یه بسته ده تایی ، یادم رفت ازشون بپرسم ایا هرشب استفاده کنم؟ و اینکه دیشب و امشب استفاده کردم و فقط یک سوم اپلیکاتور رو داخل بردم اینجوری تاثیری داره آیا؟ بعد اینکه قرصو میذارم یکم سوزش میگیرم طبیعیه؟
سوزش و خارش ندارم ولی ترشحم زیاده و اینکه احساس میکنم ادرارم یجوری بو میده و مثل سابق نیست
ایا با مصرف این دارو بهتر میشم؟ از کجا مطمئن بشم ک عفونت دارم یا خیر؟
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



357
1400/01/27


