سلام خانما امروز ۲۸پریودم هست امروز بی بی چکم اینطوری شد
1
1400/01/28
Eli B
کو پس ؟؟ 😍😍😍😍
0
1400/01/28
🤪Zahra 🤪
بفرست عزیزم
8
1400/01/28
سوال کننده

0
1400/01/28
سوال کننده
زیر دو دیقه شد
0
1400/01/28
🤪Zahra 🤪
مارکش چیه
7
1400/01/28
الینا .
هاله داررررره مبارک باشه
2
1400/01/28
Eli B
ای جان 😍😍😍😍😍
مبارررررک
مبارررررک
1
1400/01/28
🤪Zahra 🤪
دوتاشم هاله داره عزیزم مبارک باشه
0
1400/01/28
Eli B
هاله داره
0
1400/01/28
سوال کننده
تو رو خدا واقعا
0
1400/01/28
سوال کننده
😭😭😭
0
1400/01/28
طیبه مامان آریان💙 .
هاله داره عزیزم احتمال زیاد مثبته.مبارکتون باشه
0
1400/01/28
Eli B
شک نکن
مال من همینجور بود
مال من همینجور بود
1
1400/01/28
Eli B
مامان شدنت مبارک 😘😘😘
0
1400/01/28
سوال کننده
ممنون خانوما ،گریه م گرفته نمیتونم تایپ کنم
0
1400/01/28
سوال کننده
کی برم آزمایش به نظرشما
0
1400/01/28
سوال کننده
فدات عزیزم برا خودت انشاالله
1
1400/01/28
Eli B
ای جانم
با این حال خوب برا همه مامانایی ک دلشون نی نی میخواد دعا کن
با این حال خوب برا همه مامانایی ک دلشون نی نی میخواد دعا کن
1
1400/01/28
سوال کننده
عزیزم ممنونم
0
1400/01/28
Shiva Nour
مبارکه عزیزم
6
1400/01/28
سوال کننده
بخدا اول برا همه دعا کردم ،انشاالله به حق این ماه عزیز دل همه شاد بشه
0
1400/01/28
Eli B
بذار از پریودت چند روز تاخیر بیفته ک بتا حسابی بره بالا
الان اگه بری هی میگن بتا کمه
برو ازمایش تکرار کن
استرس نیگیری
الان اگه بری هی میگن بتا کمه
برو ازمایش تکرار کن
استرس نیگیری
1
1400/01/28
سوال کننده
اگه طاقت بیارم میزارم دوروز دیگه
0
1400/01/28
Eli B
👌🏻😁😍
1
1400/01/28
سوال کننده
دوساله منتظر این دوتا خط بودم 😭😭
0
1400/01/28
Eli B
الهی عزیزم ❤😘
انشالا سالم و سلامت و غرغروو بیاد بغلت
انشالا سالم و سلامت و غرغروو بیاد بغلت
2
1400/01/28
سوال کننده
انشاالله روزی همه ی کسایی که مثل من بودن
0
1400/01/28
Eli B
انشاالله 🙏🏻🙏🏻🌹🌹
0
1400/01/28
🌺fatemeh m🌺
مبارک باشه عزیزم
0
1400/01/28
مامان آدرینا😍
مبارکه عزیزم ،من بعد ۱۵ روز تاخیری اینجوری بود تستم ،واسه ازمایش عجله نکن ،چند روز دیگه تست تکرار کن وقتی پررنگ تر شد برو
0
1400/01/28
مامان آدرینا😍
الان ازمایش میدی باز میگن بیا تکرار کن و از این حرفا بذار بگذره از موعد بعد برو
0
1400/01/28
مهسا 🧿🤲🏻منم دوباره مامان میشم🤲🏻🧿
این مارکو منم زدم دقیقا ۳۰ ثانیه نشد همین شکلی شدش ولی از دادم منفی بودش🥺🥺🥺۳ روز پیش.
ایشالله ب حق همین ماه عزیز برای شما مثبت هستش🤲🤲❤❤
ایشالله ب حق همین ماه عزیز برای شما مثبت هستش🤲🤲❤❤
0
1400/01/28
shadi m
خوش به حالت واقعا
0
1400/01/28
shadi m
برای منم دعا کن
0
1400/01/28
فاطمه ......
عزیزم مبارکه
1
1400/01/28
سوال کننده
انشاالله به حق این ماه عزیز همه جواب میگیرید و مادر میشید
0
1400/01/28
سوال کننده
یعنی تستش خوب نیست؟
0
1400/01/28
مهسا 🧿🤲🏻منم دوباره مامان میشم🤲🏻🧿
نمیدونم واسه من ماه های پیش میزدم اصلا اینجوری نمیشد منفی میشد کامل. ولی اینسری سریع ۳۰ثانیه نشد اینجوری شد اینقدر ذوق کردم رفتم ازمایش ولی منفی بود نمیدونم چرا. ۵ ۶تا تست زدم اینجوری شدن نمیدونم چ داستانیه.
0
1400/01/28
مهربانو. ..
سلام گلم
بارداریت مبارک😍 انشاءالله این ۹ماه رو بخوبی پشت سر بذاری😀
بارداریت مبارک😍 انشاءالله این ۹ماه رو بخوبی پشت سر بذاری😀
0
1400/01/28
فرفری ۳۰ ۰۰
دقیقاااااا
0
1400/01/28
Elnaz s.t مامی دوقلوها👶👶
مطمئن باش مثبته
0
1400/01/28
فرفری ۳۰ ۰۰
عزیزم علائمت چیه
0
1400/01/28
elham ☘
مبارک باشه عزیزم
0
1400/01/28
Elnaz s.t مامی دوقلوها👶👶
چند روز مونده موعدت؟
0
1400/01/28
A.n .
مبارک مثبته😊
0
1400/01/28
Elnaz s.t مامی دوقلوها👶👶
چرا پیامم نمیاد☹
0
1400/01/28
A.n .
الانم ازمایش بدی مشخصه من ۴روز قبل موعدم ازمایش دادم
0
1400/01/28
سوال کننده
علائمه پریودو دارم دردسینه و کمردرد یه مقدار و گاهی یه نقطه دل درد
0
1400/01/28
سوال کننده
ممنون عزیزم
0
1400/01/28
سوال کننده
مرسی گلم
0
1400/01/28
سوال کننده
انشاالله عزیزم توکل بخدا
0
1400/01/28
A.n .
فردا صب هم یه بیبی دیگ بزن
0
1400/01/28
مامان اقا🧿اوستا😍😘 خدایا شکرت
مبارکت باشه عززیزم😍مال منم اینجوری بود
0
1400/01/28
niloofar abi
مبارکت باشه عزیزم مثبته انشالا برای من اولاش از اینم کمرنگ تر بود کم کم پررنگ شد
0
1400/01/28
عاطفه موسوی
مبارکت باشه عزیزم ان شاء الله سالم و صالح بیاد بغلت
0
1400/01/28
سوال کننده
ممنون عزیزم انشاالله درست
0
1400/01/28
مامان آیلین 🥰😍🥰
مبااااارکت باشه عزیزم
انشالله بسلامتی و دل خوش،😍😍
انشالله بسلامتی و دل خوش،😍😍
0
1400/01/28
خدایا پناه همه مون باش ❤
مبارکت باشه عزیزم
0
1400/01/28
خدایا پناه همه مون باش ❤
منم اینجور بود روز موعد
0
1400/01/28
خدایا پناه همه مون باش ❤
ازمایش الان نرو
0
1400/01/28
خدایا پناه همه مون باش ❤
من با بی بی چک اینجور رفتم گفت منفیه😐
0
1400/01/28
سوال کننده
میزارم دو سه روز دیگه میرم
0
1400/01/28
سوال کننده
ممنون عزیزم انشاالله برا شما
0
1400/01/28
sanaz 🌹🌹🌹
مبارک باشه عزیزم
حس قشنگیه انشالله قسمت همه چشم انتظارا
حس قشنگیه انشالله قسمت همه چشم انتظارا
0
1400/01/28
مامان آیلین 🥰😍🥰
انشالله،🤲🤲🤲🤲
0
1400/01/28
مهسا 🧿🤲🏻منم دوباره مامان میشم🤲🏻🧿
جدی میگی ؟؟؟ازمایشت منفی بود با این تست؟؟بعدش چیشد مثبت شد؟؟ چقدر طول کشید،؟
0
1400/01/28
ریحان خاتون 💜
مبااااارکخ دختر🥰🥰🥰😍😍😍
0
1400/01/28
💞👪farzaneh👼 a
مبارک باشه به سلامتی
0
1400/01/28
خدایا پناه همه مون باش ❤
اره چندروز بعد مثبت شد
0
1400/01/28
سوال کننده
ممنونم عزیزم
0
1400/01/29
سوال کننده
تشکر گلم
0
1400/01/29
سوال کننده
دوروز
0
1400/01/29
bahareh rasouli
سلام مثبته مبارکه منم دقیقا همینجوری بود رفتم آزمایش بتام ۶۵ بود
0
1400/01/29
bahareh rasouli
مطمئن باشین وقتی بتا توی ادرار هست و اونقدری هست که باعث مثبت شدن بیبی چیک میشه حتما و حتما توی خون هم نشون میده
0
1400/01/29
bahareh rasouli
برین آزمایش بدین
0
1400/01/29
سوال کننده
مرسی عزیزم انشاالله
0
1400/01/29
سوال کننده
دو مدل دیگه بی بی چک هم زدم همه هاله انداختن
0
1400/01/29
خدایا پناه همه مون باش ❤
عزیزم همه ام نشون نمیده من منفی بود آزمایش خونم با بی بی هاله دار
0
1400/01/29
سوال کننده
میشه اینم ببینی این مارکم زدم اینطور شد
0
1400/01/29
سوال کننده

0
1400/01/29
خدایا پناه همه مون باش ❤
اینم هاله داره
0
1400/01/29
خدایا پناه همه مون باش ❤
بی بی چکا یکی دقتش بالاس یکی کمتر
0
1400/01/29
خدایا پناه همه مون باش ❤
فقط وندفو
0
1400/01/29
مهسا 🧿🤲🏻منم دوباره مامان میشم🤲🏻🧿
منم امروز زدم هاله داشت. کاش منم مثل شما بشم اگه قسمته🤲🤲🥺🥺
1
1400/01/29
خدایا پناه همه مون باش ❤
انشالله
1
1400/01/29
سوال کننده
انشاالله عزیزم
0
1400/01/29
مهسا 🧿🤲🏻منم دوباره مامان میشم🤲🏻🧿
سحر جون شما ۱۰۰درصد بارداری اصلا استرس نداشته باش. انشالله همچی بخیر و خوشی میگذره برات🤲❤
0
1400/01/29
سوال کننده
فدای تو عزیزم ،انشاالله خودتم بارداری
شما گفتی اون تست زیاد معتبر نیست رفتم دو مدل دیگه گرفتم زدم همه مثل هم شد
شما گفتی اون تست زیاد معتبر نیست رفتم دو مدل دیگه گرفتم زدم همه مثل هم شد
0
1400/01/29
مهسا 🧿🤲🏻منم دوباره مامان میشم🤲🏻🧿
برا منم مارک های مختلف زدم هاله زد. نمیدونم چرا آز منفی بود. حالا امروز دکتر میرم مشخص میشه.
شما خب موعدت منظمه و همچی مشخصه و حتما بارداری گلم.❤❤
من نامنظم هم بودم کلا قاطی کرده بدنم واسه همین معلوم نیست چ خبره.
شما خب موعدت منظمه و همچی مشخصه و حتما بارداری گلم.❤❤
من نامنظم هم بودم کلا قاطی کرده بدنم واسه همین معلوم نیست چ خبره.
1
1400/01/29
سوال کننده
توکل بخدا عزیزم انشاالله مثبتی
0
1400/01/29
مهسا 🧿🤲🏻منم دوباره مامان میشم🤲🏻🧿
انشالله هرچی قسمته
0
1400/01/29
پزشک اوما
سلام بی بی چک هاله دارد تیتر بتا بدهید
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



1155

