Ooma
پرسش (1400/01/25):

ازمایش دفع پروتیین ۲۴ساعته

سلام میشه لطفا ازمایش منو ببینید نرماله یا نه؟هفته ۳۵ هستم

ازمایش دفع پروتیین ۲۴ساعته
بله خوبه
سلام نرمال است
🌹🌹🌹
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.

سوالات مشابه