سلام من ۱۴ سیکلمه سونو رفتم فولی هام عالی بود اما دکتر امپول ازاد سازی ننوشته ایا ایرادی داره؟شما این امپول و زدین یا نه؟
پرسش (1400/01/28):
کیا آمپول ازاد سازی تزریق کردن؟کیا تزریق نکردن و باردارن
5886
47
1400/01/28
سوال کننده
0
1400/01/28
سوال کننده

0
1400/01/28
سوال کننده
این سونومه قرص لتروزول خورده بودم ۵ دونه
0
1400/01/28
Elnaz s.t مامی دوقلوها👶👶
شاید یادش رفته بنویسه باید مینوشت😐☹
0
1400/01/28
سوال کننده
نه بهشم گفتم گفت نمیخواد
0
1400/01/28
💙 Fatemeh 💙
عزیز به دکترت بگو ک حتما بنویسه چون خیلی تاثیر داره
0
1400/01/28
سوال کننده
گفتم اما گوش نکرد به حرفم
0
1400/01/28
سوال کننده
چکارکنم؟
0
1400/01/28
بانو آسو .
خودت دوتا بگیر باهم بزن
0
1400/01/28
بانو آسو .
همین امروز بزنی امشب و فرداشب نزدیکیداشته باش بعد یکروز درمیون
0
1400/01/28
سوال کننده
اگه نزنم مشکلی پیش میاد؟
0
1400/01/28
💙 Fatemeh 💙
منم دکتر قبلیم هر ماه منو میفرستاد سونو ولی آمپول میگفت نمیخواد
اعتقادی نداشت😂
دکتری ک الان میرم میخواد بنویسه
اعتقادی نداشت😂
دکتری ک الان میرم میخواد بنویسه
0
1400/01/28
سوال کننده
من یه سری زدم یع سال پیش اما الان نداد بهم دوفاستون داد
0
1400/01/28
سوال کننده
با یدو فولیک و قرص زینک پلاس
0
1400/01/28
پریا 🤱🧿
من زدم باردار شدم
0
1400/01/28
عاطفه موسوی
من نزدم باردار شدم
0
1400/01/28
عاطفه موسوی
به من گفت اگه تا ماه سوم نتیجه نگرفتی بعدش آمپول میدم که من ماه اول نتیجه گرفتم
0
1400/01/28
سوال کننده
به منم همینو گفت
0
1400/01/28
سوال کننده
خداکنه منم باردارشم
0
1400/01/28
عاطفه موسوی
تازه اصلا سونو نفرستاد گفت بعد سه ماه میگفت چون آزمایش تخمکت خوب بوده من لتروزول دادم قوی تر شی
0
1400/01/28
سوال کننده
اها
0
1400/01/28
سوال کننده
خدا خیرت بده
0
1400/01/28
عاطفه موسوی
ان شاء االله میشی فقط سعی کن بیخیال باشی خودتو سرگرم کن به بچه فکر نکن
0
1400/01/28
سوال کننده
دغدغم شده بود که چرا دکتر امپول نداد
0
1400/01/28
پریا 🤱🧿
شاید هم نیاز نبود بزنم ولی خب خودم به دکترم گفتم بده من هم لتروزول خوردم هم آمپول سینال آف زدم
0
1400/01/28
سوال کننده
چشم
0
1400/01/28
سوال کننده
نه من فقط ۵ دونه لتروزول خوردم
0
1400/01/28
عاطفه موسوی
دقیقا مثل من
0
1400/01/28
پریا 🤱🧿
تخمک ها خوب هستن
0
1400/01/28
سوال کننده
اره دکتر گفت خوبه
0
1400/01/28
پریا 🤱🧿
من یدونه ۱۹داشتم یدونه ۲۲بقیش کوچیکبود
0
1400/01/28
سوال کننده
دعا کنین برام
0
1400/01/28
پریا 🤱🧿
ان شا الله که جواب میگیری 😍🤲
0
1400/01/28
عاطفه موسوی
ان شاء الله
0
1400/01/28
سوال کننده
توکل به خدا
0
1400/01/28
ayda es
عزیزم من خوردم دکتر برام امپول ننوشت و باردار شدم
0
1400/01/28
عاطفه موسوی
سعی کن بعد رابطه دیرتر بلند شی یا حتی بذار فردا برو حموم اگه روزه میگیری که قبل اذان برو
0
1400/01/28
fatemeh امید به خدا😍
چرا ننوشته
0
1400/01/28
fatemeh امید به خدا😍
من دو روز پیش زدم یه فولی ۱۸ داشتم
0
1400/01/28
fatemeh امید به خدا😍
اونم دوتا اچ سی جی زدم😑😑😑
0
1400/01/28
fatemeh امید به خدا😍
عوض کن دکترتو تو بارداریت دردسرت میده
0
1400/01/28
fatemeh امید به خدا😍
من با کلومیفن کیست شد
این بار لترو خوردم
چرا بعضی دکترا اینجورین اگه خدایی نکرده بدن یکی به قرصا جواب نده کیست بشه باید تا سه ماه دارو بخورن تا برطرف بشه کیستا
این بار لترو خوردم
چرا بعضی دکترا اینجورین اگه خدایی نکرده بدن یکی به قرصا جواب نده کیست بشه باید تا سه ماه دارو بخورن تا برطرف بشه کیستا
1
1400/01/28
مامان امیراردلان
من امپول زدم ولی نمیدونم می گیره یا ن یه هفته دیگه مشخص میشه
0
1400/01/28
دخترام تمام زندگیمن رها😍ثنا😍
سلام .آمپول رو دکتر تجویز کرد یا خودتون زدین
0
1400/01/28
مامان امیراردلان
من سونو دادم اینجا گذاشتم جوابشو بچه ها گفتن امپول بزن رفتم به دکترم نشون دادم امپول داد بهم
0
1400/01/29
پزشک اوما
سلام اندازه فولیکول ۲۴ خوبه و ۱۵ هم بد نیست ، احتمال آزاد شدن تخمک است اقدام را داشته باشید نیازی به آمپول آزاد سازی هم نیست
0
1400/01/29
❤️panah❤Rasta❤ 😍
نه فاطمه سه ماه کی گفت طول میکشه همون ی ماه ال دی بخورن رفع میشه
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.
سوالات مشابه
- کارهای قبل سزارین
- نزدیکی بعداز تزریق hcg
- بچه هالطفا کمکم کنید تجربهرهاتونوبگین
- کیا امپول hcjزدن باردارشدن بیاین بهم بگین
- سلام ببخشید امپول زیر جلدی انوکساپارین
- من سرما خوردم دحتر بهم امپول پیروکسی کام و بتا متازون داده
- بهترین نقطه برای زدن آمپول HCG
- آمپول آزاد سازی و رابطه
- دوستان عزیز یه امپول پرولوتون دارم
- تزریق آمپول روگام در بارداری




