سلام خانوما من از وقتی اقدام به بارداری کردم عفونت گرفتم و موقع پریود درد شدیدی دارم و قبل پریود شدنم خارش میگیرم و دکترم فقط بهم آزیترومایسین داده اما بعد اینکه قرصام تموم میشه دوباره عفونتم برمیگرده . شنیدم که میگن عفونت باعث میشه بارداری عقب بیوفته. لطفا اگه راه حلی دارین که باعث میشه عفونت به طور کلی از بین بره رو بگین . ممنون .
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



953
1400/01/24





