چون ی گیاهی اس ک تو مرداب رشد میکنه
تو چشمه هم هست ولی چون پر حشره اس نخوری بهتره
اگ از تمیز بودن محل رشدش و شسته شدنش مطمینی یکم خور
شنگک تومرداب رشد نمیکنه🤨
من گوگل کردم خوردنش عیبی نداره و خوردم دوهفته پیش
ولی محض احتیاط کم بخور توام
مرداب کجا بود!تو زمین های کشاورزی رشد میکنه
زینب اون یه گیاه دیگس تو مردابه.شنگ توزمینای کشاورزیه
به منم بگین چیه دلم خواست بخورم ،چه مزه ای میده😋😋🤭
ندونسته چ جوری دلت خاست؟ما مامانا چقدر باحالیم.
مزه ی چندان خاصی نداره.ولی با آبغوره و نمک خیلی خوشمزه میشه.ی جور گیاهه.
خب دلم خواست بخورم ببینم چه مزه ایه😂😂
ما توکا بهش میگیم یملیک😂😂😂
من تاحالا اسمشم نشنیدم ،تهرانی ام اونجام ندیدم الان دوساله اومدم رشت اینجام نشنیدم نمیدونم شاید دیدم نمیدونستم چیه
سلام مصرف کم و محدود مشکلی ندارد