زیر ۹ معمولا مراقبت نداره کم کم میاد پاینن
نمیدونم میره بالا یا نه
ولی اگه زردی بگیرن گوشه چشمشون زد میشه
نوک بینی
دکتر اطقال یه قطره میده روزی دوبار میدی بعد ۳روز میفرسته ازمایش
مراقبت کن پسر من با ۹ مرخص شد دوباره رفت بالا باز زیر دستگاه گذاشتم اومد پایین دوباره رفت بالا.ی متخصص خوب پیدا کردم امروز بردم دارو داد ولی واسه من زردی طول کشیده داره واسه شما اولشه ایشالا بالا نمیره.ولی رعایت کن خنک نگه دار بچه رو گرما زردی رو افزایش میده.زود زودم شیر بده ک ارار کنه
دختر من ۹ بود توق خونه مهتابی گذاشتم براش عرق کاسنی و پنبه بدنش شستم سه روز خوب شد اما زیر کولر نبود ی اتاق جدا گذاشتمش خداروشکر امروزبرا واکسن بردمش دکترگفت خوبه نداره
سلام عدد زردی زیر ده خوبه ، اما تنها راه کمکی شیردهی مکرر داشته باشید ، ممکنه تا چهل شب زردی نوزاد بالا و پایین بشه و مجدد چک کنید حتما
اره وکسن تولدش نزده بودن بیمارستان فرستادن ی جا دیگه زدم