سلام دکتر من طبق تاریخ پریودم گفت برم، گفت ۱۲ هفته یک روز تا ۱۲ هفته و سه روز بری بهترین موقع هست
تا ۱۳ هفته و ۶ روز وقت داری
من خودم ۱۳ هفته سه روز رفتم
واسه منم دکتر ۱۲هفته و ۳روز نوشته
تو تقویم اوما هم نوشته ۱۲هفته و ۳روز بهترین زمان واسه سونو ان تی نگاه کن ببین کی میشه
نگاه کردم دیدم ۵ اردیبهشت زده
پس همون روز برو بهترین زمانش
آخه میدونی من توی اوما تاریخ آخرین پریودیم رو وارد نکردم.بر اساس سن جنین وارد کردم ک فک کنم یه هفته عقب میشه
نه اتفاقا منم براساس سن سونو تنظیم کردم اوما رو عزیزم واسه منم یه هفته فرقش بود
تاریخ پریودت جابه جا کن تا با سن سونو یکی بشه
سلام تا سیزده هفته و شش روز فرصت دارید برای غربالگری اقدام کنید