Ooma
پرسش (1400/01/29):

سلام ورم دارم چ کنم 😭

دفع پروتئین ندارم فشارمم نرمال چیز شورم نخوردم پس از چیه

منم صبح بیدار شدم مامانم میگفت خیلی ورم کردی در حالیکه همه چیم نرماله😥😥
پیاده روی کن عزیزم آبم زیاد بخور
شما پیاده روی میکنین؟؟
من اگ نمیرفتم فشارمو نمیگرفتم میگفتم فشارمه اما همه چی نرماله واقعا
پیاده روی هم کردم امروز اما کم اب میخورم
من فقط امروز
امتحان کن خوبه من هر روز بیست دقیقه ای آروم راه میرم
منم فشارش سنح دارم فشارم همیشه پایینه هفته قبلم ازمایش دفع پرتئین دادم خوب بود
اهان راستی مغز هایی هم که خام نیست مثل پسته و بادام هم شوره ها من یه روز زیاد خوردم ورم داشتم اینم مراقب باش عزیزم .
کاهو زیاد بخور
منم ۲٠دقه ایی راه رفتم فقط امروز😥😥
از یه طرفم میترسم پیاده روی باعث زایمانم نشه
حتما
حتی نصف شب پا میشی بری دستشویی کاهو بخور بعد بخواب
منم
عهههه گفتن برا وزن گیری خوبع من هروز میخورم ک
واقعا؟؟؟؟ باشه حتما میخورم
سعی کن خامشو بخوری نمکشون خیلی زیاده
اروم راه برو
نمیدونستم دیگ خام میخورم
ترسوندنم بهداشت😑گفتن زایمان زود رس میگیری
هم خاصیتش بیشتره عزیزم هم نمک نداره عزیزم
اروم برم بدنم بی حال میشه😪
چشم مرسی عزیزم
من اصلا توان تکون خوردن ندارم امروزم ب اجبار پیاده روی کردم
چقد اضافه وزن داشتی تا حالا
۱۲۵۰۰
من ۱۳ کیلو🥺
تپش قلب میگیرم
👀
نیم کیلو دیگ بهت میرسم🤣البته من الان س هفته س فقط نیم کیلو اضاف کردم
چطوری سمی
بنده 14کیلو😂
خوبم توخوبی..
منتظرم روزا بگڋره..جررر بخورم
الکی نگووو
چیزی نمونده🤩
😑
ترکوندی تو دیگه😂😂😂
ورم نداری؟
کاش من به وزن نرمال برسم اقلا😂
😁
🤣
🤭🤭🤭
ن من بارداریام ورم نمیکنم..البته فعالیتم دارم
فقط یکی دو روزه ای استخون او بیصاحاب درده😂
منم دو هفته یبار دکترم ازمایش دفع پروتئین میده بهم ۲۴ ساعته نداشتم تا حالا خدا کنه تو این چند هفتم نگیرم تموم شه با خیال راحت
منم زانو ب پایین درد میکنه😑
بده در راه تسکین درد😂
ورم داری مگع؟
من بند بند وجودم درد میکنه مخصوصا سمت چپ زیر دلم انگار سنگینی همونجا
اهاااا اون استخون🤣
اره ولی خودمم وزنم بالا بود دکتزم همش از پره اکلامپسی میترسه دیابت بارداری ام دارم
وقتایی ک میدم خوبه..
نمیشه هر روز هر روز بدم خو😂😂
منم بهداشت ترسوندم امروز حقم دارن البته
بهداشت من گفت کمی ترمز بگیر خیلی وزن اضاف میکنی..گفتم خدا ک لااقل بره رو بچه ن خودم😁
من اصلا از اولشم بهداشت نرفتم همون پیش دکترم فقط میرم میگن بهداشت خیلی میترسونه
تازگیا سونو ندادین وزن بچرو بدونین
خب برای واکسنای بعد تولد نیاز نداری مگه؟
من ۴ روز پیش دادم ۱۲۹۸ بود
من هنوز ن..اخرین بار انومالی رفتم
چرا دیگه اونموقع باید برم یعنی اگه الان نرم واسه واکسناهم نمی تونم برم
200گرم بود
من ۲۸ هفته رفتم گغت ۱۴۵۰ حالا دوبارع باید برم
من حس میکنم وزنش کمه
ماشالله 😍
خب باید قبلش پرونده تشکیل بدی ک
اوی ننه اونوقت چه کوچیک بودن
چرا دوباره
پس میگین برمو
اره والا
منم انومالی ۲۵۶ بود
بری ک بهتره
اخه میترسم هی چرت و پرت بگن بترسوننم منم فوق العاده استرسی ام
سونو مطب بود حس میکنم خطا داره🤣
باید اخرین سونو رو هم برم
اگه ورمت خوابید نرماله ولی اگه تا اخر روز یا چند روز ادامه داشت حتما ب دکترت بگو
ببین اگه بدونی چند روز پیش چه بلایی سر من اومدح
باشه حتما ..اما کلا قطع میشه بعد دوباره میاد
مژی من سر پسرم دکتر میگفت یکی دوماه اخر ورم عادیه..کل بدن..
ولی اگه یه سمتت ورم کنه یا فقط دست یا صورت خطرناکه
چرا چی شده
ن پاهام ورم میکنه اما خیلی نیست.صبح ها خیلیه.اما خب سایز پاهام یکی زیاد شده
فک نمیکنم مشکلی باشه..منم وقتی روپاهم زیاد یا فعالیت میکنم همی حسو دارم بعد استراحت درست میشه
خب سایز پای منم زیاد شده..ن تنها پا همه جام.😁
خودمم میگم مشکلی نیست😃بهداشت میگه هست لنتیا
رفتم سونو گفت بچه عرضی وزن ۱۷۰۰ اب دور جنین کم شده شده ۷ 😟😟😟 ۴ روز زیر سرم بودم دکترم میگفت بچه وزنش بالا شیرینی جات خوردی رعایت نکردی و فلان بعد ۴ روز دوباره همونجا یه سونو دیگه دادم فقط دکترش فرق میکرد بچه بریچ وزن ۱۲۹۸ اب دور جنین ۱۷ 😑😑😑خیر سرشون بیمارستان خصوصی چقدر عذاب کشیدم من امینوشور دادم هی nst بده
جوووون
ولشون کنا
حالا الان میگم خدایا نکنه سونو اولی درست بوده دومی غلط
ینی میشه این همه فرق ؟؟؟
انقدر استرس دارم که نگو
اشتباه کرده بودن دیگه
او بدبخت خو دیگه شکل براش نمونده از فشار😂😂
ن بابا نترس خیالت راحت همه چی اوکی
دکترم میگفت اولی غلطه ولی من هنوزم استرس دارم واسه اب دورش
سمی ما نزدیکی نداریم اصلا😑😑😑😑
ن بابا خیالت راحت مطمئن باش همه چی اوکی
انشالله این ۷ هفتم به سلامت بگذره واسه هممون و تموم شه
تو میخوای سز کنی اشکال نداره ما میخیم طبیعی بیاریم نباید راهش تنگ بشه😂😂
اگه پاهاتو بالا نگه داری باعث ورم میشه بخصوص اگه رو مبل دراز میکشی پاهات یه کم بالانر باشه
من دارم از اولش داشتم
منم رابطه ۳ ماه دوم داشتم فقط
من از وقتی فهمیدم😁
الان شوهرم میگه گناه داری اذیت میشی.بعدم نمیتونی درست بدی😂😂😂😂
ان شاء الله
هرچی میگم ب این شوهر میگه نهههه بزار بعد بچه گناه داره
میگم اشکال نداره فقط راش تنگ نشه.ماه اخری هم ک بدون جلوگیری میریم تو کارش😁
همه میگن ی چیز بزار زیر پاهان ک بره بالاتر ک‌؟
جووووون🤣
ما نمیتونیم ب پهلو😑
او هیچیش نمیشه جاش راحت...اتفاقا وقتی میل جنسیت برطرف بشه و اعصاب تو ارومتر بشه برای بچه هم بهتره
بهترینش همی پهلو ب پهلوهه
خب نمیتونیم همون نداشته باشیم بهتره
😂
فقط پیاده روی علاج ورمه

من افتضاح شدم از ورم هرکی میدید میترسید.با پیاده روی اوکی شدم.شبا که میخابی بالش بزار زیر پاهات
حتما دیگ پیاده روی میکنم فقط از زایمان زودرس میترسم
در اون حد که خوبه که پالش بزاری زیر پاهات ولی اگه طولانی باشه و هر روز و ارتفاعش زیاد بشه باعث ورم پاها فقط میشه
قرار نیس پیاده روی کنی تا دورازجون از پا بیوفتی😃در حد نیم ساعت کافیه.
بعدم ما با اینهمه پیاده روی و تحرک زیاد درحسرت زایمان موندیم😄تو هم نترس
🤣🤣اخه طول سرویکسم انومالی کم بود
چشم
مژی من دیشب یه بالش بلند گذاشتم زیر پاهام دراز کشیدم
تا صبح ورمش خوابیده بود
منم خیلی ترسیده بودم
نگران نباش.
خدا نباید بد بخاد.
بالش حتما بزار زیر پاهات.از مبل آویزون نکن پاهاتو
دوستان من خیلی وقته نزدیکی نداشتم. یعنی موقع زایمان اذیت میشم ؟
از امشب حتما همین کارو میکنم
باشه چشم
داشته باش اما ماه اخرو بدون جلوگیری باشه
سلام اگر دفع پروتئین ندارید و فشار خون نرمال است جای نگرانی نیست و از عارضه های بارداری است ، نمک را محدود کنید و غذاهای شور ، ترشی ، شور ، زیتون نخورید ،تن ماهی و کنسروها را حذف کنید
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.

سوالات مشابه