سلام دوستان لدفن ببینید خیلی نگرانم؟
پرسش (1400/01/28):
دوستان آزمایش غربالگری مرحله دوم رو انجام دادم نگرانم میش ببینید؟
719
53
1400/01/28
سوال کننده
0
1400/01/28
سوال کننده

0
1400/01/28
سوال کننده

0
1400/01/28
s.s.s rad
چراریسک سندروم داون رو مثبت زده؟
0
1400/01/28
nazgol solo
ریسک سندروم دان داری عزیزم .ولی اصلا نگران نباش خدابزرگه میری سلفری میدی بچه حالش خوبه از نگرانی در میای
0
1400/01/28
nazgol solo
اصلا نگران نباش دختر خیلیا بودن ریسک داشتن ولی سل فری یا آمینو سنتز دادن سالم بود
0
1400/01/28
سوال کننده
ینی چی؟
0
1400/01/28
s.s.s rad
چرااصلا مثبت میزنه؟برا دوست منم مثبت بود،۳،۴میلیون الکی خرج کرد و سالم سالم ب دنیااومد
0
1400/01/28
سوال کننده
آخه خوده آزمایشگاه گفت مکشلی نیست
0
1400/01/28
غزل ا
سلام عزیزم ریسک سندروم داون مثبته میفرستنت یا سلفری یا امینو ۹۹ درصدم سالمه بچه نگران نباش
0
1400/01/28
خانم گل .
انشالله ک. چیزی نیست اما باید امینو بدی چون فک کنم برا سلفری دیره
0
1400/01/28
غزل ا
نه برای سلفزی دیر نیست هنوز. بستگی به نظر دکترت داره
0
1400/01/28
سوال کننده
ینی جی آمینو
0
1400/01/28
سارا سارایی
فامیل ماهم همین بود طفلی کلی استرس کشیذ اخرم سالم بود بچش
0
1400/01/28
s.s.s rad
تو خانوادتون اگه بچه مریض ندارید،اصلا نباید ذره ای نگران بشی
0
1400/01/28
سارا سارایی
نگران نباش ب نظرم
0
1400/01/28
سوال کننده
منم سر درنمیارم
0
1400/01/28
سوال کننده
😭😭😭
0
1400/01/28
nazgol solo
خب اونا بنا بر فاکتور هایی میسنجن ریسک میزنن قرار نیست همیشه درست در بیاد که .بلاخره راهی هست که جلوی پاته باید بری جلو .
0
1400/01/28
سوال کننده
اصن سلفری جیه
0
1400/01/28
غزل ا
هیچی نیست ایشالا نگران نباش
0
1400/01/28
سوال کننده
گیج شدم
0
1400/01/28
nazgol solo
چی گیجت کرده؟
0
1400/01/28
سوال کننده
آخه من یدونه سقط هم داشتم
0
1400/01/28
سوال کننده
الان این سلفری و اینو 99 چیه
0
1400/01/28
سوال کننده
چرا باید بدم
0
1400/01/28
سوال کننده
آخه دکتر آزمایشگاه گفت خوبه
0
1400/01/28
nazgol solo
حرف دکتر خودت قبول داری یا دکتر آزمایشگاه؟
0
1400/01/28
nazgol solo
برو ببین دکتر خودت چی میگه
0
1400/01/28
سوال کننده
آخه دکتر خودم ک شهرم نیست دوره باید دو روزه دیگ برم
0
1400/01/28
غزل ا
سلفری ازمایش خونه ازت خونه مثل همه ازمایش خون های که دادی اما امینو یه سوزنه از شکمت میکنن توی کیسه اب نمونه اب بچه رو میگیرن
0
1400/01/28
سوال کننده
ممنون
0
1400/01/28
fateme m
عزیزم من شنیدم کسایی که سقط داشتن برا بارداری بعدیشون ریسک رو مثبت میزنه ینی چند نفرو دیدم اینجوری بودن و سالم بود شنیدم بخاطر سقط قبلیه ولی نمیدونم درسته یا نه
0
1400/01/28
nazgol solo
اما تجربه نشون داده واسه افرادی که ریسک سندروم دان دارن تست آمینیو سنتز میگیرن از نخاع بچه اب میکشن ببینن مشکل داره یا نه که ۹۹ درصد افراد سالمن
0
1400/01/28
غزل ا
اصلا نگران نباش گلم تقریبا همه بچه ها سالمن اما حتماپیگیر باش .پشت گوش ننداز
0
1400/01/28
غزل ا
نه بابا نخع بچه چیه؟؟اب کیسه اب رو میگیرن عزیزم
0
1400/01/28
غزل ا
سقط قبلیت ممکنه باعث بشه ریسکت مثبت بشه
0
1400/01/28
غزل ا
و شایدم بری دکترت بگه اصلا نیازی به کاری نداری و سالمه چون غربال اولت نرمال بوده
0
1400/01/28
nazgol solo
ای وای من تا الان فک میکردم نخاع بچه آب میکشن .ممنون مه گفتی
0
1400/01/28
غزل ا
نه بابا من انجام دادم یه سوزنه بلنده از کنار میزنن توی کیسه اب بعد دوتا سرنگ اب بچه رو میگیرن گلم
0
1400/01/28
غزل ا
درد هم نداره خیلی مثل همون امپول زدنه
0
1400/01/28
سوال کننده
من آزمایش مرحله اول رو انجام ندادم
0
1400/01/28
niloofar abi
ریسک منم مثبت شده امروز آمینو دادم
0
1400/01/28
غزل ا
ایشالا صحیح و سالمه عزیزم احتمالا ۳شنبه جواب میدن حتما بیا خبر خوشحالیت رو بگو
0
1400/01/28
سوال کننده
خب مگ توی سونو ان تی مشخص نمیشه اگ مشکلی داشته باشه؟
0
1400/01/28
سوال کننده
آخه من سونو ان تی ک همه چی نرمال و خوب بود دیگ آزمایش مرحله اول رو نرفتم تا الانم همه چی خوب بوده آخه چرا یهو اینجوری بشه آخه سقط قبلی من ک این جور نبود سه ماهه بودم ولی از ریسک خبری نبود آخه چرا باید اینجوری بشه 😭😭😭😭😭😭😭
1
1400/01/28
niloofar abi
انشالا مهربونم خدا از دهنت بشنوه
0
1400/01/28
niloofar abi
برای منم همه چیم عالی بود یهویی ریسکم غربالگری دوم شد 1 به 8
0
1400/01/28
غزل ا
گلم نگران نباش الانم سالمه به حق جد بچه هام .اما سندروم داون با سونو که نشون نمیده فقط ازمایش
0
1400/01/28
غزل ا
حتما برو نظر دکترت رو بپرس و پیگیر باش
1
1400/01/29
الهه کریمی
نگران نباش مطمین باشه که سالمه
0
1400/01/29
پزشک اوما
سلام ریسک سندرم دوان بالاست و بهتره تست آمنیوسنتز انجام شود
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.
سوالات مشابه
- پریود یکروزه چه دلیلی داره
- آیا ممکن هست باردارباشم؟
- هماتومی ها بیاید سریع
- مصرف عرق کاسنی از هفته چندم بارداری؟
- وای خدایا باورم نمیشه یعنی باردارم
- علت ترشح قهوه ای در هفته نهم بارداری
- استراحت در سرکلاژ باید در چه حد باشه ؟
- اقدام در دو روز قبل از تخمک گذاری و نداشتن علائم بارداری
- بچه ها بیبی چکم مثبته؟
- زمان مناسب شروع قرص لتروزول




