سلام. پزشکم واسه ۱ آبان برام ان تی و غربالگری نوشته. اون روز طبق پریود میشم ۱۱ هفته و ۴روز و طبق سونوی قلب میشم ۱۱ هفته تمام.
خودم احساس میکنم زوده اطرافیان هم میگن ممکنه زود باشه. بنظرتون چکار کنم؟با پزشکم تماس بگیرم یا چندروز دیرتر برم؟
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



356
1398/07/16




