سلام من فردا وارد هفته ۳۴ میشم
وزنم از حدود ۲۵ اسفند تا امروز کمتر از یک کیلو اضافه شده حالا سونو وزن جنین دادم خداروشکر نرمال بوده و وزنشم خوبه و از اون موقع تا چند روز پیش که مجدد سونو دادم جنینم وزن گرفته
الان میگم وزن خودم بالا نمیره خطری نداره کسی اینجوری بوده؟خودش اضافه نکنه و بچه اضافه کنه
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



449
1400/01/29






