سلام دوستان لطفا جواب منو بدین خیلی نگرانم
من طبق اوما باید ۷ هفته باشم شنبه رفتم سونو ساک بارداری دیده نشد دکتر برام دوباره بتا نوشت وسونو واژینال امروز رفتم ازمایشم ۴۵۶ بود سونو هم یه ساک کوچک دید هفته ام رو زد ۴ هفته و۵ روز برام زده قبلش لکه بینی هیچی نداشتم از نیم ساعت پیش لکه بینی خیلی کم ابکی دارم این بخاطر سونو یا چیز دیگه است باید چکار کنم
پرسش (1400/01/25):
لکه بینی بعد از سونوگرافی واژینال
477
25
1400/01/25
سوال کننده
0
1400/01/25
پارمیس s
بخاطر سونو واژیناله
0
1400/01/25
سوال کننده
پای سمت راستم درد گرفته
0
1400/01/25
سوال کننده
یعنی نگران نباشم
0
1400/01/25
پارمیس s
تجربشو ندارم گلم صبر کن تا بقیه بیان نظر بدن
1
1400/01/25
پارمیس s
ولی فکر کنم اگه لکه بینی ادامه داشت باید شیاف استفاده کنی
0
1400/01/25
سوال کننده
ممنون از اینکه جواب دادی
0
1400/01/25
مامان امیراردلان
بخاطر سونویه
0
1400/01/25
ستاره *
منم بعد سونو واژینال برای رویت ساک اومدم خونه افتادم به لک بینی از قبلشم شیاف استفاده میکردم چون سابقه سقط داشتم.با این حال دوباره زنگ زدم مطب دکتر گفتم که گفت شیاف و استراحت.شما هم شیاف بزارین و فردا هم به پزشکتون بگید حتما
0
1400/01/25
elel azadi🤰🏼
بخاطره سونو هست عزیزم
0
1400/01/25
nila shaygan
چهار هفته ۴۵۶???
0
1400/01/25
nila shaygan
ساک بارداری توبتا۲۰۰۰به بالا دیده میشه
0
1400/01/25
nila shaygan
زود رفتی
0
1400/01/25
سوال کننده
چه شیافی بزارم
0
1400/01/25
سوال کننده
من بار اول بتا دادم ۱۱۳ بود هفته پیش شنبه رفتم سونو ساک دیده نشد امروز رفتم سونو دوباره یه ساک کوچک دیده ازمایش هم دادم۴۵۶بود
0
1400/01/25
سوال کننده
طبق اوما ۷ هفته ۴ روز باید بودم امروز زده تو سونو ۴ هفته و۵ روز
1
1400/01/25
دختر بهار
شیاف پروژسترون
مقعدی استفاده کن
استراحت کن کارهای سنگین نکن و سرپا نباش توالت فرنگی استفاده کن و نزدیکی نداشته باش
مقعدی استفاده کن
استراحت کن کارهای سنگین نکن و سرپا نباش توالت فرنگی استفاده کن و نزدیکی نداشته باش
0
1400/01/25
زهرا سمیری
گلم نگران نباش من طبق اوماواخرین پریودیم ۹هفته بودم ولی رفتم سونوگف۶هفته و۱روز هستی وقلب هنوز تشکیل نشده
0
1400/01/25
زهرا سمیری
وامروز لکه بینی دارم
0
1400/01/26
سوال کننده
ممنون از همه انشاالله همون بارداری بی خطر و راحتی داشته باشیم
0
1400/01/26
پزشک اوما
سلام استراخت کنید احتمال داره برای سونو باشه اگر با استراخت برطرف نشد حتما شیاف پروژسترون استفاده کنید
0
1400/01/26
سوال کننده
هرچند ساعت استفاده کنم
0
1400/01/26
yasi
بتای من ۶۴۹ بود ساک رو دید
0
1400/01/27
سوال کننده
چند هفته بودی
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




