سلام دوستان.عکس سنوگرافی آنومالی غربالگری دوم رو میزارم.بی زحمت نگاه کنید.دکتر گفت یه لکه خیلی کوچک شبیه یدونه خال روی قلب جنین هستش.نودونه درصد گفت خطرناک نیستش.ولی احتمال یک درصد شاید مشکلی باشه که برم اکوی قلب. یکم نگرانم ک نکنه چیزی باشه.بنظرتون چیکارکنم؟ خطرناکه بنظرتون؟ نگران کننده نیست؟
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



1172
1400/01/25





