من امروز رفتم سونو دکترم گفت از نظر ظاهری شما هیچ مشکلی ندارید و تو سونو اصلا کیست و مشکلی نشون نداد فقط گفت چون تا حالا باردار نشدی فقط ۳ماه دیگه بهت فرصت میدم اگر به داروها جواب گرفتی ک هیچ درغیراینصورت باید عمل کنی احتمالا اندومتریوز داری ولی تو سونو معلوم نمیشه عمیق باشه چون علائمش هم داشتم هم لگنم و کمرم درد میکنه هم یبوست شدید دارم
حالا کسی بوده ک مثل من بوده و درمان شده؟
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



458
1400/01/25




