سلام خانم دکتر،من 2هفته هست رفلاکس دارم ،از دیشب هم ساعت 8شب یهو معده درد شدم و رفتم سرویس گلاب ب روتون اسهال شدم،یبارم 9ساعت بعدش دوباره معدم درد گرفت رفتم سرویس،البته اینبار ابکی نبود مدفوعم ولی شل بود،خداروشکر استفراغ و حالت تهوع ندارم،الان با توجه ب اینکه امروز 31هفته بارداری شدم،خدایی نکرده مشکل زایمان زودرس نباشه یوقت؟چه چیز استفاده کنم زودتر خوب شم؟
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



393
1400/01/28



