدونم اون زمانیه که آب کم میخورم
0
1400/01/30
tandis rezaee
گلم دلدرات شبیه درد پریودیه؟
0
1400/01/30
tandis rezaee
اگه دردت مداومه به دکترت بگو در جریان باشه
0
1400/01/30
💙Sahar🤰Maman Nikan 💙 👶
سرویکس چنده؟
0
1400/01/30
فرشته هاشمی
دردات شبیه پریودیه؟
0
1400/01/30
فرشته هاشمی
شیاف یا آمپول مصرف نمی کنی؟
0
1400/01/30
فرشته هاشمی
نگران نباش عزیزم فقط استراحتت و بیشتر کن
0
1400/01/31
پزشک اوما
سلام استراحت کنید درد و گرفتگی باید برطرف شود اگر ادامه داشت که باید مراجعه کنید
0
1400/01/31
سوال کننده
شیاف پروژسترون هر شب یدونه دارم
0
1400/01/31
سوال کننده
واینکه شکر خدا زیاد ادامه دار نیست ولی هر شب هرشب درد رو دارم ،،،بد خوابم شدید ،،، روزهام بیحال میشم
0
1400/01/31
سوال کننده
از پاسخگویی تون ممنونم ...خیلی لطف دارید
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




