برعکس رو صندلی بشین بعد یه سری دمنوش هست میخورن روند زایمان رو سریع میکنه
یکیش کپسول گل مغربیه بقیه رو نمیدونم
سلام
نمیدونم بگم خوش به حالت یا نه....
من که مدام دل درد و کمر درد و حال بد دارم، اصلا نمیتونم تشخیص بدم درد واقعیه یا کاذب😕 خسته شدم
سلام فقط پیاده روی کن و شکم و زیر شکمتو ماساژ بده ..البته موقعت ک بشه یهو دردات شروع میشه
منم پیاده روی دارم تحرکم دارم اما درد ندارم اصلا
اره یهویی شروع میشن دردا....
ببین پیاده روی عالیه روغن کرچک. نزدیکی بدون جلوگیری... معاینه تحریکی دکتر.
البته من خودم همه اینکارا رو کردم ولی دهانه رحمم اصلا اصلا باز نمیشد. 41 هفته سز شدم
منم هیچ علائمی ندارم. از ۳۲ هفتم سونو نرفتم. دکتر سونو نوشته برا ۴۰ هفته. خیلی نگرانم. من فقط پیاده روی دارم. دکتر فقط بخم همینو گفته
مگه با این شکم میشه نزدیکی کرد آخه من که نمیفهمم چطوری!
آره اینهمه پوزیشن هست. دکترم گفت تازه بدون جلوگیری. کمک میکنه رحم باز بشه
عزیز جان من تو هفته چهل و یک هم نداشتم با معاینه و اینها دردم آوردن زایمان کردم
سلام بهتره در این هفته بارداری معاینه لگن شوید که ببینید چقدر طول دهانه باز شده ، باید پیاده روی کنید و ورزش ها را انجام دهید کم کم دهانه رحم باز خواهد شذ