. آزمایشاتم رو ببینید
پرسش (1400/01/28):
دوستان آزمایشات منو میشه ببینید. آزمایشات اولیه بارداریه
470
71
1400/01/28
سوال کننده
0
1400/01/28
سوال کننده

1
1400/01/28
سوال کننده

0
1400/01/28
مامان نیکان کوچولو .....
عزیزم من شنیدم tsh برای بارداری باید کمتر باشه ولی حتما به دکتر نشون بده نیاز باشه قرص بده
0
1400/01/28
سوال کننده
چی هست
0
1400/01/28
سوال کننده
متخصصین کسی نیست
0
1400/01/28
🌸🌸🌸 ma@
احتمالا قرص تیرویید میده بهت عزیزم تا تنطیم شه
0
1400/01/28
سوال کننده
مربوط به تیروئید
0
1400/01/28
سوال کننده
ینی بالاست
1
1400/01/28
sanaz 🌹🌹🌹
کم کاری تیروئید نداری ولی تو بارداری قرص لووتیروکسین استفاده میشه ک بیاد زیر۲
0
1400/01/28
سوال کننده
آهان. خوب باشه ممنون
0
1400/01/28
سوال کننده
بقیه اوکیه
0
1400/01/28
سوال کننده
قندم خوبه
0
1400/01/28
mohi (مامان دخملی🤩) 🤩
عزیزم انتی بادی روبلا تو بدنت زیاده که خوبه
0
1400/01/28
mohi (مامان دخملی🤩) 🤩
تیرویید بالاس باید قرص مصرف بشه ویتامین دی ۳ پایینه
0
1400/01/28
mohi (مامان دخملی🤩) 🤩
واینکه تو ادرارت خون وباکتری دیده شده
0
1400/01/28
mohi (مامان دخملی🤩) 🤩
واسه قندتم یه کوچولو رعایت کن عزیزم خوبه ها ولی خب خدایی ناکرده بعد ها نخایی قرص بخ
0
1400/01/28
mohi (مامان دخملی🤩) 🤩
بخوری
1
1400/01/28
سوال کننده
مرسی عزیزم
1
1400/01/28
سوال کننده
تیروئید چطوری بالا میره
0
1400/01/28
سوال کننده
من اصلا نمک زیاد نمیخورم
0
1400/01/28
سوال کننده
دکترم د3 داده میخورم
0
1400/01/28
فاطمه ح
تیرویید داری عزیزم
0
1400/01/28
فاطمه ح
تیروییدت توبارداری باید ۱.۵ باشه
0
1400/01/28
سوال کننده
چطوری به وجود میاد
0
1400/01/28
فاطمه ح
بعضیا از استرسه بعضیا از غذا
0
1400/01/28
فاطمه ح
برامن از استرس بود ی مدت بالا بود ۶ ماه قرص مصرف کردم نرمال شد
0
1400/01/28
فاطمه ح
البته براتوام زیاد بالا نیس با چنددوره قرص برطرف میشه
0
1400/01/28
سوال کننده
خوب بازم خداروشکر میبرم جا دکترم جتما
0
1400/01/28
فاطمه ح
ولی حتما باازمایش تیروییدت ب دکترت بگو که ازمایش آنتی تی پی او هم برات بنویسه ک خیالت راحت بشه قرص و دوره ای باید بخوری ن دائمی
0
1400/01/28
فاطمه ح
اره حتما نشون بده
0
1400/01/28
سوال کننده
آره حتما میگم
0
1400/01/28
فاطمه ح
👍👍👍🌺
0
1400/01/28
سوال کننده
ان شاء الله دوشنبه برم سونو ساک. بعد یهو میبرم جاش
0
1400/01/28
فاطمه ح
انشالله ب امیدخدا
0
1400/01/28
سوال کننده
ببین عزیزم یه سوال. من 21 رفتم تیتر بتا دادم عددش 393 بود.
بعد 24 رفتم این آزمایشات رو دادم و دوباره تیتر مجدد تکرار کردم
بعد 24 رفتم این آزمایشات رو دادم و دوباره تیتر مجدد تکرار کردم
0
1400/01/28
سوال کننده
شده 841
0
1400/01/28
سوال کننده
خوبه یا کمه
0
1400/01/28
فاطمه ح
خب خوبه دیگ افزایش داشته
0
1400/01/28
فاطمه ح
الان چتدهفته ای
0
1400/01/28
سوال کننده
الان طبق اوما سن بارداری رو زده 6 هفته و 1 روز
0
1400/01/28
فاطمه ح
خب بزار ۷ هفتت کامل بشه برو ک صدایه قلبشم بشنوی
0
1400/01/28
سوال کننده
دکترم گفت یکم کند رفته جلو برای همین سونو نوشت برام.
وگرنه خداروشکر گوش شیطون کر لکه بینی چیزی ندارم
وگرنه خداروشکر گوش شیطون کر لکه بینی چیزی ندارم
0
1400/01/28
سوال کننده
خوب دکترم گفت برو وگرنه بهش گفتم میخوام یهو برم برای سونو قلب
0
1400/01/28
فاطمه ح
اهان انشالله ک خیره چیزی نیس
0
1400/01/28
سوال کننده
گفت اینو برو خیالم راحت شه
0
1400/01/28
سوال کننده
ان شاء الله دعا کنین برام به خوبی بگذره و همه چی اوکی باشه
0
1400/01/28
فاطمه ح
خب پس برو انجام بده انشالله همون موقع هم صدایه قلبشو میشنوی
0
1400/01/28
فاطمه ح
من خودم ۶ هفته و ۴ روز شنیدم
1
1400/01/28
فاطمه ح
انشالله عزیزم نگران نباش توکل کن ب خدا
0
1400/01/28
سوال کننده
ان شاء الله
0
1400/01/28
سوال کننده
توکلم بخداست و خانم فاطمه زهرا س
0
1400/01/28
سوال کننده
جدن چه خوب خداروشکر. ان شاء الله به خوبی و سلامتی بگذرونی و بغلش کنی
1
1400/01/28
فاطمه ح
انشالله براههمون ب خیر بگذره ب حق خانم فاطمه زهرا
0
1400/01/28
فاطمه ح
دعا کن برامن من لکه بینی و خوتریزی دارم
0
1400/01/28
سوال کننده
ان شاء الله ممنون بازم از راهنمایی و کمکت
1
1400/01/28
فاطمه ح
قربونت موفق باشی
0
1400/01/28
سوال کننده
ان شاء الله چیزی نیست ورفع میشه به حق علی تو این ماه عزیز
0
1400/01/28
سوال کننده
همچنین 😍😍😍😍🙏🙏🙏
0
1400/01/28
فاطمه ح
فدات انشالله🙏🙏
0
1400/01/29
پزشک اوما
سلام قند ناشتا لب مرز است باید زیر ۹۳ باشه، تیروئید هم دارید باید زیر ۲.۵ باشید ، ویتامین دی هم پایین است باید بالای ۳۰ باشه
1
1400/01/29
سوال کننده
ممنون دکتر جون
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




