نگران نباش جدیدا بعضی سونو. گرافیا nb رو تو غربالگری دوم مینویسن
چون. بررسی nb از غربالگری اول حذف شده
اما با این حال بعضی از دکترا ذکر میکنن بعضیام ن
سونوت همینه فقط؟
چرا از جفت و طول سرویکست چیزی ننوشته
جفت رو ننوشته ولی سرویکست رو نوشته
نه بابا من سیروکس رو نمیبینم که
جدیدا میگن nbدر آنومالی باید چک بشه.
طول سرویکس هم دکترت باید بنویسه تا سونوگرافی چک کنه حتما دکترت ننوشته واسه منم ننوشته بود تو آنومالی نوشت
همینکه نوشته دهانه داخلی رحم بسته است کافیه واسه الان،
سرویکس اره اما موقعیت جفت خیلی مهمه
عجیبه ک. ننوشته
سلام نرمال است عدد ان تی هم خوبه ، خیلی از سونوگرافی ها تیغه بینی را گزارش نمیکنند نگران نباش