من تنبلی تخمدان دارم امشب پریودیم تموم شد و از امشبم بادکش رو شروع کردم قبلش با روغن ماساژ دادم و لیوان انداختم
کیا از این کار نتیجه گرفتن؟
میخوام پنج انگشت هم بخورم و اینکه متفورمین و دوفاستونم میخورم
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



6067
1400/01/28


