امروز لکه بینی داشتم فقط یک قطره خیلی سیاه و غلیظ ولی دسشویی کردم تو ادرارم اصلا خون نبود و دستمال کشیدم خون ندیدم
دوروز پیش سنو انومالی دادم همه چی خوب بود
قشنگ تکونای بچه رو حس میکنم
خیلی استرس دارم اخه از اول بارداریم اصلا لکه ندیدم
ممنون میشم راهنماییم کنین
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



744
1400/01/26


