سلام به همگی دخترا کسی بوده موقع زایمان فیبرم رو هم برداشته باشه ،میخوام بدونم بعدش خیلی درد داره ،یعنی دوتا عمل ب حساب میاد.
0
1400/01/28
Azam x
منم میوم دارم به دکتر گفتم گفت نمیشه باعث خونریزی رحم میشه اگر خواستی بعدا جداگانه عمل میشه
0
1400/01/28
eli (mamane samyar)
خواهرم موقع زایمانش میومشم براش برداشت.
0
1400/01/28
سوال کننده
دکتر منم گفت موقع زایمان برات برمیدارم
0
1400/01/28
سوال کننده
واسه شما اندازش چقدره
0
1400/01/28
سوال کننده
خیلی اذیت شد ،خیلی درد داشت بعدش
0
1400/01/28
سوال کننده
میشه لطفا اگه تونستی برام بپرسی خیلی استرس دارم ممنون
0
1400/01/28
دوقلوهای افسانه ای ۶۷
والله من زایمان اولم دکتر لرداشته بود خبرنداشتم روز بعد توی پذیرش یه شیشه دیدم اسم وفامیلم روش بود پرسیدم چیه گفتم فیبروم بوده جلودست دکتر دراورده اصلا خودم خبرنداشتم فیبروم دارم ..اندازه گردو بود ...
0
1400/01/28
دوقلوهای افسانه ای ۶۷
درد هم ک مال سزارین بود ک بیمارستان خصوصی بودم حس نکردم
0
1400/01/28
سوال کننده
خداروشکر مرسی عزیزم که جوابمو دادی یک دنیا ممنونم
0
1400/01/28
s.s.s rad
منم دارم ۲۲میلی هستش
0
1400/01/28
سحر مامان سلین و دلوین
سلام عزیزم منم یه فیبروم ۷ سانت دارم نزدیک دهانه رحمم
0
1400/01/28
سحر مامان سلین و دلوین
دکتر دیروز بودم گفت چارش اینه ک موقع سز برات درش میارم
0
1400/01/28
سحر مامان سلین و دلوین
گفت اگ قبل بچه درش بیارم احتمال درآوردن رحم و چسبندگی و .... هست.
0
1400/01/28
سحر مامان سلین و دلوین
منم گفتم باشه
0
1400/01/28
سحر مامان سلین و دلوین
مال شما چند سانته؟
0
1400/01/28
سحر مامان سلین و دلوین
یعنی این فیبروم لعنتی نمیزاره باردار شم؟
0
1400/01/28
سوال کننده
واسه اول ۶۹ میلی بود چهار ماه اول بزرگ شد وبه ۷۵ رسید ۳۳ هفته و چهار روز رفتم واسه سونو وزن گفت ۵۶ میلی شده البته واسه من ساب سوروز فک کنم دکتر گفت پرسیدم یعنی چی گفت ب دیواره بیرونی رحم از سمت چپ اویزونه
0
1400/01/28
سوال کننده
احتمالا برای شما هم خارج از رحم هست و برای بارداری مشکلی ایجاد نمیکنه
0
1400/01/28
سحر مامان سلین و دلوین
پ چرا باردار نمیشم
0
1400/01/28
سوال کننده
منم نمیدونستم که فیبروم دارم اوایل حامگلی همش زیر دلم سمت چپ درد میکرد و همش لکه بینی داشتم من اصلا نمبدونستم باردارم بخاطر اینکه دردام زیاد بود و لکه بینی داشتم رفتم دکتر
0
1400/01/28
سوال کننده
میشی قربونت برم هرچی صلاح خدا باشه من قرص ال دی میخوردم باورت میشه
0
1400/01/28
سوال کننده
توکل کن به خدا ،ذهنتو خیلی درگیرش نکن میدونم سخته ولی هیچ چیزی به زور از خدا نخواه
0
1400/01/28
سحر مامان سلین و دلوین
باجه 😪
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.
سوالات مشابه
- سزارین در بیمارستان یاس سپید
- زمان دقیق سزارین کیه
- سزارین اختیاری کسی تو یزد سراغ داره؟
- دکتر یا بیمارستانی که سزارین اختیاری انجام بده توی تهران
- خانوما یه لحظه بیاین بخونین خالی از لطف نیست
- خانومای که سزارین کردین
- فردا صبح سزارین میشم، سرفه میکنم راهنماییم کنین لطفا
- نیاز به همفکری و کمک دارم
- بیرون زدگی ناف و نوع زایمان
- دکتر زنان که سزارین قبول کنه در شیراز



482

