سلام و وقت بخیر
چند ماه پیش سقط بارداری پوچ داشتم که نهایتا هیستروسکوپی انجام دادم بعد از عمل تاخییر ۳ الی ۴روزه داشتم که سه سیکل اخرم ۴۵ روزه ۲۴ روزه و اخری ۶۰ روزه که امپول ترزیق داشتم .علاوه بر این افزایش وزن دارم قبل بارداری ۶۰ بودم و الان ۶۷ هستم در عرص سه هفته دو کیلو اضافه کردم به دکتر گفتم تیرویید رو برام نوشته تست بدم ولی جوابش اماده نیس فعلا .حالا سوالم اینه
عیر تیرویید به چی مشکوک هست؟
سونو رحم و تخمدان روز چندم سیکل بدم بهتره؟
علاوه براینا گاهی رگ دستم میسوزه همچنین پاهام بعلاوه انگار ماهیچه های پاهام میخواد بترکه ،این مشکل رو باید پیش جه متخصصی برم یا به تاخیرم ربط داره؟
برای سقط هم از قرص استفاده کردم تقریبا ۲۰ تا ده تا زیر زبونی ده تا از واژن طی دو مرحله
حساسیت هم به دارو بدنم نشون داده تب و لرز داستم و ورم و باد شدید همچنین معده درد که با تازگی کمی بهتر شده .
ممنونم ببخشید طولانی شد.
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



481
1400/01/29



