سلام دکتر، من هفته پیش رفتم سونو ۵ هفته و ۳ روز بود امروز به دلیل خونریزی زیاد همراه با بافت خونی دکتر دوباره سونو برام نوشت طبق سونو جنین دفرمه شده و نصف جنین دفع شده ، حالا سوالم اینه من قرص یا آمپول بزنم یا خود به خود دفع میشه، اینم بگم دکتر سونو بهم گفت بهتره یک هفته صبر کنی بعد اقدام کنی
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



846
1400/01/29





