تازه اول راهی غصه نداره ک توسل کن ب ائمه
منفی کاملا معلومه عدد بتات ۱ بالای ۲۵مثبته
بی بی چکت مثبت شد ک انجام دادی؟
تو هنو اول راهی ناراحت نشو..من سه ساله اقدامم
من این ماه رو جلوگیری کردم دیگه
سلام منم اقدام درستی نداشتم مطمعنم نمیشم
منفیه عزیزم
چند روز عقب انداختی ؟بی بی چک مثبت شد ک آز دادی؟
عزیزم اول راهی اصلا دوسه ماه طول میکشه رحم خودشو آماده کنه . استرس نباید داشته باشی 😘
من بعد پنج سال بدون هیچ دارویی باردار شدم. اوایل مثل شما با کوچکترین علایم بارداری زود آزمایش میدادم یا بی بی چک میزدم . انقدر که منفی شد بیخیال شدم کلا تا دو سال قید بچه دار شدن رو که زدم با کمال ناباوری آزمایش بتام سه هزار بود نزدیک دوماه بوده باردار بودم خودم خبر نداشتم.
البته سن شما خیلی جونتره و مطمئنا اگه تغذیه خوب و سالمی داشته باشین استرس هم نداشته باشین پریودتون هم منظم باشه نهایت شش ماه دیگه باردار میشین شایدم زودتر فقط به خودتون آرامش بدین چون استرس نگرانی خیلی تاثیر بد میزاره