نه طبیعیه رحم واکنش نشون میده ب بارداری اول
برو تیتر بتا انجام بده بعد یه سونو گرافی تشخیص محل ساک هم انجام بده خیالتو راحت کن
می خوابم آروم میشم
میشینم و می ایستم زیاد میشه
ایشالا به سلامتی این دوران رو سپری کنید
تو اینترنت خوندم که سمت چپ اگر درد داره ممکنه خارج رحمی باشه
دردای خیلی شدید خارج رخمی میتونه باشه شما شدیده؟چون همه خفیفو دارن تقریبا
طبیعیه منم همینارو دارم اما بهتر زودتر بری دکتر شاید کیست یا عفونت داشته باشی
سلام خیر دردهای ملایم و گذرا در اوایل بارداری طبیعی است