سلام ب همگی
خانم ها و پزشک اوما من از روز بعد از پریودی کیت گزاشتم تا امروز ک شونزدهم سیکلم هست
تو این مدت ی سری کیت پر رنگ شد و بعد رفت رو ب کم رنگی ولی امروز دوباره پر رنگ شد
دلیلش چیه.من ک گیج شدم
ممنون میشم راهنماییم کنین
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



421
1400/01/29





