دوستان چه زمانی باید برا ازمایش ان تی رفت؟دکتر من ۱۵ اردیبهشت برام نوشته ک میشم ۱۲ هفته و هفت روز دیر نیس؟
0
1400/01/25
صاد 🧚♀️❣🧚♀️
سلام ن خوبه
0
1400/01/25
سوال کننده
عع
0
1400/01/25
سوال کننده
ممنونم
0
1400/01/25
Fatemeh N❤️👨👩👧👦👼🩷👶💙
نه خوبه
0
1400/01/25
رستا (◔◡◔)
نه عزیزم موقعشه
منم ۱۲ هفته و ۵ روز انجام دادم
منم ۱۲ هفته و ۵ روز انجام دادم
0
1400/01/25
سوال کننده
خب پس انشالله تااونموقع همه چی ب خوبی پیش بره
0
1400/01/25
سوال کننده
شماها تکرر ادرارهم داشتید؟
0
1400/01/25
رستا (◔◡◔)
انشالله عزیزم دوتاشم تو یه روز میری؟
0
1400/01/25
سوال کننده
دوتایه چیو
0
1400/01/25
💎 sara 💎
بهترین زمانش هفته ۱۱ تا ۱۳ هست
0
1400/01/25
سوال کننده
یه ازمایش نوشته با یه سونو گفت سونورو انجام دادی با جوابش برو ازمایشگاه
0
1400/01/25
رستا (◔◡◔)
اول سونو ان تی
بعد ازمایش
بعد ازمایش
0
1400/01/25
سوال کننده
اره
0
1400/01/25
سوال کننده
ازمایشش چندروز بعد اماده میشه؟
0
1400/01/25
رستا (◔◡◔)
اره همونه اول سونو ات تی میدی
تا ۲۴ ساعت باید ازمایششو بدی
تا ۲۴ ساعت باید ازمایششو بدی
0
1400/01/25
سوال کننده
سونو باید اب بخوری؟
0
1400/01/25
رستا (◔◡◔)
بستگی ب ازمایشگاهی ک میری داره اگ خصوصی باشه دوسه روزه اماده اس
0
1400/01/25
سوال کننده
اهان حله
0
1400/01/25
رستا (◔◡◔)
مثانه نیمه پر باشه
بعدم قبل سونو یه چی شیرین بخور ک بیدار بشه😍
بعدم قبل سونو یه چی شیرین بخور ک بیدار بشه😍
0
1400/01/25
سوال کننده
وای من اصلا نمیتونم دستشوییمو نگه دارم الانشم هر ۱۰ دقیقه میرم دستشویی
0
1400/01/25
رستا (◔◡◔)
من بعدازظهر رفتم سونو دادم رفتم ازمایشگاه گفت بهتره بری فردا صبح ناشتا بیای
فردا صبحش رفتم
فردا صبحش رفتم
0
1400/01/25
سوال کننده
اخه دکترم گفت ب ناشتا بودن احتیاج نیس
0
1400/01/25
رستا (◔◡◔)
والا ب من گفت مثانه نیمه پر
میخاستم بپرسم چجوری اندازه گیری کنم ک نیمه پر باشه😂😂😂😂
میخاستم بپرسم چجوری اندازه گیری کنم ک نیمه پر باشه😂😂😂😂
0
1400/01/25
سوال کننده
خخخخ 😝😝
0
1400/01/25
رستا (◔◡◔)
اره اکثرا همون بعدازظهر رفتن آزمایششو دادن
از سونو برگشتی برو ازمایشگاه
از سونو برگشتی برو ازمایشگاه
0
1400/01/25
سوال کننده
انشالله
0
1400/01/25
سوال کننده
من الان خونریزی دارم اتفاقی برابچه نمیفته
0
1400/01/25
رستا (◔◡◔)
انشالله که خیره عزیزم😍
0
1400/01/25
💗masumeh💗 👨👩👧
سلام عزیزم خوبی؟همون تاریخی که دکترت گفته برو دیگه
0
1400/01/25
رستا (◔◡◔)
مگ شیاف و امپول استفاده نمیکنی؟ بهتر نشدی هنو؟
0
1400/01/25
سوال کننده
سلام مرسی تو خوبی؟اره همون روز میرم گفتم شاید دبر نوشته
0
1400/01/25
🧿🤱👑👶 Maman Soni
سلام عزیزم از ۱۱ هفته تا ۱۳ هفته و ۶ روز وقت داری
ولی بهترین تایمش ۱۲ هفته و چندروزه
ولی بهترین تایمش ۱۲ هفته و چندروزه
0
1400/01/25
سوال کننده
چرااستفاده میکنم دوروز خوتریزی نداشتم فقط لک قهوه ای بود باز از دیروز خون میاد
1
1400/01/25
سوال کننده
اوکی عزیزم ممنونم
0
1400/01/25
💗masumeh💗 👨👩👧
نه بابا دیر نیست
0
1400/01/25
💗masumeh💗 👨👩👧
الان چندهفته و چند روزی؟
0
1400/01/25
سوال کننده
فردا میرم ۱۰ هفته
0
1400/01/25
رستا (◔◡◔)
میخای زنگ بزن ب دکترت بگو... شاید بگه شیافو دوتا بذاری هرشب
0
1400/01/25
رستا (◔◡◔)
دلیل خونریزیت چیه؟ سونو ندادی بعد سونو قلب؟
0
1400/01/25
💗masumeh💗 👨👩👧
خب ۴روزم سن سونوت از من عقب تر واسه منم ۱۵ زده
0
1400/01/25
سوال کننده
دکترم گفت وقتی همه چی خوبه مشکلی نداره فقط استراحت کن بزار بچت بره بالا
0
1400/01/25
سوال کننده
زمانی ک لک داشتم سونو دادم قلبش تشکیل شده بود تو عید بودش
0
1400/01/25
سوال کننده
هفته بعدش ک عید تموم شد رفتم دکتر باز سونو اورژانسی نوشت اونموقع هم لک داشتم
0
1400/01/25
رستا (◔◡◔)
خب اونجا دلیلش مشخص نشد؟
0
1400/01/25
رستا (◔◡◔)
برا خواهرم هماتوم بود
0
1400/01/25
رستا (◔◡◔)
اره باید استراحت کنی
0
1400/01/25
سوال کننده
رفتم سونو بهم گفت ۲۰ تا لیوان اب بخور منم خوردم رفتم داخل اومدم گفت همه چی خوبه و فک کنم یکم اب دور بچه کمه بعد ک اومدم بیرون رفتم دستشویی انقد ب مثتانم فشار اومد ب خونریزی افتادم
0
1400/01/25
سوال کننده
پیش س تا دکتر رفتم گفت ب اونک گفت اب دوره بچه کمه توجه نکن چون هرکی یه چیز مینویسه دکتر خودم گفت من نمیتونم کاری کنم برو بیمارستان رفتم بیمارستان گفت بچت داره سقط میشه خدا خیرش نده انقد گریه کردم فرداش رفتم ی دکتر دیگ دست زد ب شکمم گفت بچت پایینه ب مثتانت فشار میاره هم دستشوییزیاد میری هم خونریزی داری
1
1400/01/25
سوال کننده
یسره استراحتم
0
1400/01/25
رستا (◔◡◔)
بعضیاشون ک الکی الکی ب ادم استرس میدن
0
1400/01/25
سوال کننده
بای دکتر دیگ هم صحبت کردم گفت من خودم دکترم ولی سر پسرم تا سه ماهگی خونریزی داشتم
0
1400/01/25
رستا (◔◡◔)
انشالله که سونو ان تی همه چی عالی باشع
0
1400/01/25
سوال کننده
اونروز انقد گریه کردم
0
1400/01/25
رستا (◔◡◔)
اره خیلیا دارن بچشون سالم و سلامت بدنیا میاد
0
1400/01/25
سوال کننده
انشالله ولی اون دکتر اخریه انقد بهم امید داد گفت خیلی از خانما این مشکلو دارن بیمارستان اینو نگه جی بگه ک سقط میشه
0
1400/01/25
رستا (◔◡◔)
اره عزیزم بسپار ب خدا
0
1400/01/25
سوال کننده
انشالله نی نی منم سالمو سلامت باشه من هرکاری برا نگه داشتنش از دستم بر اوموه انجام دادم
0
1400/01/25
رستا (◔◡◔)
انشالله که سالم میاد بغلت اصن استرس نداشته باش
0
1400/01/25
سوال کننده
شماهم زیاد دستشویی میرفتید؟
0
1400/01/25
رستا (◔◡◔)
اره الانم زیاد میرم
0
1400/01/25
رستا (◔◡◔)
راستی دسشویی ایرانی استفاده میکنی؟
0
1400/01/25
رستا (◔◡◔)
حتما حتما از فرنگی استفاده کن
0
1400/01/25
سوال کننده
ن بابا فرنگی میرم
0
1400/01/25
سوال کننده
فرنگی نبود ک میمردم
0
1400/01/25
سوال کننده
من هرده دقیقه میرم دیشب تا ۵ صبح تو دستشویی بودم
0
1400/01/25
مامان آروشا کوچولو
آره من هنوزم دارم
0
1400/01/25
مامان آروشا کوچولو
😂حتما آب زیاد میخوری
0
1400/01/25
سوال کننده
ن بابا حالا دکتر گفت مایعات زیاد بخور من نخورده اینم بخورم چی میشم
0
1400/01/25
سوال کننده
دوستان هستید؟
0
1400/01/25
سوال کننده
رستا
0
1400/01/26
پزشک اوما
سلام بهترین زمان انجام آزمایش ان تی همون ۱۲ هفته و چند روز. است
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



412

