Ooma
پرسش (1400/01/29):

سلام خدمت همه..مفسرای سونو لطفا تشریف بیارین

سونو وزن رفتم بیاید ببینم چ خبره

سلام خدمت همه..مفسرای سونو لطفا تشریف بیارین
خوابین ک جواب نمیدین😁
همه چی خوبه عزیزم. وزنشم خوبه. اب دورشم خوبه. ولی اخرا بیشتر مایعات مصرف کن حتما ک کم نشه
وزنشم از الان تا ۳۷.۳۸ اوجشه ک بره بالا
جووووون وزنشو نگاه🤩ماشالا
سمی این ک بریچ🤣دهنت سرویسه اگ نچرخه
پیچرخونمش😁
🤣🤣🤣
میگم این سونوهه دو روز زودتره
من فردا میشم ۳۲هفته و یه روز..طبق سونو ان تی.
طبق این میشم۳۲هفته۳روز
سلام وزن جنین و سایر موارد خوبه
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.

سوالات مشابه