سلام
لطفا میشه آزمایش غربالگری دومم رو ببینید که مشکلی داره یا ن؟
پرسش (1400/01/25):
تفسیر آزمایش غربالگری دوم
958
47
1400/01/25
سوال کننده
0
1400/01/25
سوال کننده

0
1400/01/25
سوال کننده

0
1400/01/25
💙Sahar🤰Maman Nikan 💙 👶
منفیه عزیزم
0
1400/01/25
raha ahmadian
دوستان قیمت آزمایش ۲۴هفته رو کسی میدونه با تامین اجتماعی
0
1400/01/25
سوال کننده
خب این خطی که با قرمز نوشته چیه؟
نگران شدم
نگران شدم
0
1400/01/25
سلنا 😍
عزیزم غربالگری اولت فری بتا چند بود؟ واسه شما چیز خاصی نیست نترس فقط خواسته که دکترت در جریان باشه
0
1400/01/25
سلنا 😍
فری بتا از نظر هورمون میسنجه آخرشم که ریسکت منفیه
0
1400/01/25
سوال کننده
نمیدونم گلم
جواب اون ازمایشم خوب بود مشکلی نداشت خودم خواستم این مرحله رو انجام بدم
الان عکس غربالگری اولمو میفرستم ببین
جواب اون ازمایشم خوب بود مشکلی نداشت خودم خواستم این مرحله رو انجام بدم
الان عکس غربالگری اولمو میفرستم ببین
0
1400/01/25
سوال کننده
خب بالا بودنش یعنی چی؟
بچه مشکلی داره؟
بچه مشکلی داره؟
0
1400/01/25
سوال کننده

0
1400/01/25
سوال کننده

0
1400/01/25
سوال کننده
اینم غربالگری اولم
0
1400/01/25
سلنا 😍
واسه من 72 بود مام هم زیر 2 دکتر گفت مهم ریسک نهاییه که منفیه ولی آزمایشگاه تاکید کرد مرحله دوم رو انجام بدم،شما نگران نباش خیالت راحت که ریسکت منفیه
0
1400/01/25
سوال کننده
واقعا ؟ یعنی نگران نباشم
نیاز ب سلفری یا امینو نی؟
نیاز ب سلفری یا امینو نی؟
0
1400/01/25
سلنا 😍
نه بابا نیازی نیست خیالت راحت اما حتما به دکتر نشون بده و ازش بپرس که دلت روشن بشه من خودم از این استراسا بدم میاد از دکترم قشنگ میپرسم در جریان مراحلش باشم
0
1400/01/25
سلنا 😍
من غربالگری هایی که دکتر دستور سلفری داده رو دیدم نمودارشون خیلی بده تازه اونام خیلیاشون آمینوسنتز انجام میدن بازم سالمن
0
1400/01/25
سوال کننده
اره حتما نشون میدم ولی چون نوبتم هفته دیگ هس واسه همین تا اون موقع استرس دارم
واقعا این ازمایشا خیلی استرس داره
واقعا این ازمایشا خیلی استرس داره
0
1400/01/25
سلنا 😍
آزمایشتو ببر بده منشی به دکتر نشون بده الکی بگو نگرانم😅بعد هفته بعد هم خودت ببر نشون دکتر بده من از این حرکتا زیاد کردم
0
1400/01/25
سوال کننده
ارع در کل اخرش بیشتریا سالمن ولی خب بازم نگرانی داره
0
1400/01/25
سوال کننده
اره خودم گفتم فردا همین کارو کنم
اووف 🥺خدا کنه جوابشو اوکی باشع
اووف 🥺خدا کنه جوابشو اوکی باشع
0
1400/01/25
سلنا 😍
من خودم هفته بعد باید برم مرحله دوم هنوز آزمایش ندادم نگرانم 😢مواظب خودتو تو دلیت باش گلم خیالت راحت ریسکت منفیه
0
1400/01/25
سلنا 😍
سالمه مطمئن باش،شما شیاف پروژسترون استفاده کردی؟
0
1400/01/25
سوال کننده
ان شاءالله ک هیچ مشکلی نداشته باشی و فسقلیت سالم باشع
مرسی فداتشم
مرسی فداتشم
0
1400/01/25
سوال کننده
فق دوهفته اول که لکه بینی داشتم
چطور؟ ربطی داره
چطور؟ ربطی داره
0
1400/01/25
سلنا 😍
فداتشم عزیزم واست صد جا تاکید کرده ریسکت منفیه خدارو شکر
0
1400/01/25
سلنا 😍
ی مقاله خوندم میگفت چون هورمونه اینجوری بالا نشون میده من که از روز اول دارم شیاف میذارم
0
1400/01/25
سوال کننده
وای مرسی ازت حداقل یکم خیالم راحت شد
میگم گلم کلا بالا بودنش ینی چی؟ مثلا چ مشکلی واسم داره؟
میگم گلم کلا بالا بودنش ینی چی؟ مثلا چ مشکلی واسم داره؟
0
1400/01/25
سوال کننده
ع
چ جالب
من دوهفته قرص و شیاف استفاده میکردم
چ جالب
من دوهفته قرص و شیاف استفاده میکردم
0
1400/01/25
سلنا 😍
آخه خودش به تنهایی مشکلی نداره چندتا گزینه دیگه کنارش بالا باشه ممکنه دچار فشار خون بالا یا چندتا چیز دیگه بشه که شما حتی مام هم نرماله
0
1400/01/25
سوال کننده
آهان پس اینطور
0
1400/01/25
سلنا 😍
نگران نباش واسه هموناس چیزی که نشون بده مشکلی داشته باشه اصلا نیست خداروشکر ریسکت منفیه
0
1400/01/25
سوال کننده
دکتر اووما چن ساعت بعد جواب میده
0
1400/01/25
سلنا 😍
آره عزیزم منم اعلان رو روشن میکنم ببینم دکتر چی میگه
1
1400/01/25
سوال کننده
خداروشکر
1
1400/01/25
سوال کننده
باشع گلم
بازم ممنونم♥️
بازم ممنونم♥️
0
1400/01/25
سلنا 😍
خواهش میکنم😘😘😘
0
1400/01/25
☺️مامانِ مهرسا و هامین 😊
ازمایش هاتون عالیه مشکلی نداره فقط انگاری دوتاشو تو ی ازمایشگاه انجام ندادید دستگاهاشون معیارش فرق داره البته دوتاشم ریسک اخرش منفیه که مشکلی براتون نداره
0
1400/01/25
Maryam Jaafari
منم دقیقا عین شما بودم،دکترم گفت مهم نیست و آسپرین بخورم
0
1400/01/25
سلنا 😍
عزیزم شما پروژسترون استفاده میکردید؟
0
1400/01/25
پزشک اوما
سلام سونو آنومالی بدهید اگر نرمال بود و غربالگری اول هم نرمال بوده مشکلی ندارد
0
1400/01/25
سوال کننده
اره اولیو تو ازمایشگاع نیلو تهران گرفتم دومیو شهر خودمون
0
1400/01/25
سوال کننده
سلام
غربالگری اولم هم سونوم هم ازمایشم هیچ مشکلی نداشتن
یعنی نیاز به آمینو سنتز و سلفری نیس؟
بالا بودی فری بتاhcg مشکل ساز نی؟
غربالگری اولم هم سونوم هم ازمایشم هیچ مشکلی نداشتن
یعنی نیاز به آمینو سنتز و سلفری نیس؟
بالا بودی فری بتاhcg مشکل ساز نی؟
0
1400/01/25
سوال کننده
مرسی عزیزم
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




