همه چی خوبه عزیزم. وزنشم خوبه. اب دورشم خوبه. ولی اخرا بیشتر مایعات مصرف کن حتما ک کم نشه
وزنشم از الان تا ۳۷.۳۸ اوجشه ک بره بالا
جووووون وزنشو نگاه🤩ماشالا
سمی این ک بریچ🤣دهنت سرویسه اگ نچرخه
میگم این سونوهه دو روز زودتره
من فردا میشم ۳۲هفته و یه روز..طبق سونو ان تی.
طبق این میشم۳۲هفته۳روز
سلام وزن جنین و سایر موارد خوبه