سلام اومایی های عزیز
من طبق تقویم اوما ۴ هفته و چهار روز هستم
میخواستم بدونم زمان مناسب برای انجام سونو ی تشکیل قلب جنین چند هفتگی هست؟ واینکه آیا قبل از تشکیل قلب مشکلی نداشته باشم لازمه بازم به دکتر مراجعه کنم ؟
نمیخوام زود برم بگن قلب هنوز تشکیل نشده برو یه هفته بعد بیا
چون دیدم برای خیلی ها این مشکل پیش اومده و دچار استرس شدن و این بدترین چیزی در این دوران
لطفا راهنماییم کنید🌹
پرسش (1400/01/28):
چند هفتگی برای سونو تشکیل قلب برم
2277
256
1400/01/28
سوال کننده
0
1400/01/28
Mari mami
اِوااا
سلام خواهر☺☺☺☺
سلام خواهر☺☺☺☺
0
1400/01/28
سوال کننده
سلام ماری جون😊
0
1400/01/28
سوال کننده
تو که ۹ هفته از من جلو تری راهنماییم کن😍
0
1400/01/28
Mari mami
عزیزم من دکتر ۸ هفته انجام داد واسم
خداروشکر هم ساک رو دید هم قلب...
خداروشکر هم ساک رو دید هم قلب...
0
1400/01/28
Mari mami
بری زیر نظر دکتر خودش بهت تاریخ میده.
0
1400/01/28
سوال کننده
به سلامتی
0
1400/01/28
سوال کننده
نمیخوام زود تر برم که الکی استرس بگیرم
اگه لک بینی یا درد نداشته باشم بازم نیاز هست که تا قبل ۸ هفتگی برم؟
اگه لک بینی یا درد نداشته باشم بازم نیاز هست که تا قبل ۸ هفتگی برم؟
0
1400/01/28
مامان امیراردلان
سلام عزیزم ۸هفته برو
1
1400/01/28
مامان امیراردلان
ن اصلا نرو من اشتباه کردم دفعه پیش زود رفتم
0
1400/01/28
زینب قناد
سلام عزیزم دقیق هشت هفته و 3روز برو
0
1400/01/28
سوال کننده
ممنون از راهنماییت
پس نیازی نیست که قبلش برم؟
پس نیازی نیست که قبلش برم؟
1
1400/01/28
مامان امیراردلان
ن عزیزم اگه درد و لک نداری نرو
0
1400/01/28
سوال کننده
سلام زینب جان
اوما هم همون روز رو مشخص کرده👌
اوما هم همون روز رو مشخص کرده👌
0
1400/01/28
🧿🤱👑👶 Maman Soni
سلام عزیزم
اگه سونوی ساک هم میخای بری ۶ ۷ هفته برو
اگه قلب بذار ۸ هفته ت تکمیل شه برو
اگه سونوی ساک هم میخای بری ۶ ۷ هفته برو
اگه قلب بذار ۸ هفته ت تکمیل شه برو
0
1400/01/28
سوال کننده
خیالم رو راحت کردی😊
0
1400/01/28
مامان امیراردلان
انشاالله بسلامتی بری صدا قلبشو بشنوی،برا منم دعا کن
0
1400/01/28
مامان امیراردلان
فدات گلم
1
1400/01/28
زینب قناد
بله.من هشت و هفته و سه روز رفتم خداروشکر همه چی خوب بود و دکتر سنو گفت خوب موقه ایی اومدی
0
1400/01/28
سوال کننده
نیاز هست برای ساک برم؟
1
1400/01/28
Mari mami
نه بابا
1
1400/01/28
مامان امیراردلان
ن
1
1400/01/28
🧿🤱👑👶 Maman Soni
نه عزیزم اگه دلت میخاد
0
1400/01/28
سوال کننده
فدای مهربونیت عزیزم
انشالله هر چه زودتر جاش سبز بشه گلم
انشالله هر چه زودتر جاش سبز بشه گلم
1
1400/01/28
Mari mami
الکی هی سونو نده اونم تو هفتهای اول
1
1400/01/28
مامان امیراردلان
اونایی میرن که درد دارن یا بتا نرمال نیس
0
1400/01/28
سوال کننده
stk: |~|11|~|140
0
1400/01/28
مامان امیراردلان
مرسی عزیزم
1
1400/01/28
زینب قناد
ولی من صدای قلب بچمو تو هشت هفتگی نشنیدم گفت ک بچه خیلی کوچیکه اذیت میشه مهم اینه ک قلبش تشکیل شده
1
1400/01/28
🧿🤱👑👶 Maman Soni
ساک فقط مشخص میکنه داخل رحمی هست همین
ضرورت نداره
ضرورت نداره
0
1400/01/28
مامان امیراردلان
ای جان😍
0
1400/01/28
سوال کننده
خداروشکر
انشالله به سلامتی جگر گوشه ی نازتو بغل کنی
انشالله به سلامتی جگر گوشه ی نازتو بغل کنی
1
1400/01/28
زینب قناد
همچنین فدات
0
1400/01/28
🧿🤱👑👶 Maman Soni
هفته های اول صدای قلبو نذارن بهتر هست
0
1400/01/28
مامان امیراردلان
من از دیروز کمر درد دارم نمیدونم چرا،گوگل زدم امپول آزادسازی ۲ روز علائم داره ولی برا من روز ۶ و ۷
0
1400/01/28
مامان امیراردلان
کسی اطلاعات داره بگه لطفا
2
1400/01/28
زینب قناد
بله گلم بهتره واسه سنو ان تی ک رفتم صداشو شنیدم😍
2
1400/01/28
سوال کننده
نه بابا
توی این اوضاع کرونا هر چی کمتر برم بیرون بهتره
اونم توی مطب های شلوغه این دکترا
توی این اوضاع کرونا هر چی کمتر برم بیرون بهتره
اونم توی مطب های شلوغه این دکترا
0
1400/01/28
سوال کننده
دفعه ی قبل خیلی زود رفتم تا سونوی بعدی از استرس زیاد دچار خونریزی شدم😔
0
1400/01/28
مامان امیراردلان
منم زود رفتم از استرس شبا خواب نداشتم یکسر تو گوگل
0
1400/01/28
سوال کننده
ای جانم😍
خدا حفظش کنه انشاالله
خدا حفظش کنه انشاالله
1
1400/01/28
Mari mami
دکتر منم ۱۰ هفته به بالا گذاشت.
0
1400/01/28
سوال کننده
stk: |~|11|~|115_col
0
1400/01/28
سوال کننده
نه آرزو جان من اطلاعاتی ندارم
0
1400/01/28
فاطیما احمدی
سلام گلم
0
1400/01/28
فاطیما احمدی
بنظر من که اول سونو ساک برو
0
1400/01/28
فاطیما احمدی
چون دور از جون خیلیا اشتباه کردن و نرفتن و خدایی نکرده خدایی نکرده خارج رحم بود
0
1400/01/28
سوال کننده
سونو ان تی چند هفته هست؟
0
1400/01/28
فاطیما احمدی
از دادی؟
0
1400/01/28
سوال کننده
چه حس خوبیه 🤗
0
1400/01/28
سوال کننده
دقیقا مثل من
و این خیییلی بده
و این خیییلی بده
0
1400/01/28
سوال کننده
سلام فاطیما جان😊
1
1400/01/28
سوال کننده
علائم خارج از رحم خییییلی مشخصه
درد های شدید کمر و شانه و گردن
برای همینه که میگم اگر تا زمان تشکیل قلب مشکلی نداشته باشم نرم که دوباره بگه برو یه هفته دیگه بیا
درد های شدید کمر و شانه و گردن
برای همینه که میگم اگر تا زمان تشکیل قلب مشکلی نداشته باشم نرم که دوباره بگه برو یه هفته دیگه بیا
0
1400/01/28
زینب قناد
12هفته و چهار روزگی رفتم گلم
0
1400/01/28
سوال کننده
نه هنوز
آخه یه مقاله خوندم که نوشته بود بهتره ۵ تا ۷ روز بعد از تاخیر در پریودتون برید برای بتا که عدد پایین نباشه و بارداری مشکوک نباشه که دوباره بعد چند روز مجبور به تکرار نشی
آخه یه مقاله خوندم که نوشته بود بهتره ۵ تا ۷ روز بعد از تاخیر در پریودتون برید برای بتا که عدد پایین نباشه و بارداری مشکوک نباشه که دوباره بعد چند روز مجبور به تکرار نشی
0
1400/01/28
فاطیما احمدی
یکی از بچها میگفت هیچ علائمی نداشته
0
1400/01/28
سوال کننده
به سلامتی
0
1400/01/28
فاطیما احمدی
انشالله که بارداری راحتی داشته باشی گلم
0
1400/01/28
فاطیما احمدی
من از احتمالات میگم انشالله که بارداریت بدون هیچ دردسری باشه و راحت بگذره
0
1400/01/28
سوال کننده
مگه میشه؟؟؟
خب چند هفتگی سقط کرد؟
خب چند هفتگی سقط کرد؟
0
1400/01/28
فاطیما احمدی
بنده خدا تا 9 هفتگی رفت سونو گفتم خارج رحمه و یکی از لولهاشم از دست داد
0
1400/01/28
سوال کننده
ممنون از محبتت
انشالله هر چه زودتر دامنت سبز بشه گلم
انشالله هر چه زودتر دامنت سبز بشه گلم
0
1400/01/28
مامان امیراردلان
خیلی من تصمیم گرفتم دیگه تاپیکایه سقط نخونم
0
1400/01/28
سوال کننده
فدای مهربونیت
انشالله
انشالله
1
1400/01/28
فاطیما احمدی
انشالله برای کسی پیش نیاد این چیزا
0
1400/01/28
مامان امیراردلان
اره دکتر منم گف وقتی بی بی مثبت میشه ۵یا۶ روز بعد برو بتا
0
1400/01/28
سوال کننده
خب اون دیگه خیلی دیر رفته
0
1400/01/28
مامان امیراردلان
مگه تا ۹ هفته جنین تو لوله می مونه؟؟؟
0
1400/01/28
فاطیما احمدی
دوهفته دیگه برو سونو قلب انشالله که صدای قلب نازشو بشنوی
1
1400/01/28
فاطیما احمدی
اره
0
1400/01/28
سوال کننده
بهترین کارو میکنی
جز استرس الکی و ناراحتی چیزی نداره
جز استرس الکی و ناراحتی چیزی نداره
0
1400/01/28
فاطیما احمدی
و زود عملش کردن
0
1400/01/28
زینب قناد
عزیزم اصلا ب خودت استرس وارد نکن انشالله ک بچه سالمه
0
1400/01/28
فاطیما احمدی
البته من شنیدم مادرشوهرم میگفت ولی خب 4 ماه هم زیاده😐
0
1400/01/28
مامان امیراردلان
دقیقا،ایندفعه که رفتم دکتر ازمایش دادم خودم و شوهرم گفتن هیچ مشکلی نیس،ممکنه سقط برا هرکی پیش بیاد مخصوصا استرس خیلی بده
1
1400/01/28
فاطیما احمدی
شاید کمتر بوده این گفته 4 ماهش بوده
1
1400/01/28
زینب قناد
وای فاطیما بسه دیگه اول صب استرسوارد میکنی ب این زن
0
1400/01/28
مامان امیراردلان
وا،عزیزم بچه تا ۴ماه نمی مونه تو لوله چون لوله پاره میشه
0
1400/01/28
سوال کننده
👌
برای من دو روز قبل موعد مثبت شد
دوباره روز موعدم زدم پررنگ تر شد
ولی گفتم چند روز بعدش میرم بتا که کامل بالا رفته باشه
برای من دو روز قبل موعد مثبت شد
دوباره روز موعدم زدم پررنگ تر شد
ولی گفتم چند روز بعدش میرم بتا که کامل بالا رفته باشه
0
1400/01/28
فاطیما احمدی
خب میگه مگه میشه بارداری بالاتر تو خارج رحم باشه گفتم بهش😂
0
1400/01/28
سوال کننده
نمیدونم والا🤔
0
1400/01/28
فاطیما احمدی
مادرشوهرم گفت احتمالا کمتر بوده اینم که خنگه😂
1
1400/01/28
مامان امیراردلان
پس صد در صد بچه اوکیه😍😍😍😍اصلا نگران نباش
0
1400/01/28
سوال کننده
آخه دو هفته دیگه تازه ۶ هفتم تموم میشه بازم زوده برای قلب
0
1400/01/28
مامان امیراردلان
همون ۹ هفته هم بنظرم نمی مونه چون لوله پاره میشه
0
1400/01/28
فاطیما احمدی
سارا جان اصلا نترس اینارو نگفتم بترسی گلم
1
1400/01/28
زینب قناد
همون هشت هفته و سه روز برو گلم
0
1400/01/28
مامان امیراردلان
همون ۸ هفته برو وقتی بی بی چکت قبل موعود مثبت شده یعنی همچی نرماله
0
1400/01/28
فاطیما احمدی
والا دختره خودش گفت چمیدونم والا🥴
0
1400/01/28
سوال کننده
انشالله
ممنونم از انرژی مثبتی که فرستادی😘
ممنونم از انرژی مثبتی که فرستادی😘
1
1400/01/28
مامان امیراردلان
من برا پسرم روز موعود به ثانیه نکشید ۲تا خط پررررنگ کلی این یکی بعد ۴روز هاله انداخت بچه سالم از بی بی مشخصه عزیزم
0
1400/01/28
فاطیما احمدی
من دیروز در حد چندتا لک دیدم امروز کاملا خیر سرش قطع شده خودمو چش زدم🥴😂
0
1400/01/28
مامان امیراردلان
ولی
0
1400/01/28
سوال کننده
بله برای ما هم همینو گفتن
دکترم گفت تا دو بار برای هر زنی طبیعی هست
اگر بیشتر شد نیاز به بررسی هست
دکترم گفت تا دو بار برای هر زنی طبیعی هست
اگر بیشتر شد نیاز به بررسی هست
0
1400/01/28
فاطیما احمدی
😐😐🤔🤔🤔چجوری از بیبی مشخصه
0
1400/01/28
سوال کننده
🤣🤣🤣🤣😁😁😁👌👌
0
1400/01/28
سوال کننده
عزیزمی
0
1400/01/28
فاطیما احمدی
مگه هرکی بیبیش هاله بندازه بچش سالم نیس؟ مگه میشه😐😂
0
1400/01/28
مامان امیراردلان
حالا منم این ماه برا اولین بار امپول زدم روز دوم حس پریودی داشتم دیگه خوب شدم تا روز ۶و ۷ که امروزه پاین کمرم درد دارم یا مثلا می گیره پرسیدم گفتن از روز ۶تا ۱۰ احتمال لانه گزینیه،دعا کن اینجوری باشه و سالم
0
1400/01/28
فاطیما احمدی
تازه من ازمایش بتا هم دادم نگفتن سالم نیس
1
1400/01/28
مامان امیراردلان
نگفتم اونا سالم نیستن ولی اونی که قبل موعود یا همون روز پررنگ میشه بتاش بالاس و مشخصه دیگه نیاز به استرس نداره
0
1400/01/28
سوال کننده
😅😅
0
1400/01/28
فاطیما احمدی
ارزو حرفا میزنیا😐😂
1
1400/01/28
مامان امیراردلان
وقتی هورمون بالا باشه بی بی پررنگه
0
1400/01/28
سوال کننده
انشالله ❤
0
1400/01/28
مامان امیراردلان
والا خب
1
1400/01/28
مامان امیراردلان
عزیزم بی بی هرچی پررنگتر بشه ازمایش بتا عددش بالاتره
0
1400/01/28
سوال کننده
ستاره هستم 😊
1
1400/01/28
فاطیما احمدی
ببین بیبی اگه تا چن مدت همش هاله کمرنگ باشه مطمئنن یه مشکلی هست ولی اگه پررنگتر بشه اونوقت مشخصه که بارداریش خوبه اونی که کمرنگه همش باید پیگیری کنه
0
1400/01/28
سوال کننده
چشم
1
1400/01/28
مامان امیراردلان
من برا پسرم روز اول بتام بالایه ۱۰۰۰ بود ولی برا این یکی که هاله انداخت ۸۱ هرچی پررنگتر شد بتا رف بالاتر
0
1400/01/28
سوال کننده
خدا از دهنت بشنوه گلم
1
1400/01/28
مامان امیراردلان
باور کن اوکی 😍من که مطمئنم💃🏻💃🏻
0
1400/01/28
فاطیما احمدی
اینارو ول کنید بگین من چکار کنم پریودم بیاد
0
1400/01/28
سوال کننده
ولکنم نیستیااا😅😅😅😁😁😁
0
1400/01/28
مامان امیراردلان
اعلانم روشنه ۸ هفته رفتی بیا خبرش بده 😍
0
1400/01/28
مامان امیراردلان
نمیدونم من تا حالا اونجوری نبودم
0
1400/01/28
سوال کننده
خدا گل پسرتو برات نگهداره عزیزم
0
1400/01/28
مامان امیراردلان
🤣🤣🤣
0
1400/01/28
فاطیما احمدی
دیروز در حد چن قطره خرامان خرامان امد بعد پشیمون شد لعنتی
0
1400/01/28
مامان امیراردلان
فدات همچنین پسر نازتو😍
0
1400/01/28
فاطیما احمدی
نه بارداریم به بارداری برد نه پریودم به پریودی😐😂
0
1400/01/28
مامان امیراردلان
ستاره کدوم شهری؟
0
1400/01/28
مامان امیراردلان
😁😁
0
1400/01/28
سوال کننده
انشالله که همینطوره
و به سلامتی باردار میشی
و به سلامتی باردار میشی
0
1400/01/28
فاطیما احمدی
تف توشانس شانس نداشتم هیچ وقت😂😂
0
1400/01/28
مامان امیراردلان
مرسی عزیزم😘
0
1400/01/28
فاطیما احمدی
انشالله که بارداریت بخوبی بگذره
1
1400/01/28
فاطیما احمدی
و سالم بیاد بغلت
0
1400/01/28
سوال کننده
خداروشکر برای من رفته رفته پر رنگ تر شد
0
1400/01/28
سوال کننده
مرسی از انرژی مثبتی که میدی😘😘
1
1400/01/28
مامان امیراردلان
تو هنوز ۲ روز مونده روز موعود قشنگ پررنگه برا من ۴یا۵ روز گذشته بود هاله بزور دیده میشد
1
1400/01/28
سوال کننده
عزیز دلمی😍
چشششم 🤗
چشششم 🤗
1
1400/01/28
فاطیما احمدی
سونو قلب که رفتی صدای قلبشو شنیدی مدیونی منو دعا نکنیا😁
0
1400/01/28
مامان امیراردلان
فدات😘
0
1400/01/28
سوال کننده
مرسی گلم ❤
0
1400/01/28
سوال کننده
تبریز
شما چی؟
شما چی؟
0
1400/01/28
سوال کننده
الهییی🤗
0
1400/01/28
سوال کننده
انشالله
0
1400/01/28
سوال کننده
عزیز دلم برای همه ی چشم انتظار ها دعا میکنم که هر چه زود تر دامنشون سبز بشه😍
0
1400/01/28
سوال کننده
stk: |~|12|~|189
1
1400/01/28
مامان امیراردلان
من مشهدم
1
1400/01/28
میعاد ثعلبی
من ۷هفته رفتم تشکیل شده بود
0
1400/01/28
مامان امیراردلان
😍😍😍
1
1400/01/28
فاطیما احمدی
فداتشم پناه برخدا
1
1400/01/28
مهسا 🧿🤲🏻منم دوباره مامان میشم🤲🏻🧿
مبارک باشه عزیزم انشالله صحیح سلامت بغل بگیریش گلم😍❤🎊🌺
0
1400/01/28
فاطیما احمدی
انشالله
0
1400/01/28
سوال کننده
به سلامتی گلم
لقاحتون زود بوده
لقاحتون زود بوده
0
1400/01/28
سوال کننده
پریود من ۳۱ روزست و موقع پسرم دکتر گفت لقاحت دیر بوده حدودا یک هفته
فکر کنم این بار هم همینطور باشم
فکر کنم این بار هم همینطور باشم
1
1400/01/28
سوال کننده
ممنونم از لطفت مهسا جان😘
1
1400/01/28
سوال کننده
انشالله هر چه زودتر دامنت سبز بشه گلم
1
1400/01/28
مهسا 🧿🤲🏻منم دوباره مامان میشم🤲🏻🧿
مرسی عزیزم انشالله😍🤲🌺
2
1400/01/28
Mari mami
به نظرم
نیاز نیست دقیقا هرچیزی که میدونیم رو به اشخاصی که تازه بیبیشون هاله انداخت توضیح بدیم
چون ناخواسته باعث استرسشون میشیم و این اصلا خوب نیست.
نیاز نیست دقیقا هرچیزی که میدونیم رو به اشخاصی که تازه بیبیشون هاله انداخت توضیح بدیم
چون ناخواسته باعث استرسشون میشیم و این اصلا خوب نیست.
2
1400/01/28
مهسا 🧿🤲🏻منم دوباره مامان میشم🤲🏻🧿
منم بارداری قبلیم یه تست زدم پررنگ شد، فرداش مدیکور زدم یه هاله مثل خط تبخیر انداخت بعدش سریع از دادم بتا بود ۲۲۰۰. اصلا از روی تست نمیشه تشخیص داد بتا بالا هست یا پایین.
خیلیا بودن تست کاملا پررنگ بوده ولی بتا زیر هزار بوده. و بالعکس.
یکی با بتای زیر ۱۰۰ دوقلو داشته و صحیح سلامت بدنیا اومده
یکی بتای خیلی بالا داشته و یهو سقط کرده. اصلا بتا و بیبی چک هیچ ملاکی واسه بارداری پرخطر یا بی خطر نیست . این دیگه یچیزیه ک حداقل به خودم ثابت شده.
خیلیا بودن تست کاملا پررنگ بوده ولی بتا زیر هزار بوده. و بالعکس.
یکی با بتای زیر ۱۰۰ دوقلو داشته و صحیح سلامت بدنیا اومده
یکی بتای خیلی بالا داشته و یهو سقط کرده. اصلا بتا و بیبی چک هیچ ملاکی واسه بارداری پرخطر یا بی خطر نیست . این دیگه یچیزیه ک حداقل به خودم ثابت شده.
0
1400/01/28
مامان امیراردلان
بتا زیر۱۰۰دوقلو نمیشه
1
1400/01/28
مامان امیراردلان
من از تجربه ای که دارم گفتم و اینکه میگی تست زدم پررنگ فرداش کمرنگ پس تستت خراب بوده من خودم اینقد ذوق داشتم ۴تا تست زدم و همه یجور بود
1
1400/01/28
مامان امیراردلان
موافقم مخصوصا چیزایه بد
0
1400/01/28
مهسا 🧿🤲🏻منم دوباره مامان میشم🤲🏻🧿
میشه. یکی از بچه های اوما ک باهم باردار شده بودیم شهریور بتا ۵۶ بود دوقلو داشت.
0
1400/01/28
مهسا 🧿🤲🏻منم دوباره مامان میشم🤲🏻🧿
ببخشید تیر یا مرداد بود.
0
1400/01/28
مهسا 🧿🤲🏻منم دوباره مامان میشم🤲🏻🧿
تستی ک پررنگ بود ویور بود ک همه ازش بد میگن ، میگن کاذب داره.
اونی ک کم رنگ بود مدیکور بود ک همه میگن عالیه🤓
اونی ک کم رنگ بود مدیکور بود ک همه میگن عالیه🤓
0
1400/01/28
مامان امیراردلان
خب منم همین میگم دیگه
0
1400/01/28
مامان امیراردلان
اونجوری یعنی زمانی که قرار بوده پریود بشه باردار شده و یه ماهش نبوده
0
1400/01/28
مهسا 🧿🤲🏻منم دوباره مامان میشم🤲🏻🧿
منم گفتم اولین بتاش ۵۶ بوده بعد موعدش ک دوقلو باردار بود دیگه🙄
0
1400/01/28
مامان امیراردلان
اوجوری خیلی به ندرت اتفاق می افته به سرچ بزن برا بتا دوقلو متوجه میشی
0
1400/01/28
مهسا 🧿🤲🏻منم دوباره مامان میشم🤲🏻🧿
منظور من این بود بالا و پایین بودن بتا هیچ ربطی ب پررنگ یا کم رنگ بودن تست نداره.
1
1400/01/28
مامان امیراردلان
چرا داره بی ربط نیس
0
1400/01/28
مامان امیراردلان
بیخیال هرکی یه تجربه داره
0
1400/01/28
مامان امیراردلان
ستاره جون بارداری خوبی داشته باشی و به خودت اصلا استرس نده😘
0
1400/01/28
مهسا 🧿🤲🏻منم دوباره مامان میشم🤲🏻🧿
عزیزم اون تازه ۱مورد از ادمهایی بود ک اینجوری شد. توی همین اوما میخوای تاپیک بزن تا اونایی ک دوقلو دارن بهت بگن اولین بتاشون چند بوده. خلاصه این چیزیه ک ب خودم ثابت شده. بتا هیچ ربطی ب تک قلو یا دوقلو بودن نداره.
0
1400/01/28
f g
من دو روز پیشرفتم...شش هفتو هفت روز
0
1400/01/28
مامان امیراردلان
😍😍😍😍بارداری خوبی داشته باشی عزیزم
0
1400/01/28
سوال کننده
عاشق فهم و ادبتم ماری جون👌😍🤗
0
1400/01/28
سوال کننده
خوش به حالش🤗 منم دوقلو دوست دارم😍
0
1400/01/28
سوال کننده
ممنونم از محبتت آرزو جان
انشالله
آرزو میکنم خیلی روز خبر بارداریتو بشنوم😘❤
انشالله
آرزو میکنم خیلی روز خبر بارداریتو بشنوم😘❤
0
1400/01/28
سوال کننده
میشه هفته ی هفتم دیگه درسته؟
به سلامتی گلم
به سلامتی گلم
0
1400/01/28
مامان امیراردلان
فدات عزیز دلم😘😘😘
0
1400/01/28
مامان امیراردلان
انشاالله دوقلو باشن😍
0
1400/01/28
سوال کننده
زنده باشی گلم ❤
0
1400/01/28
سوال کننده
فکر نکنم بشه آخه سمت مادری نداریم
فقط عمه ام دوقلو داشت
میگن از طرف مادری این ژن میرسه
فقط عمه ام دوقلو داشت
میگن از طرف مادری این ژن میرسه
0
1400/01/28
مامان امیراردلان
من که خودم دوقلو بودم مامانم افتاده از پله یکیش مرده
0
1400/01/28
فاطیما احمدی
عزیزم من اینارو نگفتم بخوام استرس بهشون وارد کنم اینارو هم گفتم چون خواستم اگاهشون کنم حالا هرجور دوس دارن انجام بدن
0
1400/01/28
فاطیما احمدی
تا هرکسی میرسه یچی میگه
0
1400/01/28
مهسا 🧿🤲🏻منم دوباره مامان میشم🤲🏻🧿
اره ژن از مادر میرسه، من خودم دوقلو هستم ی خواهر دارم نا همسان هستیم کاملا خیلی فرق داریم🤭🤭 دوقلو زیاد داریم. ولی هنوز ک هیچکدوم از خواهرام دوقلو نیاوردن هرکدوم دوتا بچه دارن.
0
1400/01/28
سوال کننده
الهیییییی
پس تو شانس دوقلو زایی داری👌😊
پس تو شانس دوقلو زایی داری👌😊
0
1400/01/28
سوال کننده
شما عزییییزی😘
0
1400/01/28
سوال کننده
ای جونم
خوش به حالتون
زن داداش منم یه قل داره ولی هیج کدومشون دوقلو باردار نشدن
خوش به حالتون
زن داداش منم یه قل داره ولی هیج کدومشون دوقلو باردار نشدن
0
1400/01/28
مامان امیراردلان
اره ولی فک نکنم بشه
0
1400/01/28
سوال کننده
چرا؟ برای خدا کار نشد نداره
0
1400/01/28
مامان امیراردلان
نمیدونم شانس ندارم😂
0
1400/01/28
سوال کننده
عزیییزم
خیلی هم خوش شانسی که ی گل پسر ناز و سالم داری گلم
خیلی هم خوش شانسی که ی گل پسر ناز و سالم داری گلم
0
1400/01/28
مامان امیراردلان
فدات عزیزم😍
1
1400/01/28
سوال کننده
خدانکنه گلم😘
0
1400/01/28
. .
سلام عزیزم مبارکه
1
1400/01/28
. .
من بتام ۱۵۰۰ بود باز دکترم گفت ده روز بعدش برم سونوی قلب شمام عجله نکن
1
1400/01/28
پزشک اوما
سلام اگر لکه بینی و خونریزی ندارید اواسط هفته هشتم بارداری مناسب است ،
1
1400/01/28
farehe f
من هفت هفته رفتممم
1
1400/01/28
سوال کننده
سلام الناز جان
مبارکه شما هم باشه انشالله به سلامتی فارغ بشی
مبارکه شما هم باشه انشالله به سلامتی فارغ بشی
1
1400/01/28
سوال کننده
سپاس از پاسخگویی شما
0
1400/01/28
سوال کننده
خوش به حالت یک ماه دیگه نی نی جون توی بغلته😍
برای منم دعا کن
برای منم دعا کن
1
1400/01/28
. .
ممنون عزیزم
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




