دفع پروتئین ندارم فشارمم نرمال چیز شورم نخوردم پس از چیه
0
1400/01/29
Noshin ♥
منم صبح بیدار شدم مامانم میگفت خیلی ورم کردی در حالیکه همه چیم نرماله😥😥
0
1400/01/29
سارا اعظمی
پیاده روی کن عزیزم آبم زیاد بخور
0
1400/01/29
Noshin ♥
شما پیاده روی میکنین؟؟
0
1400/01/29
سوال کننده
من اگ نمیرفتم فشارمو نمیگرفتم میگفتم فشارمه اما همه چی نرماله واقعا
0
1400/01/29
سوال کننده
پیاده روی هم کردم امروز اما کم اب میخورم
0
1400/01/29
سوال کننده
من فقط امروز
0
1400/01/29
سارا اعظمی
امتحان کن خوبه من هر روز بیست دقیقه ای آروم راه میرم
0
1400/01/29
Noshin ♥
منم فشارش سنح دارم فشارم همیشه پایینه هفته قبلم ازمایش دفع پرتئین دادم خوب بود
0
1400/01/29
سارا اعظمی
اهان راستی مغز هایی هم که خام نیست مثل پسته و بادام هم شوره ها من یه روز زیاد خوردم ورم داشتم اینم مراقب باش عزیزم .
0
1400/01/29
Afsaneh 🐼
کاهو زیاد بخور
0
1400/01/29
Noshin ♥
منم ۲٠دقه ایی راه رفتم فقط امروز😥😥
از یه طرفم میترسم پیاده روی باعث زایمانم نشه
از یه طرفم میترسم پیاده روی باعث زایمانم نشه
0
1400/01/29
سوال کننده
حتما
0
1400/01/29
Afsaneh 🐼
حتی نصف شب پا میشی بری دستشویی کاهو بخور بعد بخواب
1
1400/01/29
سوال کننده
منم
0
1400/01/29
سوال کننده
عهههه گفتن برا وزن گیری خوبع من هروز میخورم ک
0
1400/01/29
سوال کننده
واقعا؟؟؟؟ باشه حتما میخورم
0
1400/01/29
سارا اعظمی
سعی کن خامشو بخوری نمکشون خیلی زیاده
0
1400/01/29
سوال کننده
اروم راه برو
0
1400/01/29
سوال کننده
نمیدونستم دیگ خام میخورم
0
1400/01/29
سوال کننده
ترسوندنم بهداشت😑گفتن زایمان زود رس میگیری
0
1400/01/29
سارا اعظمی
هم خاصیتش بیشتره عزیزم هم نمک نداره عزیزم
0
1400/01/29
Noshin ♥
اروم برم بدنم بی حال میشه😪
1
1400/01/29
سوال کننده
چشم مرسی عزیزم
0
1400/01/29
سوال کننده
من اصلا توان تکون خوردن ندارم امروزم ب اجبار پیاده روی کردم
0
1400/01/29
Noshin ♥
چقد اضافه وزن داشتی تا حالا
0
1400/01/29
سوال کننده
۱۲۵۰۰
0
1400/01/29
Noshin ♥
من ۱۳ کیلو🥺
0
1400/01/29
Noshin ♥
تپش قلب میگیرم
0
1400/01/29
somaye malekpour
✋
0
1400/01/29
somaye malekpour
👀
0
1400/01/29
سوال کننده
نیم کیلو دیگ بهت میرسم🤣البته من الان س هفته س فقط نیم کیلو اضاف کردم
0
1400/01/29
سوال کننده
چطوری سمی
0
1400/01/29
somaye malekpour
بنده 14کیلو😂
0
1400/01/29
somaye malekpour
خوبم توخوبی..
منتظرم روزا بگڋره..جررر بخورم
منتظرم روزا بگڋره..جررر بخورم
0
1400/01/29
سوال کننده
الکی نگووو
0
1400/01/29
سوال کننده
چیزی نمونده🤩
0
1400/01/29
somaye malekpour
😑
0
1400/01/29
yasi
ترکوندی تو دیگه😂😂😂
0
1400/01/29
سوال کننده
ورم نداری؟
0
1400/01/29
yasi
کاش من به وزن نرمال برسم اقلا😂
0
1400/01/29
somaye malekpour
😁
0
1400/01/29
سوال کننده
🤣
0
1400/01/29
Noshin ♥
🤭🤭🤭
0
1400/01/29
somaye malekpour
ن من بارداریام ورم نمیکنم..البته فعالیتم دارم
0
1400/01/29
somaye malekpour
فقط یکی دو روزه ای استخون او بیصاحاب درده😂
0
1400/01/29
مامان نویان کوچولو
منم دو هفته یبار دکترم ازمایش دفع پروتئین میده بهم ۲۴ ساعته نداشتم تا حالا خدا کنه تو این چند هفتم نگیرم تموم شه با خیال راحت
0
1400/01/29
سوال کننده
منم زانو ب پایین درد میکنه😑
0
1400/01/29
yasi
بده در راه تسکین درد😂
0
1400/01/29
سوال کننده
ورم داری مگع؟
0
1400/01/29
مامان نویان کوچولو
من بند بند وجودم درد میکنه مخصوصا سمت چپ زیر دلم انگار سنگینی همونجا
0
1400/01/29
سوال کننده
اهاااا اون استخون🤣
0
1400/01/29
مامان نویان کوچولو
اره ولی خودمم وزنم بالا بود دکتزم همش از پره اکلامپسی میترسه دیابت بارداری ام دارم
0
1400/01/29
somaye malekpour
وقتایی ک میدم خوبه..
نمیشه هر روز هر روز بدم خو😂😂
نمیشه هر روز هر روز بدم خو😂😂
0
1400/01/29
سوال کننده
منم بهداشت ترسوندم امروز حقم دارن البته
0
1400/01/29
somaye malekpour
بهداشت من گفت کمی ترمز بگیر خیلی وزن اضاف میکنی..گفتم خدا ک لااقل بره رو بچه ن خودم😁
0
1400/01/29
مامان نویان کوچولو
من اصلا از اولشم بهداشت نرفتم همون پیش دکترم فقط میرم میگن بهداشت خیلی میترسونه
0
1400/01/29
مامان نویان کوچولو
تازگیا سونو ندادین وزن بچرو بدونین
0
1400/01/29
somaye malekpour
خب برای واکسنای بعد تولد نیاز نداری مگه؟
0
1400/01/29
مامان نویان کوچولو
من ۴ روز پیش دادم ۱۲۹۸ بود
0
1400/01/29
somaye malekpour
من هنوز ن..اخرین بار انومالی رفتم
0
1400/01/29
مامان نویان کوچولو
چرا دیگه اونموقع باید برم یعنی اگه الان نرم واسه واکسناهم نمی تونم برم
0
1400/01/29
somaye malekpour
200گرم بود
0
1400/01/29
سوال کننده
من ۲۸ هفته رفتم گغت ۱۴۵۰ حالا دوبارع باید برم
0
1400/01/29
مامان نویان کوچولو
من حس میکنم وزنش کمه
0
1400/01/29
مامان نویان کوچولو
ماشالله 😍
0
1400/01/29
somaye malekpour
خب باید قبلش پرونده تشکیل بدی ک
0
1400/01/29
مامان نویان کوچولو
اوی ننه اونوقت چه کوچیک بودن
0
1400/01/29
somaye malekpour
چرا دوباره
0
1400/01/29
مامان نویان کوچولو
پس میگین برمو
0
1400/01/29
somaye malekpour
اره والا
0
1400/01/29
مامان نویان کوچولو
منم انومالی ۲۵۶ بود
0
1400/01/29
somaye malekpour
بری ک بهتره
0
1400/01/29
مامان نویان کوچولو
اخه میترسم هی چرت و پرت بگن بترسوننم منم فوق العاده استرسی ام
0
1400/01/29
سوال کننده
سونو مطب بود حس میکنم خطا داره🤣
0
1400/01/29
سوال کننده
باید اخرین سونو رو هم برم
0
1400/01/29
delaram 7376
اگه ورمت خوابید نرماله ولی اگه تا اخر روز یا چند روز ادامه داشت حتما ب دکترت بگو
0
1400/01/29
مامان نویان کوچولو
ببین اگه بدونی چند روز پیش چه بلایی سر من اومدح
0
1400/01/29
سوال کننده
باشه حتما ..اما کلا قطع میشه بعد دوباره میاد
0
1400/01/29
somaye malekpour
مژی من سر پسرم دکتر میگفت یکی دوماه اخر ورم عادیه..کل بدن..
ولی اگه یه سمتت ورم کنه یا فقط دست یا صورت خطرناکه
ولی اگه یه سمتت ورم کنه یا فقط دست یا صورت خطرناکه
0
1400/01/29
سوال کننده
چرا چی شده
0
1400/01/29
سوال کننده
ن پاهام ورم میکنه اما خیلی نیست.صبح ها خیلیه.اما خب سایز پاهام یکی زیاد شده
0
1400/01/29
somaye malekpour
فک نمیکنم مشکلی باشه..منم وقتی روپاهم زیاد یا فعالیت میکنم همی حسو دارم بعد استراحت درست میشه
0
1400/01/29
somaye malekpour
خب سایز پای منم زیاد شده..ن تنها پا همه جام.😁
0
1400/01/29
سوال کننده
خودمم میگم مشکلی نیست😃بهداشت میگه هست لنتیا
0
1400/01/29
مامان نویان کوچولو
رفتم سونو گفت بچه عرضی وزن ۱۷۰۰ اب دور جنین کم شده شده ۷ 😟😟😟 ۴ روز زیر سرم بودم دکترم میگفت بچه وزنش بالا شیرینی جات خوردی رعایت نکردی و فلان بعد ۴ روز دوباره همونجا یه سونو دیگه دادم فقط دکترش فرق میکرد بچه بریچ وزن ۱۲۹۸ اب دور جنین ۱۷ 😑😑😑خیر سرشون بیمارستان خصوصی چقدر عذاب کشیدم من امینوشور دادم هی nst بده
0
1400/01/29
سوال کننده
جوووون
0
1400/01/29
somaye malekpour
ولشون کنا
0
1400/01/29
مامان نویان کوچولو
حالا الان میگم خدایا نکنه سونو اولی درست بوده دومی غلط
0
1400/01/29
سوال کننده
ینی میشه این همه فرق ؟؟؟
0
1400/01/29
مامان نویان کوچولو
انقدر استرس دارم که نگو
0
1400/01/29
مامان نویان کوچولو
اشتباه کرده بودن دیگه
0
1400/01/29
somaye malekpour
او بدبخت خو دیگه شکل براش نمونده از فشار😂😂
0
1400/01/29
سوال کننده
ن بابا نترس خیالت راحت همه چی اوکی
0
1400/01/29
مامان نویان کوچولو
دکترم میگفت اولی غلطه ولی من هنوزم استرس دارم واسه اب دورش
0
1400/01/29
سوال کننده
سمی ما نزدیکی نداریم اصلا😑😑😑😑
0
1400/01/29
سوال کننده
ن بابا خیالت راحت مطمئن باش همه چی اوکی
0
1400/01/29
مامان نویان کوچولو
انشالله این ۷ هفتم به سلامت بگذره واسه هممون و تموم شه
0
1400/01/29
somaye malekpour
تو میخوای سز کنی اشکال نداره ما میخیم طبیعی بیاریم نباید راهش تنگ بشه😂😂
0
1400/01/29
pastil 👶❤
اگه پاهاتو بالا نگه داری باعث ورم میشه بخصوص اگه رو مبل دراز میکشی پاهات یه کم بالانر باشه
0
1400/01/29
somaye malekpour
من دارم از اولش داشتم
0
1400/01/29
مامان نویان کوچولو
منم رابطه ۳ ماه دوم داشتم فقط
0
1400/01/29
somaye malekpour
من از وقتی فهمیدم😁
0
1400/01/29
somaye malekpour
الان شوهرم میگه گناه داری اذیت میشی.بعدم نمیتونی درست بدی😂😂😂😂
0
1400/01/29
سوال کننده
ان شاء الله
0
1400/01/29
سوال کننده
هرچی میگم ب این شوهر میگه نهههه بزار بعد بچه گناه داره
0
1400/01/29
somaye malekpour
میگم اشکال نداره فقط راش تنگ نشه.ماه اخری هم ک بدون جلوگیری میریم تو کارش😁
0
1400/01/29
سوال کننده
همه میگن ی چیز بزار زیر پاهان ک بره بالاتر ک؟
0
1400/01/29
سوال کننده
جووووون🤣
0
1400/01/29
سوال کننده
ما نمیتونیم ب پهلو😑
0
1400/01/29
somaye malekpour
او هیچیش نمیشه جاش راحت...اتفاقا وقتی میل جنسیت برطرف بشه و اعصاب تو ارومتر بشه برای بچه هم بهتره
0
1400/01/29
somaye malekpour
بهترینش همی پهلو ب پهلوهه
0
1400/01/29
سوال کننده
خب نمیتونیم همون نداشته باشیم بهتره
0
1400/01/29
somaye malekpour
😂
0
1400/01/29
nini ..
فقط پیاده روی علاج ورمه
من افتضاح شدم از ورم هرکی میدید میترسید.با پیاده روی اوکی شدم.شبا که میخابی بالش بزار زیر پاهات
من افتضاح شدم از ورم هرکی میدید میترسید.با پیاده روی اوکی شدم.شبا که میخابی بالش بزار زیر پاهات
0
1400/01/29
سوال کننده
حتما دیگ پیاده روی میکنم فقط از زایمان زودرس میترسم
0
1400/01/29
pastil 👶❤
در اون حد که خوبه که پالش بزاری زیر پاهات ولی اگه طولانی باشه و هر روز و ارتفاعش زیاد بشه باعث ورم پاها فقط میشه
0
1400/01/29
nini ..
قرار نیس پیاده روی کنی تا دورازجون از پا بیوفتی😃در حد نیم ساعت کافیه.
0
1400/01/29
nini ..
بعدم ما با اینهمه پیاده روی و تحرک زیاد درحسرت زایمان موندیم😄تو هم نترس
0
1400/01/29
سوال کننده
🤣🤣اخه طول سرویکسم انومالی کم بود
0
1400/01/29
سوال کننده
چشم
0
1400/01/29
Azi 💖 ...
مژی من دیشب یه بالش بلند گذاشتم زیر پاهام دراز کشیدم
تا صبح ورمش خوابیده بود
منم خیلی ترسیده بودم
تا صبح ورمش خوابیده بود
منم خیلی ترسیده بودم
0
1400/01/29
nini ..
نگران نباش.
خدا نباید بد بخاد.
بالش حتما بزار زیر پاهات.از مبل آویزون نکن پاهاتو
خدا نباید بد بخاد.
بالش حتما بزار زیر پاهات.از مبل آویزون نکن پاهاتو
0
1400/01/29
مامان شیدا
دوستان من خیلی وقته نزدیکی نداشتم. یعنی موقع زایمان اذیت میشم ؟
0
1400/01/29
سوال کننده
از امشب حتما همین کارو میکنم
1
1400/01/29
سوال کننده
باشه چشم
0
1400/01/29
سوال کننده
داشته باش اما ماه اخرو بدون جلوگیری باشه
0
1400/01/29
فاطمه ❤️ مامان ❤️(فرشته کوچولو)❤️
طبیعیه
1
1400/01/30
پزشک اوما
سلام اگر دفع پروتئین ندارید و فشار خون نرمال است جای نگرانی نیست و از عارضه های بارداری است ، نمک را محدود کنید و غذاهای شور ، ترشی ، شور ، زیتون نخورید ،تن ماهی و کنسروها را حذف کنید
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



501

