سلام بچه ها خوبین؟
من یکهفته پیش با مارکویرو بیبی زدم ی خط اولش بعد شش هفت دقیقه افتاد اون یکی هم بعد چهل دقیقه فرستادم اینجا تواوما گفتند مثبته .
خب حالا ۶ روزه قراره برم ی بیبی چک بگیرم ۵ دقیقه فاصلس ولی نمیرم یعنی خونسردم که نمیرم شوهرمم میگه ول کن فعلا😂😂😂
561
34
1400/01/27
سوال کننده
0
1400/01/27
سوال کننده
ماهور اومدی
0
1400/01/27
سوال کننده
خب دلممیخاد یک بار دیگه عکس بیبی چکمو بزارم
0
1400/01/27
سوال کننده

عکس اینه
0
1400/01/27
سوال کننده
نظرتون؟
0
1400/01/27
سوال کننده
مارک ویرو بود
0
1400/01/27
zhina 💙
این که مثبته
0
1400/01/27
سوال کننده
جدی؟
0
1400/01/27
zhina 💙
عجب صبری داری دختر یکی دیگه بزن خب
0
1400/01/27
سوال کننده
بعد چهل دقیقه افتادا
0
1400/01/27
سوال کننده
از خودمتعریف نباشه صبرم زیاده
0
1400/01/27
zhina 💙
منم اولین بی بیم بعد 1 ساعت افتاد
0
1400/01/27
سوال کننده
آخه میگم خط تبخیر نباشه
0
1400/01/27
سوال کننده
جدی(؟
0
1400/01/27
zhina 💙
اینو دیگه نباید صبر کنی
0
1400/01/27
سوال کننده
بعد ماه رمضون برم 😂😂😂
0
1400/01/27
zhina 💙
انگار دوس داری تو دوراهی باشی😐
0
1400/01/27
zhina 💙
ولا
0
1400/01/27
سوال کننده
نه باور کن دوست ندارماینقدر زدممنفی بود میگم نکنه اینم منفی باسه
0
1400/01/27
zhina 💙
😐😐😐
0
1400/01/27
zhina 💙
خب چه مثبت چه منفی باید با حقایق زندگی رو به رو بشی عزیزم
0
1400/01/27
سوال کننده
انشاءالله که خیره
0
1400/01/27
zhina 💙
انشالله
0
1400/01/27
سوال کننده
ی مقدارمزود نا امیدمیشم دیگه
0
1400/01/27
سوال کننده
بیبی منفی میشه انگار کل دتیا روی سرمخراب میشه ناراحت میشم شدید
0
1400/01/27
سوال کننده
واینکه خدایی نکرده شوهرمهمچین اخلاقی نداره که بخاد بگه مثلا تقثیر توئه که نمیشه یا هرجی اوناتفاقا قوی و نا امید نمیشه
0
1400/01/27
mღnírєh ♥️
الان اره 😅
داشتم سحری میخوردم
داشتم سحری میخوردم
0
1400/01/27
mღnírєh ♥️
چند رووزه بیخیاله
کشت مارو 😤
کشت مارو 😤
0
1400/01/27
mღnírєh ♥️
رفتم بخوابم✋
0
1400/01/27
Mami Sh ....
برو یه تست دیگه بگیر عزیرم ازقدیم گفتن در عین بلا بودن به ازبیم بلا
ولی بنظرم مثبته چون مال منم همینجوری شده بود
برو بگیر مارو هم بیخبر نذار قربونت 😊
ولی بنظرم مثبته چون مال منم همینجوری شده بود
برو بگیر مارو هم بیخبر نذار قربونت 😊
0
1400/01/27
fateme m
ویرو مارک خوبیه دقتش بالاس من زدم سریع نشون داد روی خودشم نوشته
0
1400/01/27
فرفری ۳۰ ۰۰
عزیزم اگ مثبت باشه بعد ۵روز بی بی بزنی باید خیلی پررنگ تر از این بیفته وگرنه منفی
0
1400/01/27
sanaz 🌹🌹🌹
من اون شبی ک بی بیم هاله انداخت تا صبح نخوابیدم یعنی پلک نذاشتم تا سه صبح یکی دیگه زدم خوش ب حالت با این صبرت
0
1400/01/27
سوال کننده
😂😂😂😂
0
1400/01/27
سوال کننده
به نظرم اینجوریه آدمتا وقتی ندونه حاملس نه حالت تهوع نه هیچی ولی کافیه بفهمه اونوقت ویارهای عحیب وغریب شروع میشه😂😂😂
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.
سوالات مشابه
- پریود یکروزه چه دلیلی داره
- آیا ممکن هست باردارباشم؟
- هماتومی ها بیاید سریع
- مصرف عرق کاسنی از هفته چندم بارداری؟
- وای خدایا باورم نمیشه یعنی باردارم
- علت ترشح قهوه ای در هفته نهم بارداری
- استراحت در سرکلاژ باید در چه حد باشه ؟
- اقدام در دو روز قبل از تخمک گذاری و نداشتن علائم بارداری
- بچه ها بیبی چکم مثبته؟
- زمان مناسب شروع قرص لتروزول




