ترشی ، شوری، شیرینی، تندی، چی میخورین؟
0
1400/01/29
لیلاا مامان دیارا💚❤ 😍
همش 🤣🤣🤣
0
1400/01/29
دخترام تمام زندگیمن رها😍ثنا😍
من ویارم ترشی بود بچم دختر شد
0
1400/01/29
کیمی رشیدی
پس مال ماهم دختره😜
9
1400/01/29
لیلاا مامان دیارا💚❤ 😍
دخترو پسری واقعاا ربط به ویار ترشی شیرینی ام نداره قبول دارید
0
1400/01/29
سوال کننده
منم ترشی شوری تندی
0
1400/01/29
کیمی رشیدی
من اصلا اینوقبول ندارم
1
1400/01/29
لیلاا مامان دیارا💚❤ 😍
من هردوروباهم میخورم 🤣
0
1400/01/29
🧿shirin 🤱maman hanna🤱
منم بگم😂
0
1400/01/29
لیلاا مامان دیارا💚❤ 😍
بچتون چیه
0
1400/01/29
🌹مریم🌹 😍
دقیقا من ترش و شور و تند🤣
0
1400/01/29
سوال کننده
نه ربطی نداره، دوستم کلا ترشی خورد بچش پسر بود
0
1400/01/29
سوال کننده
نمیدونم
0
1400/01/29
سوال کننده
برای شما معلوم شده؟
0
1400/01/29
🌹مریم🌹 😍
ن عزیزم
0
1400/01/29
🧿shirin 🤱maman hanna🤱
من عاشق شورررری و ترررررشی بودم دخمل شد
2
1400/01/29
دخترام تمام زندگیمن رها😍ثنا😍
منم تو اولی ترشی خوردم دومی شیرینی جفتشونم دخملن.ویار ربطی به جنسیت نداره
0
1400/01/29
سوال کننده
من خیلی هوس چیزای بیخود میکنم مثل پیتزا
0
1400/01/29
لیلاا مامان دیارا💚❤ 😍
منم 😅
1
1400/01/29
لیلاا مامان دیارا💚❤ 😍
خب من خیلی دنده کباب 🤣🤣
0
1400/01/29
لیلاا مامان دیارا💚❤ 😍
دست خودت نیست ک هوسه
0
1400/01/29
کیمی رشیدی
توخرجت گرونه😃😃😃
1
1400/01/29
🌹مریم🌹 😍
من اولا هوس زیاد میکردم الان ن
ولی هندوانه خیلی دوس دارم
اما شب تا صبح در مسیر دستشویی ام🤣
ولی هندوانه خیلی دوس دارم
اما شب تا صبح در مسیر دستشویی ام🤣
0
1400/01/29
لیلاا مامان دیارا💚❤ 😍
بچه ها شما نبضم زیر شکم هس میکردید کدوم سمتتون
0
1400/01/29
سوال کننده
اولش کبابی زیاد میخوردم یه دفعه بدم اومد
0
1400/01/29
Nafas
من عاشق چیزای شیرینم نینی دختره
0
1400/01/29
کیمی رشیدی
من حس میکنم سمت راسته
0
1400/01/29
سوال کننده
وای من اینقدر هندونه خوردم یه ربع یه ربع تو دستشویی هستم
0
1400/01/29
لیلاا مامان دیارا💚❤ 😍
😅یه بار خوردم بعدش نمیخورم خب 😅میگم میخام فقط
0
1400/01/29
🌹مریم🌹 😍
اره من نبض حس میکنم😍😍
0
1400/01/29
سوال کننده
منم
0
1400/01/29
لیلاا مامان دیارا💚❤ 😍
بتات روز موعد چند بود تابگم نینیت چیه
0
1400/01/29
🌹مریم🌹 😍
جفتم خلفیه زود فهمیدم😍
0
1400/01/29
لیلاا مامان دیارا💚❤ 😍
کدوم سمتت بتاتونم روز موعد بگو
0
1400/01/29
کیمی رشیدی
بتام ۳روز بعدموعد244بود
0
1400/01/29
🌹مریم🌹 😍
من سمت راسته😍
0
1400/01/29
لیلاا مامان دیارا💚❤ 😍
بچت پسره
0
1400/01/29
fateme m
من شیرینی از اولشم دوست نداشتم الانم ندارم ولی الان ترشی دوس دارم
0
1400/01/29
دخترام تمام زندگیمن رها😍ثنا😍
چ جوری از رو بتا متوجه میشین به منم بگین
0
1400/01/29
لیلاا مامان دیارا💚❤ 😍
نبض حس کردی کدوم سمت
0
1400/01/29
کیمی رشیدی
سمت راست
0
1400/01/29
سوال کننده
منم سمت راسته، یه هفته بعد از موعدم 101 بود، دیر + شد
0
1400/01/29
لیلاا مامان دیارا💚❤ 😍
پسره 😊
0
1400/01/29
لیلاا مامان دیارا💚❤ 😍
شمام احتمال زیاد پسره اگر سینه راستو نبض راستم داری
0
1400/01/29
لیلاا مامان دیارا💚❤ 😍
درد سینه راست
0
1400/01/29
کیمی رشیدی
ان شاالله ک هرچی هست سالم باشه.ولی یه دختر دارم دوس دارم این پسرباشه😍
0
1400/01/29
fateme m
وای منم فقط غذا بیرون میلم میکشه غذا خونه رو اصلا دوس ندارم😖
0
1400/01/29
لیلاا مامان دیارا💚❤ 😍
ایشالا
0
1400/01/29
fateme m
من حس میکنم سمت چپه
0
1400/01/29
سوال کننده
هر دو سینم درد میکرد الان درد ندارم و احساس نبض سمت راست دارم
0
1400/01/29
لیلاا مامان دیارا💚❤ 😍
واای عزیزم بخور ک دوازده هفته شدی تهوع میاد سراغت
0
1400/01/29
سوال کننده
وای منم
1
1400/01/29
لیلاا مامان دیارا💚❤ 😍
حست اشتباه نکنه دختر کلا سمت چپه من دوتا شکم اوردم سمت چپ
0
1400/01/29
لیلاا مامان دیارا💚❤ 😍
پسره شک نکن
0
1400/01/29
fateme m
😍😍😍
0
1400/01/29
لیلاا مامان دیارا💚❤ 😍
اواجون شما تهوع ات کمه یا زیاد این هفته هستی
0
1400/01/29
کیمی رشیدی
اره لیلا جون منم دخترم سمت چپ بود
1
1400/01/29
سوال کننده
هر چی خدا بخواد، انشاالله هممون به سلامتی بارمون رو زمین بزاریم بچه هامون سالم و صالح بدنیا بیان
0
1400/01/29
رُقیه اَم❤مامانِ اِلین🧿 🌸
ترشی و شوری رو بهتر میخواستم..شیرینی رو اصلا
0
1400/01/29
لیلاا مامان دیارا💚❤ 😍
ایشالا سالم باشن فقطو فقط
0
1400/01/29
کیمی رشیدی
ان شاالله
0
1400/01/29
لیلاا مامان دیارا💚❤ 😍
ایشالا گلم
0
1400/01/29
کیمی رشیدی
ان شاالله عزیزم
0
1400/01/29
سوال کننده
من تهوع ندارم ولی از یه چیزاییمثل بوی مایع و شوینده و سینک و بوی حموم حالم بد میشه
0
1400/01/29
🌹مریم🌹 😍
آخی گل پسر😍
0
1400/01/29
دخترام تمام زندگیمن رها😍ثنا😍
بچه ها کسی آمپول آزادسازی زده
0
1400/01/29
🌹مریم🌹 😍
من یه بار تو حموم دچار ضعف شدم نزدیک بود غش کنم🤣
0
1400/01/29
لیلاا مامان دیارا💚❤ 😍
تهوع سر شکم پسر هم کمتراز دختره بتا دختر بیشتر از پسر بالامیره نبض راستم براپسره چپ برادختر
0
1400/01/29
🌹مریم🌹 😍
ضربان قلبشم پایینه ک میگن معمولا پسره
0
1400/01/29
سوال کننده
کیا میرن سونو تعیین جنسیت؟
0
1400/01/29
کیمی رشیدی
آوا جون برای شماحتی احتمال ندادن جنسیتو؟
0
1400/01/29
لیلاا مامان دیارا💚❤ 😍
اره ۱۴۰ پسر ۱۶۰ دخمل
0
1400/01/29
سوال کننده
نه
0
1400/01/29
سوال کننده
برای شما ضربان قلب تو سونو آن تی چند بود؟
0
1400/01/29
f g
من ک اصلا چیزای ترش دوس نداشتم الان دارم میخورم
0
1400/01/29
Noshin ♥
من اول به شیرینی و شوری... اما الان ترشی😐
0
1400/01/29
niloofar abi
من فقط ترش و شور بچم پسره
0
1400/01/29
دختر بهار
من برا اولی ویارم ترشی تند و تیز بود
برا دومی شیرینی
هر دوتا هم دختر😍
برا دومی شیرینی
هر دوتا هم دختر😍
0
1400/01/29
ye parii ii
من دوغ عاشق دوغم انقد بهممزه میده میلم به ترشی هم هست
0
1400/01/29
❤امیدم بخدا😍 😻
عزیزم من فقط دوست دارم نمک بریزم
ترشی هم دوس دارم ولی اول شوری
بچم پسره
ترشی هم دوس دارم ولی اول شوری
بچم پسره
0
1400/01/29
marzi m.k
سلام منم همرو باهم
0
1400/01/29
marzi m.k
بیشتر شیرینی
1
1400/01/29
marzi m.k
ولی چیزی نیس کدلم نخواد😁
0
1400/01/29
🌟 🌟
مگه میشه از روی بتا جنسیت رو گفت؟
0
1400/01/29
mohi (مامان دخملی🤩) 🤩
من ترشی و شوری بیشتر عاشق نمک شدم اصلا لعنتی
1
1400/01/29
mohi (مامان دخملی🤩) 🤩
عزیزم معمولا همش الکیه لیلا جون
0
1400/01/29
mohi (مامان دخملی🤩) 🤩
نه بتا قطعیه نه ضربان قلب من بتای اولیه ۳۰۰۰ بود بعد ضربان ۱۶۸ بچه پسر خواهرشوهرم بتا ۴۰۰۰ ضربان ۱۵۶دختر
0
1400/01/29
mohi (مامان دخملی🤩) 🤩
خانوما من خیلی ویار دارم گشنه هستما خیلی ولی هیچی نمیتوتم بخورم
0
1400/01/29
🌟 🌟
برای منم بیشتر سینه چپم درد داره
0
1400/01/29
سحر بانو
ربطی به این چیزا نداره بابا من از اول بارداری اصلا تهوع نداشتم فقطم شیرینی میخوردم
اوایل خیلی گوجه دوست داشتم بعد شد هندونه البته گوجه شیرینش نه ترش.
سینهامم هردوتاش درد میکرد خیلی زیاد
اندازشونم تقریبا برابر
قشنگ گردالی رحمو قسمت راست شکم حس میکنم و راست نبض میزنه و اینا ولی سونو دادم گفت دختره
اوایل خیلی گوجه دوست داشتم بعد شد هندونه البته گوجه شیرینش نه ترش.
سینهامم هردوتاش درد میکرد خیلی زیاد
اندازشونم تقریبا برابر
قشنگ گردالی رحمو قسمت راست شکم حس میکنم و راست نبض میزنه و اینا ولی سونو دادم گفت دختره
0
1400/01/29
آنا 👨👩👧👧
دنبال یه سوالی که به خوردن ربط داشته باشه میگشتم که سوالم بپرسم که دیگه سوال تخصصی نزارم.
دوستان خوردن کلم قرمز تو بارداری ضرر داره؟
دوستان خوردن کلم قرمز تو بارداری ضرر داره؟
0
1400/01/29
آنا 👨👩👧👧
آخه دارم سالاد کاهو درست میکنم کلم قرمز هم میخوام بریزم. نميدونم خوبه یا نه
0
1400/01/29
🌟 🌟
منعی نداره
سعی کن کمتر بخوری که خیلی نفاغه و دیر هضم
سعی کن کمتر بخوری که خیلی نفاغه و دیر هضم
0
1400/01/29
سارا خانوم
من فقط شوری خیار با نمک،خیارشور،چاقاله بادوم ونمک،😋
0
1400/01/29
عاطفه موسوی
سعی کن چاقاله بادوم کمتر بخوری چون آلوده ست
0
1400/01/29
🌟 🌟
بچه ها یه سئوال داشتم
دوران بارداری میشه شیر محلی خورد؟
(شیر گاو میش)
دوران بارداری میشه شیر محلی خورد؟
(شیر گاو میش)
0
1400/01/29
Aysan fahimi
بچه ها تندی و شوری بچه پسره
شیرینی جات و لبنیات دختره
اینو من خیلی تجربی دیدم
شیرینی جات و لبنیات دختره
اینو من خیلی تجربی دیدم
0
1400/01/30
پارمیس جووون
آمار وآزمایش نشون داده که تخمدان راست ۶۰ درصد پسر و۴۰درصد دختر وتخمدان چپ ۶۰درصد دختر و۴۰درصد پسر پس درنتیجه هم تخمدان راست هم چپ هم پسر داره هم دختر
2
1400/01/30
پارمیس جووون
من ۳تادختر باردارشدم واسه هرکدومشون ویارم کاملا مخالف هم بودن
0
1400/01/30
رُقیه اَم❤مامانِ اِلین🧿 🌸
من بچم سمت چپمه😍
0
1400/01/31
Aysan fahimi
خدا حفظشون کنه برات عزیزم
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



2231

