دوستان این چیه ک باید فردا برم چون سندروم دون رو مثبت زده برا من 😭😭😭
0
1400/01/29
سوال کننده

0
1400/01/29
سوال کننده

0
1400/01/29
فرشته م
سابقشو دارین تو خونواده؟
0
1400/01/29
فرشته م
احتمالا میفرسته آمینوسنتز
0
1400/01/29
فرشته م
یا برای اطمینان خاطر سل فری
0
1400/01/29
خانم گل .
متخصص طب مادر و. جنین
0
1400/01/29
فرشته م
غربالگری اولته یا دوم؟
0
1400/01/29
سوال کننده
ن کسی نیست
0
1400/01/29
سوال کننده
نگرانم
0
1400/01/29
سوال کننده
ن دوم
0
1400/01/29
سوال کننده
سونو ان تی دادم گفت عالیه
0
1400/01/29
سوال کننده
دیگ آزمایش نرفتم
0
1400/01/29
خانم گل .
غربالگری اولتو انجام ندادی؟
0
1400/01/29
سوال کننده
ن
0
1400/01/29
فرشته م
انشالله میری آمینو چیزی نیس
0
1400/01/29
سوال کننده
میترسم
0
1400/01/29
فرشته م
عهه برا چی ازمایش اول ک واجب تر از دومه
0
1400/01/29
سوال کننده
😭😭😭
0
1400/01/29
سوال کننده
نمیدونم گفتم نمیرم دیگ
0
1400/01/29
خانم گل .
اصلا ازمایش ربطی ب سونو نداره باید انجام میدادی چطور دکترت چیزی نگفتع بهت
0
1400/01/29
سوال کننده
آخه خوب بود همه جی
0
1400/01/29
پرتو .....
تفسیر سونو ان تی رو با این آزمایش خون که فرستادین انجام میدن
0
1400/01/29
سوال کننده
دکترم ک گفت برو خودم گفتم اگ مشکلی نداره نمیرم
0
1400/01/29
فرشته م
عزیزم استرس از همه چی بدتره
0
1400/01/29
سوال کننده
خیلی نگرانم یکبار سقط داشتم
0
1400/01/29
سوال کننده
واقعا نمیتونم دیگ 😭
0
1400/01/29
سوال کننده
آخه چرا من
0
1400/01/29
پرتو .....
جواب ان تی رو با ازمایش خون غربالگری ببرین پیش متخصص زنان،
به احتمال زیاد آزمایش سل فری بایستی انجام بدین
به احتمال زیاد آزمایش سل فری بایستی انجام بدین
0
1400/01/29
سوال کننده
آخه شهر ما اون قدر هم امکانات نداره
0
1400/01/29
فرشته م
از موقعی که احباری بودن غربالگریو برداشتن بعضی دکترام خیلی پیگیری نمیکنن
خدا لعنتشون کنه
خدا لعنتشون کنه
0
1400/01/29
سوال کننده
😭😭😭
0
1400/01/29
خانم گل .
خود دکتر گفته برو خودش نرفته
0
1400/01/29
پرتو .....
اتفاقا خیلی ربط داره
این دوتا همراه با هم بایستی انجام بشه
این دوتا همراه با هم بایستی انجام بشه
1
1400/01/29
خانم گل .
برو ی شهر دیگه احتمالا باید امینو انجام بدی
انشالله ک چیزی نیست
انشالله ک چیزی نیست
0
1400/01/29
fati 😍
خیلیا ریسک داشتن
0
1400/01/29
fati 😍
بچشون سالمه
0
1400/01/29
سوال کننده
خب الان ریسک منک زیاد بالا نیست؟
0
1400/01/29
سوال کننده
😭😭
0
1400/01/29
fati 😍
توهم برو آمینو
0
1400/01/29
خانم گل .
میدونم منظورم اینکه ک. ربطی ب اینکه جوابش خوب بوده یا بد نداره
0
1400/01/29
فرشته م
عزیزم ان تی زمان خودشو داره و ۲۴ ساعت بعد باید ازمایشش انجام بشه و الا باطله
0
1400/01/29
fati 😍
فامیلی؟
0
1400/01/29
سوال کننده
ن نیستیم
0
1400/01/29
fati 😍
چیزی نیست ان شالله
0
1400/01/29
fati 😍
برو امینو خیالت راحت بشه
0
1400/01/29
خانم گل .
متاسفانه بالاست ک. زده مثبت
0
1400/01/29
پرتو .....
میبرن روی نمودار جواب سونو و ازمایش رو
یه فرمول خاصی دارن
یه فرمول خاصی دارن
0
1400/01/29
سوال کننده
هزینه هاش جقدره
0
1400/01/29
سوال کننده
؟
0
1400/01/29
فرشته م
عزیزم متاسفانه مثبته حتما پیگیری کن انشالله که چیزی نیس
کدوم شهری؟ صد درصد مرکز استان میتونی بری
کدوم شهری؟ صد درصد مرکز استان میتونی بری
0
1400/01/29
سوال کننده
چند روزه جوابش میاد؟
0
1400/01/29
سوال کننده
من از شهر های بیرجند
0
1400/01/29
خانم گل .
فک. کنم سه چهار تومنی باشه
0
1400/01/29
فرشته م
حدودا ۳ تومن
0
1400/01/29
سوال کننده
مگ چجوریه اینا
0
1400/01/29
سوال کننده
آزمایش خونه یا چیزه دیگ؟
0
1400/01/29
خانم گل .
بین، 15 روز تا یکماه از بچه ها شنیدم
0
1400/01/29
خانم گل .
سلفری ازمایش خونه ک فک. کنم شما چون هفتت بالاس باید امینو بدی
امینو از مایع دور جنین میکشن میدن ازمایشگاه
امینو از مایع دور جنین میکشن میدن ازمایشگاه
0
1400/01/29
فرشته م
پس حتما برو بیرجند
سونوگرافی خانم محمدی فرد کنار بیمارستان امام رضا خیلی دقیقه آمینو هم فک کنم انجام بدن
دکترت بگو برات سونو اورژانسی بنویسه هفتت یکم بالاس مشکلی پیش نیاد
سونوگرافی خانم محمدی فرد کنار بیمارستان امام رضا خیلی دقیقه آمینو هم فک کنم انجام بدن
دکترت بگو برات سونو اورژانسی بنویسه هفتت یکم بالاس مشکلی پیش نیاد
0
1400/01/29
سوال کننده
😭😭
0
1400/01/29
سوال کننده
خیلی ممنونم
0
1400/01/29
سوال کننده
آمینو درد داره چجوریه 😭😭
0
1400/01/29
فرشته م
من در جریان نیستم عزیزم انشالله که مشکلی وجود نداره😘
0
1400/01/29
سوال کننده
ممنون
1
1400/01/29
فرشته م
من یکی از دوستام آمینو رفت کلا مشکلی وجود نداشت انشالله از شما هم سالمه❤️🧿
1
1400/01/29
فرشته م
😘❤️
0
1400/01/29
پرتو .....
نگران نباش دوستم
یکی از دوستان من مث شما بود جوابش، ولی سل فری داد و خداروشکر فهمید هیچ مشکلی نداره
یکی از دوستان من مث شما بود جوابش، ولی سل فری داد و خداروشکر فهمید هیچ مشکلی نداره
0
1400/01/29
Mozhgan 🙋🤩🤩
عزیزم ریسکت زیاد نیست نترس
0
1400/01/29
Mozhgan 🙋🤩🤩
از هر ۱۶۴ نفر مشابه شما ی نفرش سندرومه برو ک دکترت امینو بنویسه انجام بده ان شاء الله سالکه
1
1400/01/29
Mozhgan 🙋🤩🤩
سالمه
0
1400/01/29
Mozhgan 🙋🤩🤩
و اینکه اشتباه کردی غربال اول و ندادی همیشه ب حرف پزشکت گوش کن اون خیرتو میخواد
0
1400/01/29
سلنا 😍
عزیزم چند سالته؟ سلفری هم انجام میشه آمینوسنتز هم میشه فقط آمینو رو یجای خوب پیش دکتر خوب برو درد نداره با ی سرنگ خیلی نازک از کنارناف میفرستن داخل کیسه آب و مایع خارج میکنن باید ببری آزمایشگاه جواب مرحله اولش زود میا د چند
0
1400/01/29
سوال کننده
من 23 سالمه
0
1400/01/29
سوال کننده
😭😭
0
1400/01/29
سوال کننده
بس گریه کردم دیگ دلی برام نمونده
0
1400/01/29
سوال کننده
جرعت هم نمیکنم ب خانواده شوهرم هم بگم
0
1400/01/29
سوال کننده
آخه گفتم زیاد شوهر گناه داره حداقل ی آزمایشش رو انجام بده
0
1400/01/29
فرشته م
فعلا نیازی نیس بگی عزیزم
برو همراه همسرت و مامانت دکتر انشالله که جوابش خوبه
برو همراه همسرت و مامانت دکتر انشالله که جوابش خوبه
0
1400/01/29
سوال کننده
من تا فردا میمیرم 😭😭
1
1400/01/29
سوال کننده
قدر خودتون و بچه های سالمتوون رو بدونید انشالاه ک خدا بچه منم رو سالم بده من دلشو ندارم 😭
0
1400/01/29
Mozhgan 🙋🤩🤩
عزیزم منم ربسک داشتم
0
1400/01/29
Mozhgan 🙋🤩🤩
منم این روزا روکشیدم
0
1400/01/29
سوال کننده
خب چیشد
0
1400/01/29
Mozhgan 🙋🤩🤩
سلفری دادم بچم سالمه
0
1400/01/29
سوال کننده
الان سالمه بچت ک انشالاه
0
1400/01/29
سوال کننده
چقدر شد هزینش
0
1400/01/29
Mozhgan 🙋🤩🤩
توهم بچت سالمع شک نکن
0
1400/01/29
Mozhgan 🙋🤩🤩
۲۷۰۰
0
1400/01/29
سوال کننده
مرسی ک دلگرمی دادی
0
1400/01/29
Mozhgan 🙋🤩🤩
ما طلافروختیم برا این ازمایش نداشتیم والا اون موقع
0
1400/01/29
سوال کننده
ایرادی نداره منم گوشواره هامو میفروشم
0
1400/01/29
سوال کننده
😭😭
0
1400/01/29
سوال کننده
هرجوشده پیدا میکنم
1
1400/01/29
Mozhgan 🙋🤩🤩
۳ هفته دوتایی روز و شب نداشتیم ب کسی هم نگفتیم بجز دوتاییمون
0
1400/01/29
Mozhgan 🙋🤩🤩
فدا سر بچت
0
1400/01/29
سوال کننده
جوابش خیلی طول کشید
0
1400/01/29
فرشته م
عزیزم من تو خونواده خودم سندروم داشتیم شبا از زور استرس حالم بهم میخورد برو ازمایش بده انشالله که چیزی نیس ❤️
0
1400/01/29
Mozhgan 🙋🤩🤩
۲ هفته یا ۳ هفته
0
1400/01/29
سوال کننده
آره ایرادی نداره گور بابای طلا فقت بچم سالم باشه
1
1400/01/29
Mozhgan 🙋🤩🤩
بهت قول میدم سالمه
0
1400/01/29
سوال کننده
انشالاه😭
1
1400/01/29
فرشته م
بهترین کاره
والا همه نباید از زندگی و کارامون با خبر باشن که بعد همون آتو بشه دستشون برا اذیت
والا همه نباید از زندگی و کارامون با خبر باشن که بعد همون آتو بشه دستشون برا اذیت
0
1400/01/29
سوال کننده
شوهرمدب روم نمیاره
0
1400/01/29
Mozhgan 🙋🤩🤩
درکت میکنم
0
1400/01/29
سوال کننده
ولی میدونم نگرانه
0
1400/01/29
Mozhgan 🙋🤩🤩
من شوهرم روز اول زار میزد🤕
0
1400/01/29
سوال کننده
والا مادر شوهرم همش میپرسن رفتین چیشد خوب بود؟
0
1400/01/29
سوال کننده
😭😭😭
0
1400/01/29
سوال کننده
دیگ میمونم چی بگم
0
1400/01/29
Mozhgan 🙋🤩🤩
مگه مادرشوهرت باید بدونه تو کی میری ازمایش
0
1400/01/29
سوال کننده
دیگ سوال میپرسه بنده خدا
0
1400/01/29
سوال کننده
چون خوشحالن ک من باردارم
0
1400/01/29
Mozhgan 🙋🤩🤩
من دو سه هفته کلا فراموش کردم ک باردارم
0
1400/01/29
سوال کننده
مادرم میگ اگ خدایی نکرده اگ مشکلی هم داشت باهم بزرگش میکنیم نگرانی نداره ولی دله خودم... 😭😭
0
1400/01/29
Mozhgan 🙋🤩🤩
مامانتو گفتی مگه؟
0
1400/01/29
سوال کننده
آره آخه مجبور شدم
0
1400/01/29
Mozhgan 🙋🤩🤩
بچت سالمه اما این حرف اشتباهه.
0
1400/01/29
فرشته م
عزیزم با نهایت احترام بگو جوابش نیومده
یا چون غربالگری باید یت آزمایش دیگم بدی بعد جواب دوتاشو با هم مقایسه کنن
یا چون غربالگری باید یت آزمایش دیگم بدی بعد جواب دوتاشو با هم مقایسه کنن
0
1400/01/29
سوال کننده
اونم دیگ ته ته تهشو گفت
0
1400/01/29
سوال کننده
😔😔😔
0
1400/01/29
سوال کننده
وگرنه مادرم میگ سالمه
0
1400/01/29
Mozhgan 🙋🤩🤩
خیالت راحت سالمه سالمه.
0
1400/01/29
سوال کننده
🙏🙏انشالاه
0
1400/01/29
فرشته م
عزیزم میدونم این حرف درست نیس ولی احساساتی تصمیم نگیر
0
1400/01/29
سوال کننده
مممنون ک بهم دلگرمی دادین بعضی ها واقعا استرس میدن
0
1400/01/29
سوال کننده
آخه بچمو دوس دارم 😭😭😭😭
0
1400/01/29
Mozhgan 🙋🤩🤩
اصلا چیزی نیست خیالت راحت
0
1400/01/29
فرشته م
استرس از همه چی بدتره و متاسفانه بارداریم پر از استرس
0
1400/01/29
Mozhgan 🙋🤩🤩
ببین از ۱۶۴. نفر ی نفرشون ممکنه مبتلا باشه چرا اون ی نفر تو باشی
0
1400/01/29
سوال کننده
قرررربونت برم
0
1400/01/29
Mozhgan 🙋🤩🤩
مطمئن باش کوچولوت سالم سالمه
0
1400/01/29
Mozhgan 🙋🤩🤩
اذیتش نکن بچرو
0
1400/01/29
سوال کننده
دقیقا
0
1400/01/29
Mozhgan 🙋🤩🤩
خدانکنه
0
1400/01/29
سوال کننده
عزیزم خیلی خوشبختم باهات آشنا شدم 😍
0
1400/01/29
فرشته م
مگ الان چی شده؟؟
اینا همش ریسکه
احتماله
به این فک کن اون کوچولو الان ناراحته تو اینقد غصه میخوری به این فک کن شاید تو جز احتمالات نیستی
اینا همش ریسکه
احتماله
به این فک کن اون کوچولو الان ناراحته تو اینقد غصه میخوری به این فک کن شاید تو جز احتمالات نیستی
0
1400/01/29
Mozhgan 🙋🤩🤩
فردا برو ببین دکتر چی میگه اگ گفت سلفری یا امینو برو از ازمایشگاه هزینشو بپرس و کاراتو انجام بده دیگ.زانوی غم هم بغل نگیر اعلانتو روشن میزارم خبر بده
0
1400/01/29
Mozhgan 🙋🤩🤩
قربونت عزیزم
0
1400/01/29
فرشته م
من واقعا درکت میکنم چون خودم واقعا این روزا و استرسارو کشیدم امیدوارم حالت دلت هر چه زودتر بهتر بشه😘
0
1400/01/29
سوال کننده
شخدا ازدهنت بشنوه بس استرس دارم نمیدونم چی ب چیه
0
1400/01/29
سوال کننده
قربونت برم دوس داشتی شمارتو بدی باهات در ارتباط باشم
0
1400/01/29
سوال کننده
فدات شم عزیزم مرسی ک درکم میکنی انشالاه خدا هرچی میخای بهت بده
0
1400/01/29
فرشته م
انشالله که هر چی به صلاحته😘❤️
0
1400/01/29
فرشته م
قربونت عزیزم انشالله همه بچهاشونو سالم و سلامت به دنیا بیارن این ارزوی همس 🙏
1
1400/01/29
سوال کننده
انشالاه عزیزم هرچی خدا بخاد راضیم ب رضای خدا
1
1400/01/29
Mozhgan 🙋🤩🤩
همینجا هستم سوالی بود در خدمتم عزیزمشب بخیر🤩❤️
0
1400/01/29
MaMaNe Deniz❤Delana
جنین شناس رو میگن پریانتولوژی
0
1400/01/29
فاطمه مرادی
نه. پریناتولوژیست متخصص طب مادر و جنین هست یا به عبارتی متخصص بارداری های پر خطر
0
1400/01/29
رویا 😇😇
احتمال ۱:۲۵۰هست نگران نباش إن شاالله چیزی نیس
0
1400/01/29
.... .
دوستم 1به 17بود سل فری داد بچه سالم بود نگران نباش
0
1400/01/29
کتی م
برا من 1 به 100 بود رفتم سلفری سالم بود
1
1400/01/29
سوال کننده
خب خداروشکر انشالاه ماهم سالم باشه 🙏🙏🙏
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.
سوالات مشابه
- پریود یکروزه چه دلیلی داره
- آیا ممکن هست باردارباشم؟
- هماتومی ها بیاید سریع
- مصرف عرق کاسنی از هفته چندم بارداری؟
- وای خدایا باورم نمیشه یعنی باردارم
- علت ترشح قهوه ای در هفته نهم بارداری
- استراحت در سرکلاژ باید در چه حد باشه ؟
- اقدام در دو روز قبل از تخمک گذاری و نداشتن علائم بارداری
- بچه ها بیبی چکم مثبته؟
- زمان مناسب شروع قرص لتروزول



1336

