Ooma
پرسش (1400/01/30):

سنو ان تی و تعیین جنسیت

سلام دکتر اوما و خانمای اومایی من امروز رفتم سنو ان تی مو دادم بالاخره ببینین مشکلی نداره

سنو ان تی و تعیین جنسیت
خوبه فکرکنم دخترباش
خودش حدس نزد برات
جفتتم قدامیه
از کجا فهمیدی عاطفه
از کجا فهمیدی
از جفتت
چرا گفت دختره
دکترم گفت جفت منم قدامیه احتمالا دختره
آها
تو الان حرکاتشو حس میکنی
من از ۱۳یا۱۴هفته احساس میکردم چون بچه دومم هست بهتر میفهمم
آها
پس من کی حس میکنم🥺
میگن قدامیه از ۲۴هفته به بعد
عاطفه منم الان یکم حرکتو میفهمم
اوا
من چقدر منتظر حرکتشم
من متوجه میشم ،مث ترکیدن حبابه
دقیقا هم سمت چمپه..‌و بچمم سمت چپمه
منم بچم سمت چپه
خوش بحالتون🥺
جنسیت ارتباطی به جفت نداره
من بچم سمت راسته پسره جفتمم قدامیه حرکتشم نمیفهمم😐
میگن بچه سمت راست احتمال زیاد پسره،سمت چپ دختره
سلام نرمال است
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.

سوالات مشابه