مطمئنین جوشی چیزی نبوده که ازش خون بیاد
اخه برای خودمتو بارداری پیش اومد نزدیک بود سکته کنم اخرش دیدمجوشی بوده انگار سر باز کرده بود
اگه ادامه دار بود بنظرم به پزشکتون اطلاع بدین
استراحت کن و شیاف اگه داری استفاده کن من خودم عید خونریزی کردم دوبار بدون هیچ دلیل و دردی دوبار بستری شدم هیچی ب هیچی خداروشکر فعلا قطع شده
ولی اگه دیدی درد داری یا انقباض و خون بیشتری دیدی حتما برو یه سونو بده
نه خدارو شکر امروز هیچ خبری نبود
خداروشکر امروز خوبم و دیگه لک هم ندیدم 💕
من هم چند روز پیش لک دیدم رفتم بیمارستان و جای دکترم خوب بود خداروشکر همه چی
اگ استراحت کردی قطع شده نگران نباش
سلام بهتره معاینه شوید در این سن بارداری لکه بینی حتما پیگیری شود