سلام دوستان طول سرویکس من آنومالی ۴۰ بود الان ۳۲ شده خطرناکه؟؟ میخواستم پیاده روی شروع کنم بنظرتون برم یا ن؟؟
0
1400/01/29
فرشته م
من ان تی ۳۰ بودم الان برا آنومالی میخام برم
تو این چند هفته پیاده روی و پله و اینا برا من ممنوع بود
فک کنم رعایت کنی بهتر باشه بازم از دکتر بپرس
تو این چند هفته پیاده روی و پله و اینا برا من ممنوع بود
فک کنم رعایت کنی بهتر باشه بازم از دکتر بپرس
0
1400/01/29
سوال کننده
ان شالله بالا رفته عزیزم
0
1400/01/29
💙Sahar🤰Maman Nikan 💙 👶
عزیزم کم کم طول سرویکس کم میشه، شمام تا زایمان رعایت کنید، حداقل تا هفته 36
0
1400/01/29
💙Sahar🤰Maman Nikan 💙 👶
برا منم طول سرویکسم تو آنومالی 30 بود. خیلی نگرانم😭
0
1400/01/29
سوال کننده
استراحت کن زیاد پیاده روی نکن
0
1400/01/29
سوال کننده
البته من اصلا فعالیتی نداشته گهگاهی پاسه خرید بیرون رفتم راه رفتم یکم. پله ام نرفتم نمیدونم چرا کم شده
0
1400/01/29
💙Sahar🤰Maman Nikan 💙 👶
ینی امیدی هست
0
1400/01/29
💙Sahar🤰Maman Nikan 💙 👶
تو هفته شما طبیعیه، باید کم بشه تا برا زایمان آماده بشی
0
1400/01/29
missis sh
نه بابا ۳۲ ک خوبه مال من۲۵ بود دوران حاملگیم استراحت کردم هیچکار نکردم چیزیم نشد بچمم سالم سروقت بدنیا اومد.البته امپول پروژسترون هم زدم
0
1400/01/29
missis sh
هنوز پیاده روی نکن زوده
0
1400/01/29
💙Sahar🤰Maman Nikan 💙 👶
تو چند هفتگی 25 بودی؟
0
1400/01/29
💙Sahar🤰Maman Nikan 💙 👶
چجوری استراحت میکردی
0
1400/01/29
💙Sahar🤰Maman Nikan 💙 👶
میشه بگی من خیلی نگرانم
0
1400/01/29
سوال کننده
اره مال من ان تی فک کنم ۳۴ یا ۳۶ بود انومالی شد ۴۰
0
1400/01/29
سوال کننده
ااره شایدم طبیعیه کم شدنش
0
1400/01/29
سوال کننده
از اول ۲۵ بود؟
0
1400/01/29
فاطمه ❤️ مامان ❤️(فرشته کوچولو)❤️
خواهر اگه بخوای با ۴۰ میل بزای که بیچاره ای😂
0
1400/01/29
فاطمه ❤️ مامان ❤️(فرشته کوچولو)❤️
من ان تی ۳۱ بود آنومالی گفت وضعیت نرمال
0
1400/01/29
سوال کننده
نمیدونم استرس گرفتم ی موقع زودتر نیاد😂
0
1400/01/30
فاطمه ❤️ مامان ❤️(فرشته کوچولو)❤️
اگه بخواد بیاد با سرویکس ۴۰ هم میاد پسر من همین طور شد
0
1400/01/30
فاطمه ❤️ مامان ❤️(فرشته کوچولو)❤️
لیز خوردم زایدم😂اتمام ۳۴ هفته
0
1400/01/30
💙Sahar🤰Maman Nikan 💙 👶
من ان تی هم 30 بودم آنومالی هم 30
برا شما تو آنومالی دقیق نگف چند؟
برا شما تو آنومالی دقیق نگف چند؟
0
1400/01/30
فاطمه مرادی
نگراننباش عزیزم .منم آنومالی ۳۰ بودم خدا رو شکر تا این هفته گذشته. بقیشم بسلامتی میگذره
0
1400/01/30
فاطمه مرادی
۳۴ هفته بچتونکامل بود؟ نبازی به دستگاه نداشت؟
1
1400/01/30
amene 💖mirzaiy💖
من انومالی با سونو واژینال ۲۷ بودم الکی به خودت استرس نده
0
1400/01/30
سوال کننده
اتفاقا من امروز خوردم زمین محکم افتادم رو شکم واسه همین رفتم سونو قرار بود فردا برم
0
1400/01/30
سوال کننده
گفتم دیگه زاییدم
0
1400/01/30
amene 💖mirzaiy💖
انشاالله سالم سر موقع بیاد
0
1400/01/30
💙Sahar🤰Maman Nikan 💙 👶
انشالله بسلامتی بدنیا بیاریش، استراحت داری؟ اگر داری چجوری؟
0
1400/01/30
💙Sahar🤰Maman Nikan 💙 👶
استراحتت چجوریه عزیزم؟ امپولم میزنی؟
0
1400/01/30
سوال کننده
ممنون گلم همچنین
0
1400/01/30
مامان پارساجونی👨👩👧 🥰
منم آنومالی ۳۰ بود، تا الاناومدم خداروشکر، اما مراعات میکنم کار خونه فقط آشپزی، نزدیکی ممنوع، پیاده روی ممنوع، توالت فرنگی استفاده میکنم ،حموم دررحد ده دقیقه
بیروننمیرم اصلا فقط مطب، پیاده روی اصلا، خم وراست ممنوع
بیروننمیرم اصلا فقط مطب، پیاده روی اصلا، خم وراست ممنوع
0
1400/01/30
💙Sahar🤰Maman Nikan 💙 👶
ممنون عزیزم
0
1400/01/30
مامان پارساجونی👨👩👧 🥰
تا هفته ۲۱ روزی تا دوفاستون میخوردم،بعد شبی یدونه شیاف واژینال
0
1400/01/30
amene 💖mirzaiy💖
استراحت نسبی دارم اما هرهفته امپول میزنم پله و دستشویی ایرانی ممنوع شدم فقط پیاده روی روزی نیم ساعت دارم
0
1400/01/30
💙Sahar🤰Maman Nikan 💙 👶
کارای خونه چی عزیزم؟
0
1400/01/30
🍃فاطمه بانو🍃
سلام عزیزم
من ۳۱ بودم ۲۸ هفته
دکترم گفت اصلا دقیق نیست از روی شکم و میتونم پیاده روی کنم
منم ازهمون موقع هفته ای دوسه بار پیاده روی رفتم و تعداد و زمانش رو بیشتر و بیشتر کردم وخداروشکر تاالان که مشکلی پیش نیومد و بچه سرجاشه😁
حتی درد لگن و سنگینی هم وقتی پیاده روی میکردم داشتم ولی لکه بینی و ... نداشتم اصلا
بازم نظردکترت بپرس
من ۳۱ بودم ۲۸ هفته
دکترم گفت اصلا دقیق نیست از روی شکم و میتونم پیاده روی کنم
منم ازهمون موقع هفته ای دوسه بار پیاده روی رفتم و تعداد و زمانش رو بیشتر و بیشتر کردم وخداروشکر تاالان که مشکلی پیش نیومد و بچه سرجاشه😁
حتی درد لگن و سنگینی هم وقتی پیاده روی میکردم داشتم ولی لکه بینی و ... نداشتم اصلا
بازم نظردکترت بپرس
0
1400/01/30
سوال کننده
خداروشکر ممنون عزیزم
1
1400/01/30
...👑zahra👑 ...
با فزایش سن بارداری باید کم بشه دبگه
0
1400/01/30
...👑zahra👑 ...
من آنومالی ۳۱ بودم تا اخرم مشکلی نداشتم
0
1400/01/30
...👑zahra👑 ...
الکی استرس نداشته باش تو هفته ای که هستی خیلی هم خوبه
0
1400/01/30
سوال کننده
چشم ممنون گلم😘
1
1400/01/30
پزشک اوما
سلام طول سرویکس خوبه اما بهتره فعلا پیاده روی نداشته باشید
1
1400/01/30
سوال کننده
ممنون
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



1218

