پسرمن خیلی آرومه ،ولی الا ۳روزه به شدت گریه میکنه و بی قراری میکنه ،همش نق میزنه ،یکی از آشنا ها گف داره دندون درمیاره ،آخه آب دهنش همینجوری میره ،به نظرتون مشکل از کجاس ،فقط باید سرپا نگهش دارم اصلا آرومو قرار نداره
0
1400/01/27
خدایا پناه همه مون باش ❤
چ ربطی داشت
0
1400/01/27
خدایا پناه همه مون باش ❤
ب اینکه اب دهنش بره
0
1400/01/27
خدایا پناه همه مون باش ❤
شاید دلش درد میکنه
0
1400/01/27
خدایا پناه همه مون باش ❤
یا مشکلی داره
0
1400/01/27
سوال کننده
ینی چه مشکلی ؟
0
1400/01/27
سوال کننده
شنبه میبرمش دکتر
0
1400/01/27
سوال کننده
آخه شربتشو دادم هیچ تاثیری نداش
0
1400/01/27
سوال کننده
هروقت دلش درد میکرد تا شربتشو میخورد زود آروم میشد ولی الا اصلا آروم نمیشه
0
1400/01/27
negar ❤
اگه آب دهنش میاد احتمال زیاد از همون دندونه..
ولی از لحاظ کولیک و دل درد و اینام چکش کن.
یا اینکه کمرش یا گردنش خدایی نکرده رگ به رگ نشده باشه ..بیا ی کم روغن به گردنش و کمرش بزن آروم ماساژ بده اگه گریه کرد که احتمالا این مشکلا رو داره اگه نه که خوبه...دیگه اینکه کشاله ران و قسمت مقعد رو هم چک کن که سوختگی التهابی چیزی نباشه
ولی از لحاظ کولیک و دل درد و اینام چکش کن.
یا اینکه کمرش یا گردنش خدایی نکرده رگ به رگ نشده باشه ..بیا ی کم روغن به گردنش و کمرش بزن آروم ماساژ بده اگه گریه کرد که احتمالا این مشکلا رو داره اگه نه که خوبه...دیگه اینکه کشاله ران و قسمت مقعد رو هم چک کن که سوختگی التهابی چیزی نباشه
0
1400/01/27
negar ❤
ولی فک کنم بیشتر به خاطر کولیک باشه ...خودت دارویی چیزی نخوردی ؟
0
1400/01/27
سوال کننده
امکانش هس تو چهار ماهگی دندون باشه ؟
0
1400/01/27
سوال کننده
شیرمنو نمیخوره
0
1400/01/27
negar ❤
نه ولی از همون چهار ماه شروع میشه درداشون تا اینکه نهایت ۷ماهگی درمیان
0
1400/01/27
سوال کننده
یاخدا
0
1400/01/27
سوال کننده
ینی تا ۳ماه میخواد گریه کنه
0
1400/01/27
سوال کننده
اصلا تحملشو ندارم
0
1400/01/27
negar ❤
ی کم استامینفن بمال روی لثش..یا آب لیمو رقیق کن بزن روش..ببین آروم میشه
0
1400/01/27
negar ❤
درداش همیشگی نیس که..بعضی وقتا میگیره
0
1400/01/27
negar ❤
تا میشن یکسال کلی دردسر دارن دیگه آمادگی همه چیزو داشته باش..اینام میگذره هممون گذروندیم
0
1400/01/27
سارا جوون
اره دردش رو از الان احتمالا داره ولی بعضی بچه ها چند ماه طول میکشه تا دندونشون در بیاد
0
1400/01/27
سارا جوون
دخترم هچاذیتاش بیشتر شده
0
1400/01/27
سارا جوون
روغن زیتون روی لثه اش بزنین
0
1400/01/27
فاطمه خانوم 💎💎
پسر منم دو روزه رفته تو پنج ماه
0
1400/01/27
فاطمه خانوم 💎💎
همینجوره مدام غر میزنه
0
1400/01/27
فاطمه خانوم 💎💎
اب دهنشم همش اویزونه
0
1400/01/27
نی ناس فرهمند
میخواد دندون در بیاره،،، اب دهنش زیاد شده حتما
0
1400/01/27
سوال کننده
کردم آروم نشد
0
1400/01/27
سوال کننده
دوستان مرسی از همتون آروم شد بعد سه روز
0
1400/01/27
سوال کننده
دلش بوده
0
1400/01/27
سوال کننده
🙈🙈🙈
0
1400/01/27
سوال کننده
شربتاشو میدادما ولی آروم نمیشد ،الا شکمشو روغن زیتون مالیدم فقط ماساژ دادم خداروشکر آروم شد
0
1400/01/27
سوال کننده
اگه بازم نق بزنه احتمالا همون دندونه
0
1400/01/27
fatii 💙💙
عزیزم من خیلی بچه دیدم که تو چهار پنج ماهگی دندون درآوردن اصلا چیز عجیبی نیس ، شاید واقعا از دندونش باشه نگران نباش
0
1400/01/27
سوال کننده
شایدم عزیزدلم
0
1400/01/27
پزشک اوما
سلام ممکنه به علت نفخ و کولیک باشه ، شربت پدی لاکت بدهید و کولیف
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



437

