سلام خانوم دکتر لطفا امازیش اسپرم همسرم رو باهم مقایسه کنین برام تفسیر کنین ممنونم میشم ازتون؟؟؟؟
0
1400/01/27
سوال کننده

0
1400/01/27
سوال کننده

0
1400/01/27
عاطفه موسوی
اولی بهتر از دومی هستش
0
1400/01/27
عاطفه موسوی
تو هر دو موروفولوژی ۲ هستش
0
1400/01/27
عاطفه موسوی
تعداد تقریبا یکیه ولی سرعت اسپرم تو دومی خیلی اومده پایین
0
1400/01/27
عاطفه موسوی
اصلا اسپرم سریع نداره
0
1400/01/27
عاطفه موسوی
حالا کدوم رو آخرین بار انجام داده؟
0
1400/01/27
سوال کننده
اولی رو اخرین بار انجام دادیم
0
1400/01/27
سوال کننده
یعنی طبیعی نمیشه باردارشد؟
0
1400/01/27
عاطفه موسوی
مشکل اصلیش موروفولوژی هستش که درست شدنش زمانبره باید صبور باشین
0
1400/01/27
عاطفه موسوی
یا همون اسپرمهای سالم
0
1400/01/27
پرتو .....
همسرتون فقط مشکل مرفولوژی اسپرم دارن
تعداد و تحرک اسپرم خیلی خوبه
تو اینطور موارد بهتره آزمایش شکستگی DNA اسپرم هم انجام بشه که مطمئن شد علت چی هست
تعداد و تحرک اسپرم خیلی خوبه
تو اینطور موارد بهتره آزمایش شکستگی DNA اسپرم هم انجام بشه که مطمئن شد علت چی هست
0
1400/01/27
سوال کننده
ببخشین مورو فو لوژی چیه؟
0
1400/01/27
عاطفه موسوی
هیچ چیز غیر ممکن نیست بخصوص که تعداد اسپرم بالاسن ولی خوب طبیعی یه کم سخته واینکه ممکنه خدای نکرده همون هفته های اول سقط شه پس حتما اول درمان کنید
0
1400/01/27
سوال کننده
دکتر به ما پیشنهای ای یو ای یا ای یو اف داده بنظرت انجام بدیم؟
0
1400/01/27
عاطفه موسوی
یعنی همون درصد اسپرمهای سالم که برای ایشون ۲ درصده
0
1400/01/27
عاطفه موسوی
یعنی از ۱۰۰ تا فقط دوتاش سالمه
0
1400/01/27
سوال کننده
تحت درمان هستیم
0
1400/01/27
عاطفه موسوی
فکر خوبیه چون تو آی یو آی اسپرمهای سالم رو جدا میکنن بخصوص اگه خودت مشکل نداری شانس موفقیت هستش
0
1400/01/27
سوال کننده
خدارو شکر من مشکلی ندارم ولی منم میترسم ای یو ای
0
1400/01/27
سوال کننده
ممنونم از کمکت
0
1400/01/27
عاطفه موسوی
چون تعداد خیلی بالاست باز دو درصد خودش تعدادش خوبه شانس موفقیت بیشتر میشه توکل بخدای مهربون
0
1400/01/27
عاطفه موسوی
فدای تو
0
1400/01/27
سوال کننده
بنظرت با دوصد ای یو ای جواب بده؟
0
1400/01/27
پرتو .....
مرفولوژی یعنی شکل ظاهری اسپرم
ممکنه سر یا گردن یا دم ناقصی داشته باشه
قدم اول برای درمان معمولا iui هست
اگر دو بار بیشتر سیکل iui بدون جواب داشته باشین وارد سیکل ivf میشین
پیشنهادم ب شما اینه که تست DFI که برای بررسی شکستگی DNA اسپرم هست رو هم انجام بدین
ممکنه سر یا گردن یا دم ناقصی داشته باشه
قدم اول برای درمان معمولا iui هست
اگر دو بار بیشتر سیکل iui بدون جواب داشته باشین وارد سیکل ivf میشین
پیشنهادم ب شما اینه که تست DFI که برای بررسی شکستگی DNA اسپرم هست رو هم انجام بدین
0
1400/01/27
پرتو .....
این تست رو اورولوژیست ها تجویز میکنن
0
1400/01/27
سوال کننده
پس اینسری به دکتر مراجعه کردیم مگیم ازمایش DNAبنویسع
0
1400/01/27
پرتو .....
وقتی تعداد و تحرک اسپرم خوب باشه ، بایستی علت رو در شکستگی DNA دید، با توجه به اینکه اسپرم ها مرفولوزی کمی دارن حدسم اینه که شکستگی DNA مطرح هست.
البته شما هم همزمان با همسرتون چکآپ بشین، از نظر ذخیره تخمدانی و تنبلی تخمدان و....
البته شما هم همزمان با همسرتون چکآپ بشین، از نظر ذخیره تخمدانی و تنبلی تخمدان و....
0
1400/01/27
سوال کننده
حتما ممنون
0
1400/01/27
پرتو .....
خواهش میکنم
0
1400/01/28
پزشک اوما
سلام مشکل اصلی مورفولوژی یا شکل اسپرم است که در هر دو باید حداقل ۴ درصد باشه که نیست ، سرعت اسپرم هم در آزمایش دوم کمتر شده است
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



447

