Ooma
پرسش (1400/01/27):

درد بالای کشانه ی رانم

انتهای شکمم بالای کشانه ی رانم سمت راستم یهو می گیره درد شدید برام ایجاد میکنه.انگار چاقو فرو کردن. دردی کا زمانهای میاد سراغم.مداوم نیست.در هفته ۲۱ بارداریم هستم.

منم همینطورم طبیعیه
عادیه ...من که داغون بودم
من یه لیوان ابرهویچ خوردم فوری خوب شدم‌
دکترم گفت از درد تووبارداریم کبود میشدم
فوری خوب شدم
سلام دردهای ملایم و گذرا در بارداری طبیعی است
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.

سوالات مشابه