سلامخانم دکتر...خسته نباشید
دخترم ۱۱ ماهشه...سرفه عطسه تب خداروشکر نداره ولی چند روزه میبینم خلط گلو داره وقتی شیر میخوره نفس میگیره دوباره شیر میخوره.وگاهی اوقاتم بینیش کیپه...چی بدم بخوره خوب بشه..
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



767
1400/01/25


