سلام من از ۶ هفتگی تا حالا حالت تهوع شدید دارم طوریکه روزی چندبار بالا میآوردم از حدود سه ماه پیش متوجه شدم اسید معدهام چندتا از دندونام رو سوراخ و خراب کرده و کلی درد میکرد تا اینکه دیگه بیطاقت شدم و رفتم دندانپزشکی یکی رو برام ترمیم سطحی کرد تا بعد زایمان کامل درستش کنه یه دندون عقلم هم امروز کشید.. یه دندون عقل دیگهام هست خیلی اذیتم میکنه گوش درد شدید شدم حتی بعضی وقتا چشمهام هم درد میگیره
به نظرتون تو این هفتههای آخر داروی بیحسی دکتر میزنه ضرر نداره؟ خیلی نگرانم بابت سلامت بچهام.. 😩😩
خیلی دوران بارداری سختی بود خسته شدم دیگه.. بچهها دعا کنید زایمان خوبی داشته باشم... 🤲🏻🤲🏻
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



408
1400/01/29




