سلام دوستان پسرم گلوش خس خس میکنه بهش استامینوفن میدم با اسپری سدیم کلراید هم میزنم توبینیش دوروزه احساس میکنم دهنش بو میده چند بارم چک کردم دیدم اره بنظرتون ازچی میتونه باشه کسی براش پیش اومده
0
1400/01/29
فندوق مامان
عزیزم برای خس خس سینه استامینوفن نمیدن ببرش دکتر آنتی بیوتیک میده خوب میشه
0
1400/01/29
سوال کننده
واقعا
0
1400/01/29
سوال کننده
ممنونم
0
1400/01/29
💞سپید💕💗💗 💞
شاید رفلاکس داره. خس خس از علایم. رفلاکسه
0
1400/01/29
سوال کننده
رفلاکس که داره بهش گرمیچر وقطره میدم ولی الان خیلی بیشتر شده
0
1400/01/29
💞سپید💕💗💗 💞
گرمیچر دل درد ک برا رفلاکس خیلی بده. من ب محض مصرف دارو رفلاکس گریمیچر رو قطع کردم. پس از همونه. بچه منم هنوز داره دوره داره دیگه مث کولیک.
0
1400/01/29
💞سپید💕💗💗 💞
میگن رفلاکس بیشتر کولیک طول میکشه شنیدم میگن تا اخر ۴ ماهگی. البته خدا بخواد درست باشه
0
1400/01/29
سوال کننده
من تشخیص نمیدم مگه رفلاکس با کولیک فرق داره علائمشون چیه
0
1400/01/29
💞سپید💕💗💗 💞
کولیک ک دل درد. رفلاکس علایم انگار شیر میاد تو گلوش بر میگرده خس خس میکنه. شیر بالا میاره. شیر تازه نه پنیری
0
1400/01/29
سوال کننده
آها
0
1400/01/30
پزشک اوما
سلام اگر چند روز هست که خس خس شروع شده و گلو بوی بد میده احتمال عفونت و سرماخوردگی هست . اگر نه یک مدت طولانی هست که احتمال رفلاکس عید
0
1400/01/30
پزشک اوما
هست
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



307

